Kaveri pyysi apua ja asentamaan linuxin muistitikulle 64 bittisen version. Oma kone 32 bittinen niin onnistuuko asennus silti vaikka se ei tässä käynnistyiskään?
64 bittisen asennus muistitikulle
8
346
Vastaukset
- mintlinux-mään
Kyllä kai tikun teko pitäisi onnistua yhtä lailla kuin levyn polttaminen. Itse olen ainakin 32 bit. Mint Mate- koneella polttanut 64 bit. versioita Mintistä ja Elementarysta.
- mikävitulinux
Onnistuu, 64-bittinen levykuva vaan hommaten ja "polttaen" tikulle.
- Turbo-Urpo
Kyllä onnistuu, mutta muista varmistua siitä että ostat 64-biittisen muistitikun.
- Samapa_tuo
Olipa hauska vitsi. Periaatteessa riittää, kunhan tikulla on tarpeeksi tilaa.
- sarjasport
Eiks USB ole periaattessa 1-bittinen?
- Takku.Tikku
BIlteman USB-tikku ei toimnut jostain syystä. Tikulta live-Ubuntun käynnistys jäi jumiin. Täysin sama image toisen valmistajan tikulta toimi.
Samoisin, että 64 bittisellä koneella voi tehdä 32 bittisen asennuksen. Ei toisinpäin. Toki levykuvan kirjoitus onnistuu tikulle. Miksi ihmeessä jollakin vielä 32 bittinen kone käytössä? Eihän moisia ole valmistettu aikoihin.
- aslakkialatölviöstä
Siksi ihmeessä kun sellainen toimiva 32bit kone on.
Sitten on myös passka 64bit Windows tabletti jossa on 32bit käyttöjärjestelmä koska 64bit ei siihen mahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213327
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402692Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2112234Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521471- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951174