Kävi näin että naisystäväni on ollut posliini melkein koko ikänsä mutta noin puoli vuotta sitten hänellä tuli ajatus että jos antaisi kasvaa karvat takaisin ja kysyi minun mielipidettä minä vastasin tee miten haluat ja pääseehän niistä eroon jos siltä tuntuu. Niinhän siinä kävi niin että kasvatti kunnon pehkon joka oli yllätys meille molemmille. Minä odotin että milloin tulee aika ajaa karvat pois, mutta siinä kävi niin että hän siisti vähän karvoitusta ja päätti pitää karvat totesi myös että ihankuin alapää voisi paremmin muutenkin. Kysymys kuuluukin että onko muillekkin käynyt samoin
samaa mieltä
4
2810
Vastaukset
- eitykkääkarvoista
on, ja v*tuttaa...
- karvatpois_näpyt_tilalle
Tuosta on ollut artikkeleita lehdissä.
http://www.terve.fi/seksuaaliterveys/hapykarvojen-ajelu-on-trimmaamisessa-on-riskinsa - laura.fi
No kokeilin myös karvojen kasvatusta viime vuonna, olen ollut posliini 16 vuotiaasta ja nyt 22. Tuntui kieltämättä aika omituiselta, kuukaudessa tuli jo peittävä karvoitus ja kahdessa ihan kunnon tussu. Seksiä ei sänkivaiheessa tullut harrastettua mutta pari kettaa sitten karvaisena, toki vähän hävetti mutta eipä miehiltä tullut kommentteja. Kun taas naispuolisilta ystäviltä sai muutamia kommentteja saunareissuilla että olet ajatellut kunnon lämmityimen laittaa jne...No kolmannen kuun kohdalla päätin sitte palata posliiniksi ja seivasin taas kaikki pois
- äläolelaumasielu
Älä ole laumasielu. Päätä karvojesi kohtalosta sen mukaan mitä ITSE asiasta ajattelet.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648