Kävi näin että naisystäväni on ollut posliini melkein koko ikänsä mutta noin puoli vuotta sitten hänellä tuli ajatus että jos antaisi kasvaa karvat takaisin ja kysyi minun mielipidettä minä vastasin tee miten haluat ja pääseehän niistä eroon jos siltä tuntuu. Niinhän siinä kävi niin että kasvatti kunnon pehkon joka oli yllätys meille molemmille. Minä odotin että milloin tulee aika ajaa karvat pois, mutta siinä kävi niin että hän siisti vähän karvoitusta ja päätti pitää karvat totesi myös että ihankuin alapää voisi paremmin muutenkin. Kysymys kuuluukin että onko muillekkin käynyt samoin
Vastaukset 4
- eitykkääkarvoista
on, ja v*tuttaa...
- karvatpois_näpyt_tilalle
Tuosta on ollut artikkeleita lehdissä.
http://www.terve.fi/seksuaaliterveys/hapykarvojen-ajelu-on-trimmaamisessa-on-riskinsa - laura.fi
No kokeilin myös karvojen kasvatusta viime vuonna, olen ollut posliini 16 vuotiaasta ja nyt 22. Tuntui kieltämättä aika omituiselta, kuukaudessa tuli jo peittävä karvoitus ja kahdessa ihan kunnon tussu. Seksiä ei sänkivaiheessa tullut harrastettua mutta pari kettaa sitten karvaisena, toki vähän hävetti mutta eipä miehiltä tullut kommentteja. Kun taas naispuolisilta ystäviltä sai muutamia kommentteja saunareissuilla että olet ajatellut kunnon lämmityimen laittaa jne...No kolmannen kuun kohdalla päätin sitte palata posliiniksi ja seivasin taas kaikki pois
- äläolelaumasielu
Älä ole laumasielu. Päätä karvojesi kohtalosta sen mukaan mitä ITSE asiasta ajattelet.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3891387- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29664- 50642
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht378595- 63543
- 87517
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474