Haluaisin kokeilla miltä tuntuu saada kulli analiin, kiihottaa ajatuskin . Onko muita ukkomiehiä joita kiinostaa seksi miehen kanssa.
62v kokeilunhaluinen mies
6
558
Vastaukset
täysin luonnollista, ja et uskokkaan kuinka moni haaveilee samasta ja monet myös totettavat haaveen. Seksi elämäsi mullistuu jos uskaltaudut anaaliseksiin miehen kanssa :)
- KovaaPeppuun
Olen 53 v ukkom ja kiihotun myös ajatuksesta saada kova kalu anaaliin. Olen pitkään runkannut sormet tai vaimon vibraattori pepussa ja saan aivan mahtavia orkkuja. Nyt olen päättänyt etsiä itselleni miehen joka haluaa viedä ”neitsyyteni”.
- Biukkeli017
42 v ukm vois tulla panemaan ja antamaan myös "neitsytpeppua"
- ukko55TRE
Kyllä kokeilu kiinnostaa,kun vaan löytyisi sopiva kaveri.
- Hardkuk
37v ukm vois kokeilla panna sua. Mistä päin olet? Mä itä uusimaa. Muita?
- bi41
tahtoisin imeä ja runkata vanhaa isoa kullia.ilmeisesti monella vanhemmalla miehellä iso
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668