Torvalds sijoittui siis viimeiseksi

brgrgrgfgrgrggr

mikä nyt ei ole ihme, kun RKP:n kannattajatkin äänestivät enemmän Niinistöä kuin omaansa.

Olisiko kannattunut kokonaan jättää väliin, kuten KD teki?

30

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ingenpanik

      Varför det, reklam är alltid bra. Man ska ändå delta även om man vet att man inte vinner.
      Nicke gjorde en bra kampanj, det kommer vardag efter presidentvalet också.

      • ruotsalaiskunnissa

        Edes ruotsalaiskunnissa ei äänestetty koogeebeetä
        Rahaa paloi satoja tuhansia jotka olisi tarvittu johonkin hyödylliseen


      • ruotsalaiskunnissa kirjoitti:

        Edes ruotsalaiskunnissa ei äänestetty koogeebeetä
        Rahaa paloi satoja tuhansia jotka olisi tarvittu johonkin hyödylliseen

        "Rahaa paloi satoja tuhansia jotka olisi tarvittu johonkin hyödylliseen "

        Eikä palanut.
        HBL antoi ilmoitukset ilmaiseksi.


    • tryghet

      Rkp:n on ehtävä johtopäätöksensä: Nato hihhulointi ei myy Suomessa. Suomenruotsalaiset kokivat, että meidän nykyinen linjamme, olla liittoutumaton maa, antaa parempaa turvallisuuden tunnetta kuin mikään sotilasliitto.

      • " parempaa turvallisuuden tunnetta kuin mikään sotilasliitto. "

        SOTILASliitto ei useinkaan anna TURVALLISUUDEN turvaa, vaan turvattomuuden.


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        " parempaa turvallisuuden tunnetta kuin mikään sotilasliitto. "

        SOTILASliitto ei useinkaan anna TURVALLISUUDEN turvaa, vaan turvattomuuden.

        ...siis tunnetta....


      • ingetärsäkert

        Det kan ändra sig snabbt. Beror på vad det händer i vår värld.


      • ingetärsäkert kirjoitti:

        Det kan ändra sig snabbt. Beror på vad det händer i vår värld.

        "Det kan ändra sig snabbt. Beror på vad det händer i vår värld. "

        Näihä tuo käyp.
        Ruotsista ei kuitenkaan kannata apua odottaa.


    • "Torvalds sijoittui siis viimeiseksi "

      Hirvittävän negatiivista.
      Hän sijoittui kärkikymmenikköön :-)

    • heeheheheheheeheh

      rkp rahaa paloi 450 000 € :)

      ihan hukkaan, taas kerran.

      • -rkp rahaa paloi 450 000 € :)

        Mikähän on seuraava asia jåhån irtoaa puoli miltsiä?


    • keitä99

      "kun RKP:n kannattajatkin äänestivät enemmän Niinistöä kuin omaansa."

      Keitä persut sitten äänestivät, kun heidän ehdokkaansa sai vain 6% äänistä??

      • omaa_ehdokastaan

        Kyl he äänesti omaa ehdokastaan 6,9 prossaa
        Täälläkin Laura sai toiseksi eniten ääniä


      • kannan.otto
        omaa_ehdokastaan kirjoitti:

        Kyl he äänesti omaa ehdokastaan 6,9 prossaa
        Täälläkin Laura sai toiseksi eniten ääniä

        Kenen asialla persut mahtaa olla 6%:n kannatuksellaan? Suomen kansa ei taida ainakaan olla persujen asialla.


      • joodååå
        kannan.otto kirjoitti:

        Kenen asialla persut mahtaa olla 6%:n kannatuksellaan? Suomen kansa ei taida ainakaan olla persujen asialla.

        Vielä vähemmän demarien, vasurien ja teidän.


      • Entä siniset?


    • Laura.on.my.mind

      Persut saivat enemmän ääniä kuin demarit, keskusta ja vasemmisto, vaikka nämä eivät olleet puoluevaalit, vaan henkilövaalit

    • kankkulan.kaivo

      Kovimman hinnan yhdestä äänestä maksoi Rkp:n Nils Torvalds. Vaalin viimeiseksi 1,5 prosentin kannatuksella sijoittunut Torvalds oli liikkeellä 420 000 euron vaalibudjetilla. Yhden äänen hinnaksi tuli 9,40 euroa.

      Heh, suomenruotsalainen kulttuurisäätiö tuki Torvaldsin kallista Nato-kampaniointia, Luulisi, että rahoilla olisi tuettu kulttuuria, eikä kalisteltu aseilla.

      • aktivitetsmodell

        Nåja, någon fick ju nytta av de pengarna.


    • jonkun.on.hävittävä

      Niinpä jäi, korreloi natokannatusta. Intti muiden natokiimasten tapaan ettei Suomessa käydä/voi käydä kunnollista turvallisuuspoliittista keskustelua. Ei voikkaan, kun tällä osapuolella ei päähän muuta mahdu kuin nato. Nauratti kun Sauli rähähti, että kuka kusipää(Himanen) levittelee tollasta sontaa. Tais himanen tippuu kuvioista, väitteineen, että kansa on antanut ek:lle mandaatin natoon liittymisestä ILMAN kansanäänestystä.

      • undrarbara

        Konstigt att Estland vågar vara självständiga och säga sin åsikt ?
        Dom borde ju vara skiträdda ?


    • Paasikivi.Kekkonen

      Venäjällä on Niinistön vaalivoittoa arvostettu: "Venäläismedia tulkitsi Sauli Niinistön uudelleenvalinnan kannanotoksi puolueettomuuden puolesta ja Natoa vastaan". "Putin korosti, että vaalitulokset kielivät suomalaisten laajasta kannatuksesta Niinistön politiikkaa kohtaan, ja että suurelta osin Niinistön ansiosta Suomen sekä Venäjän suhteet kehittyvät hyvässä naapurihengessä."

      Tällaista on hyvä diplomatia naapurimaiden kesken, meillä ei ole riitoja.

    • heeheheheheheeheh

      Suomen kansa oli 98,5 % :sti rkp:tä vastaan :)

      • Ainut huono puoli asiassa on, että Niinistö on puutarhatonttu. Hän on samallalailla RKP:n taustavoimien ohjauksessa, kuin oli Paavo Lipponen ja Kimmo Sasi.
        Nils Torvalds oli ehdokkaana vain viemässä mahdollisia Nato kannattajien ääniä.
        RKP:n kannattajat olivat ohjelmoitu äänestämään Sauli Niinistöä. Salen suurimmat kannatusluvut tulivat RKP.n alueilta. Larsmo esimerkiksi 87%:n kannatus.


      • saulidugerbra

        Det här var inget partival.


      • 94pros

        94% vastustaa persuja - mitäs siihen sanot? Eikö persut olekaan "Suomen kansan asialla" kuten usein kuulee sanottavan (= persut sanovat)? Vai onko käynyt niin, että Suomen kansa ei enää ole persujen asialla?


      • saulidugerbra kirjoitti:

        Det här var inget partival.

        -Det här var inget partival.

        Kåhta ånkin åikea partivaaal.
        Eduskyntäääänestys ja ei tarvitse äänestää ketään henkilöä.


    • Nyholm.Karin

      Katsotaan persujen kannatus seuraavissa eduskuntavaaleissa, on se kuitenkin kolmen kertainen rkp:n kannatukseen nähden.

    • heeheheheheheehehg

      RKP luikki niinistön vaalivalvojaisiin karkuun otsikoi HS :)

    • Hallaahon.äänestäjä

      Ruotsalainen toimittaja pilasi Ylen suomalaisen vaalikeskustelun
      Vaalikeskustelussa Yle-toimittaja Jan Andersson päästi Haataisen vaatimaan keskustelusensuuria eikä puuttunut asiaan

      Hyvä Ylen pimitysosasto, presidentti Trumpin puhe Kansakunnan tilasta
      Toimittaja pimittää ja manipuloi

      Presidentti Trump esitteli konkreettisen esimerkin maahanmuuttaja-rikollisuudesta
      ja kutsui maahanmuuttajien rikoksen uhreiksi joutunet perheet paikalle

      Samalla Trump kumosi sosdem-Haataisen presidenttikeskustelun väitteet siitä, ettei muka maahanmuutto aiheuta jengivälivaltaa ja terrorismia

      Vaalikeskustelussa Yle-toimittaja Jan Andersson päästi Haataisen vaatimaan keskustelusensuuria eikä puuttunut asiaan

      Trump esitti konkreettisesti mitä on maahanmuuttajaväkivalta
      http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=44383.msg247031#msg247031
      Trump puuttui matujen rikoksiin kovin esimerkein

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe