Kertokaas parhaat asennot!

Tammajokarakastaaoreja

Oma suosikki on omakeksimä, sen nimi on ori ja tamma. Siinä minä olen nelinkontin, ja poikaystävä tulee vauhdilla sisään. Samalla se heiluttaa mua, ja pitää lantiost kii. Se on vaa parasta! Muistakaa että"orin" pitää heiluttaa "tammaa" samalla kun työntelee itseään vielä syvemmälle sisälle. Jos ette tajua asentoa, hakekaa you tubesta vain: stallion mating mare niin ainakin tajutte!

8

2906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkeliskok

      Tuo "ori ja tamma" on kiva. Erityisen kivan vivahteen siihen saa, kun ori vielä vähän varpistaa eli ori nostaa polvet irti patjasta. Silloin kalu alkaa osua enemman yläviistosta suoraan kohti g-pistettä. Meillä ainakin tamma hirnahtaa siinä kohtaa nautinnosta.

      Leppoisan rauhallisen ja hitaan rakastelun ykkönen on T-asento. Nainen on siinä makuulla selällään, mies makaa kyljellään poikittain naiseen nähden. Kivaa hellää rakastelua, voi katsella toisiaan ja ei vaadi erityisemmin lihasvoimaa. Samoin mies voi helposti käsillä hyväillä samalla naisen rintoja tai häpyä, peppua, reisiä tms..

    • mkkkkkkk

      eläin,69

    • TykkäänParittelusta

      Itse nautin miehenä samasta asennosta. Tosin sillä erotuksella, että nainen yleensä nojaa esim pöytää vasten eli on seisaallaan kuitenkin.
      Tuosta asennosta pystyn myöskin nuolemaan hänen pilluaan takaapäin, mitä suosittelen kyllä todella lämpimästi muidenkin koitettavaksi. Nainenkin kiihottuu siitä silmänräpäyksessä.
      Mutta tosiaan muutenkin, pidän naista juurikin lanteista kiinni ja heilun myöskin siinä samalla juuri kuten aloittajakin sanoi, niin on aidomman/paremman tuntuinen kun nainenkin liikkuu siinä samalla mukana.
      Tuossa asennossa myöskin pääsee syvemmälle pilluun ja yks mikä ainakin mua kiihottaa älyttömästi, on se, kun näen samalla, kun mun kalu on pillussa ja uppoaa sinne häpyhuulten väliin.
      ja tosiaan tuo syvemälle yltäminen on huippujuttu, saan päästettyä spermat niin syvälle naiseen, kun ne vaan voi roiskia.
      Tuo T-asento on myös toinen mun suosikki. Tuntuu todella hyvältä ja naisestakin tuntuu hyvältä.
      Puhun sitä kyllä itse hylje-asentona jostain syystä..:D Näin kyllä joskus aikanaan jossain dokkarissa kun jotkut hylkeet parittelivat maalla ja siinä vaan jotenkin näytti samanlaiselta jossain määrin, kuin tuossa T-asennossa. Lähinnä siksi, kun uros on naaraan vieressä sen sijaan, että olisi sen päällä ja työntelyt ovat myös samannäköistä niiden touhuissa kuin tuossa T-asennossa.

    • KuvosenHelli

      Tossa ori tamma hommassa olis hyvä jos miehellä olis hevosen vehkeen kokoinen kulli niin olisi real thing. Taitaa muuten olla meidän heppatyttöjen yleinen fantasia tuo kun on talleilla nähty hevosen astumista ja isoja orien vehkeitä. Pojille tulee niistä yleensä komplekseja - eikä syyttä. Lisäksi ratsastaessa satula hieroo kivasti pimppaa joten itse ainakin viihdyn paremmin talleilla kun jonkun pieni pilisen finninaaman pantavana,

    • kjjhj

      tuleeko sun poikaystävä yhtä nopeasti kuin nuo orit noilla videoilla? Eipä taida tamma keretä paljon nautiskella - eikä orikaan.

    • Miki-66

      Takaapäin rintojen välistä suihin on paras asento.

    • jepujee33

      rotta ja rämemajava risuläjäs, on kans mahtava.. samoin kuin eskomo ja jääkarhu.

    • Hieno juttu.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe