Vanhasen kampanja

gjklldfgfk

Kampanja oli Suomen linja.
Se ei eronnut juurikaan istuvan presidentin linjasta.
Monessa tentissä se tuki Niinistön kampanjaa.
Niinistö jopa muisti kiittää vanhasta vaali-iltana haastattelussa.
Vaalit olivat kansalaisille arvokasta keskustelua yhteiskunnan asioista.
Nyt valittiin Suomelle vain yksi presidentti joka menestyi
Suomen linjalla.
Keskustapuolueelle tämä on kuitenkin vahva
osoitus oikeasta suunnasta.

16

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kepulaista.kunniaa

      Keskustapuolueelle vahva osoitus oikeasta suunnasta, kun Vanhanen ja Väyrynen kokevat rökäletappion, ja Sipilä peruu puheensa eroamisesta?

      Vahva näyttö siitä, että keskustaan ei luoteta, eikä pääministeriinkään ole luottamista.

    • samanalaisella

      Argumentoinnilla ei vain voi voittaa
      istuvaa presidenttiä.

    • Takakonttihallitus

      Mikähän mainostoimisto olikaan hoitamassa Vanhasen imagomainontaa. Ämpärien jako oli kaikkien ala-arvoisin plakiointi, siis euron ämpärillä yritettiin kalastaa ääniä. No nyt voivat onnelliset vihreän ämpärin omistajat ottaa Ämpäri-Vanhasen" marjametsään tai upottaa kaivoon.

      Ei siis tuonnut ääniä tämä kaikkein aikojen, veretseisauttava mainostemppu, mutta ämpärit kyllä kelpasivat. Olisikohan kannattanut jakaa uuniperunoita, niin olisi ollut ympäristöystävällisempi teko ja kotimaista ruokaa. ja varmasti positiivista, hauskaa ja ilmaista media-aikaa.

      Jos kampanja oli kepun linja, niin olemme onnekkaita, että Vanhasen äänet eivät riittäneet edes alkumetreille.

      • ajan.henki

        Oliko ämpärit tyhjiä? Eikö ollut edes kiinalaista akselirasvaa pari pisaraa?


    • niinistöhuomioi
    • tylsistä.tylsin

      Kuka haluaisi äänestää noin tylsää ja huumorintajutonta miestä?

      • Joka henkilöityy puoluekurin ja pysähtyneisyyden irvokkaisiin osoituksiin.
        Eli Alkion periaatteellisuuden myymiseen stiftelseroposten hinnalla.


      • Ei Niinistöäkään pidetty kokoomuksen värikkäimpinä ja vitsikkäimpinä hahmoina kuusi vuotta sitten. Eikä hieman tosikkomainen kuva ole hänessä muuttunut hänen presidenttikaudellakaan, mutta ehkä presidentille sopii tuollainen olemus.

        Totta kuitenkin, että vastaehdokkaiden on hyvä olla värikkäitä. Laura Huhtasaari menestyi todennäköisesti nimenomaan persoonallaan, samoin Merja Kyllönen.


      • KauKesk_
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Ei Niinistöäkään pidetty kokoomuksen värikkäimpinä ja vitsikkäimpinä hahmoina kuusi vuotta sitten. Eikä hieman tosikkomainen kuva ole hänessä muuttunut hänen presidenttikaudellakaan, mutta ehkä presidentille sopii tuollainen olemus.

        Totta kuitenkin, että vastaehdokkaiden on hyvä olla värikkäitä. Laura Huhtasaari menestyi todennäköisesti nimenomaan persoonallaan, samoin Merja Kyllönen.

        Suurinosa keskustalaisista äänesti Presidentti Sauli Niinistöä. Kun kerran porvari puolueesta ollaan, niin äänestettiin porvari Presidenttiä.
        Mutta tuo sosialistien alamäki on surkeeta, kun Haatainen sai vain 3% kannatuksen.
        Eikai sosialistit niin tyhmiä olisi että äänetävät porvari presidenttiä. Joka vie sossut hetkessä Natoon, sitäkö halusitten.


      • KauKesk_ kirjoitti:

        Suurinosa keskustalaisista äänesti Presidentti Sauli Niinistöä. Kun kerran porvari puolueesta ollaan, niin äänestettiin porvari Presidenttiä.
        Mutta tuo sosialistien alamäki on surkeeta, kun Haatainen sai vain 3% kannatuksen.
        Eikai sosialistit niin tyhmiä olisi että äänetävät porvari presidenttiä. Joka vie sossut hetkessä Natoon, sitäkö halusitten.

        Kyllä suurin osa sosialidemokraateistakin äänesti Sauli Niinistöä. He tiesivät, ettei Tuula Haatainen saisi muutettua Suomea sosialistiseksi valtioksi, eikä lopetettua uskonnonopetusta kouluista, kun siinä eivät onnistuneet Mauno Koivisto ja Tarja Halonenkaan, vaikka aikoinaan näin kuviteltiin.

        Siksi oli ihan sama äänestää istuvaa presidenttiä. Meillä suomalaisillahan on tapana, ettei presidenttiä eroteta. Sitä paitsi bonuksena tällä kertaa on, että saamme seurata televisiosta pikkujalkojen tepastelua Kultarannan nurmikolla, jos äänestämme viisaasti.


      • Takakonttihallitus
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Kyllä suurin osa sosialidemokraateistakin äänesti Sauli Niinistöä. He tiesivät, ettei Tuula Haatainen saisi muutettua Suomea sosialistiseksi valtioksi, eikä lopetettua uskonnonopetusta kouluista, kun siinä eivät onnistuneet Mauno Koivisto ja Tarja Halonenkaan, vaikka aikoinaan näin kuviteltiin.

        Siksi oli ihan sama äänestää istuvaa presidenttiä. Meillä suomalaisillahan on tapana, ettei presidenttiä eroteta. Sitä paitsi bonuksena tällä kertaa on, että saamme seurata televisiosta pikkujalkojen tepastelua Kultarannan nurmikolla, jos äänestämme viisaasti.

        Presidentti Mauno Koivisto oli antanut aikanaan Venäjällä lausunnon, jossa hän sanoi vihaavansa ateisteja. Moni on sanonut, että jos presidentti Koivisto olisi sanonut vihaavansa muslimeja, lausunto olisi herättänyt laajaa huomiota ja paheksuntaa. Luultavasti presidentti Koivisto olisi joutunut pyytämään lausuntoaan anteeksi tai ainakin selittelemään sitä. On myös mahdollista, että hän olisi joutunut lausunnostaan syytteeseen.

        Isä kasvatti Koiviston perheen lapset hartaan uskonnollisuuden ja ehdottomuuden hengessä.

        Joitakin isän aatemaailmasta periytyi epäilemättä pojalle – säästäväisyys, periaatteellisuus ja jonkinlainen taipumus uskonnolliseen pohdiskeluun. Vielä sotaretkilläänkin Mauno kantoi mukanaan Raamattua, joka aikaa myöten kului repaleiseksi. Hän selvästi uskoi Jumalan varjelukseen. Se oli niin tärkeä kirja, että Suomen Pankissa ollessaan Koivisto pyysi setelipainoa sitomaan kirjan uudestaan.

        Eli heittosi, että Koivisto tai Haatainen tahi Halonen olisi suunnitellut uskonnonopetuksen lopettamisen koulussa lienee ihan omakutoinen ajatussyöttösi.

        Ja vielä uskotko, että muut olisivat niin naiveja, että luulevat presidentin pyrkivän muuttamaan maan sosialistiseksi valtioksi, näinhän Koivisto, Ahtisaari tai Halonen ei tehnyt. Kekkonen sen sijaan teki Suomesta Kekkoslovakian, ja jos Ämpäri-Vanhanen olisi voittanut, Suomesta olisi kai tullut ...hmm ja Niinistökö muuttaa Suomen kokoomuslaiseksi.

        Itse asiassa jotkut jättivät sosiaalidemokraateista äänestämättä ja aika moni yli puoluerajojen oli pettynyt tähän ”vilttitossuketjuun” joka presidentinvaaleissa oli tarjolla. Mutta aikanaan Koivisto, Halonen ja Ahtisaari saivat kepulaisten ja kokoomuksenkin ääniä, että vuoroin näin.

        Ettei sinua hitusen sapettaisi Vanhasen ja kepun huono vaalimenestys ja se että "vihaamasi" Väyrynen nokitti Vanhasen.


      • Takakonttihallitus kirjoitti:

        Presidentti Mauno Koivisto oli antanut aikanaan Venäjällä lausunnon, jossa hän sanoi vihaavansa ateisteja. Moni on sanonut, että jos presidentti Koivisto olisi sanonut vihaavansa muslimeja, lausunto olisi herättänyt laajaa huomiota ja paheksuntaa. Luultavasti presidentti Koivisto olisi joutunut pyytämään lausuntoaan anteeksi tai ainakin selittelemään sitä. On myös mahdollista, että hän olisi joutunut lausunnostaan syytteeseen.

        Isä kasvatti Koiviston perheen lapset hartaan uskonnollisuuden ja ehdottomuuden hengessä.

        Joitakin isän aatemaailmasta periytyi epäilemättä pojalle – säästäväisyys, periaatteellisuus ja jonkinlainen taipumus uskonnolliseen pohdiskeluun. Vielä sotaretkilläänkin Mauno kantoi mukanaan Raamattua, joka aikaa myöten kului repaleiseksi. Hän selvästi uskoi Jumalan varjelukseen. Se oli niin tärkeä kirja, että Suomen Pankissa ollessaan Koivisto pyysi setelipainoa sitomaan kirjan uudestaan.

        Eli heittosi, että Koivisto tai Haatainen tahi Halonen olisi suunnitellut uskonnonopetuksen lopettamisen koulussa lienee ihan omakutoinen ajatussyöttösi.

        Ja vielä uskotko, että muut olisivat niin naiveja, että luulevat presidentin pyrkivän muuttamaan maan sosialistiseksi valtioksi, näinhän Koivisto, Ahtisaari tai Halonen ei tehnyt. Kekkonen sen sijaan teki Suomesta Kekkoslovakian, ja jos Ämpäri-Vanhanen olisi voittanut, Suomesta olisi kai tullut ...hmm ja Niinistökö muuttaa Suomen kokoomuslaiseksi.

        Itse asiassa jotkut jättivät sosiaalidemokraateista äänestämättä ja aika moni yli puoluerajojen oli pettynyt tähän ”vilttitossuketjuun” joka presidentinvaaleissa oli tarjolla. Mutta aikanaan Koivisto, Halonen ja Ahtisaari saivat kepulaisten ja kokoomuksenkin ääniä, että vuoroin näin.

        Ettei sinua hitusen sapettaisi Vanhasen ja kepun huono vaalimenestys ja se että "vihaamasi" Väyrynen nokitti Vanhasen.

        Kysymys ei ollut henkilökohtaisestani ajatussyötöistäni, kun esitin kaksi väitettä, joilla Koivistoa ja Halosta vastaan silloin aikanaan hyökättiin heitä vastustavissa joukoissa. Saman hyökkäystaktiikka näyttää jatkuvan nimimerkillä KauKesk_, joka väittää - tai ainakin yrittää ujuttaa ajatuksen - että Niinistö vie sossut hetkessä Natoon.


      • Nimenomaan Suomen Keskustan vahvaIIa aIueeIIa, ToIIiakomaassa ja siitä keskipohjanmaaIIe päin kepuIehdistössä oIi peIotteIua, että jos Mauno Koivisto vaIitaan Suomen presidentiksi niin Seurat kieIIetään! Siis Koivisto kieItää Seurat ja muut hengeIIiset kokoukset. Näin toimii MaaIaisIiitto ja kepu pettää aina! KyIIä ÄIypeIi sivistää kepuIaisia.

        SosiaIisoinnista; ainoa ministeri Suomessa joka on esittänyt sosiaIisointia ei oIIut sossu eikä punikki vaan paskanaamasyöttiIäspuoIueen, siIIoisen KeskustapuoIueen, ministeri ja hän ehdotti koko margariiniteoIIisuuden sosiaIisointia.
        Eikö "poika suuren kaupungin" tunne KEPUN "Ioistavaa" historiaa?
        K.A. FagerhoImin sosiaIidemokraattinen vähemmistöhaIIitus Iopetti sosiaIisointikomitean, tämän Urho Kekkosen siImäterän.


    • Keskusta

      Rypee pohjamudassa, kiitos Sipilän ja Vanhasen.

      • KauKesk_

        Keskusta on edelleen eduskunnan suurin ja kaunein puolue!!!
        Ja sekös vasureita vituttaa, vielä piiitkän aikaa....


      • Jos kerran on suurin ja kaunein, miksi stiftelserovot ovat aiheuttaneet teille äänestyskurin valinnaisuuden estämiseksi kieliopintoihin. Onko nuoriso teille todella näin arvotonta!
        V. Jorolaisen Maalaisliiton syytä (lehmänkauppa, = kohandel) oli pakkoruotsi jo alunperin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe