mitenkä suljetaan windows
Windows 10 64bit 1080p
7
202
Vastaukset
- Turbo-Urpo
Tuossa kuvassa, ala rivissä keskellä on kytkin, käännä se ala-asentoon. Windows ei muuten sammu.
http://www.mattikaki.fi/sahkoturvallisuus/vvsk37.jpg- Hyrsel
Tein tuon, mutta ei sammu silti. Onko läppärini akussa jotain vikaa?
- iki.ilkkuja
Hyrsel kirjoitti:
Tein tuon, mutta ei sammu silti. Onko läppärini akussa jotain vikaa?
Kyyyllä se huomenna sammuu tai viimeistään kesällä.
- Turbo-Urpo
Hyrsel kirjoitti:
Tein tuon, mutta ei sammu silti. Onko läppärini akussa jotain vikaa?
Windows koneet on niin viisaita että niitä voi ohjata puheella, jospa kokeilisit seuraavaa kikkaa:
Poista teipit sen webkameran edestä
Näytä sille Ubuntun asennuslevykettä
ja kuiskaa vittumaisella äänellä, "Sammu tai asennan Ubuntun"
Älä kuitenkaan oikeasti asenna, se ei muuten sen jälkeen käynnisty enään koskaan, kuhan vain hämäät sitä pokerinaamalla. - urboturpo
Turbo-Urpo kirjoitti:
Windows koneet on niin viisaita että niitä voi ohjata puheella, jospa kokeilisit seuraavaa kikkaa:
Poista teipit sen webkameran edestä
Näytä sille Ubuntun asennuslevykettä
ja kuiskaa vittumaisella äänellä, "Sammu tai asennan Ubuntun"
Älä kuitenkaan oikeasti asenna, se ei muuten sen jälkeen käynnisty enään koskaan, kuhan vain hämäät sitä pokerinaamalla.Mistäköhän tuollaisia lapsellisia mönkijöitä jatkuvasti möyrii esille?
- Turbo-Urpo
urboturpo kirjoitti:
Mistäköhän tuollaisia lapsellisia mönkijöitä jatkuvasti möyrii esille?
Tule takaisin tänne meidän yhteiseen piilopaikkaan, niin näet.
Usein koneesta löytyy virtakatkaisin. Painetaan sitä tarpeeksi kauan - noin 4 sek. Tepsii ainakin pöytäkoneisiin. Joku voi Googlettaa monellako tavalla sammutus onnistuu.... Itse sammutan usein kauko-ohjaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482