Onko sattumaa, että Cheekiä näyttelee homo Antti Holma? Olisiko nyt artistin aika tulla kaapista ja kertoa se minkä kansa jo tietää?
Onko Holma ja Tiihonen kevään kuumin miesjulkkispari? Kaksi kaunista poikaa ja taloudellisesti menestynyttä. Holma vielä kärsinytkin joskin onneksi nyt selättänyt syöpänsä. Äidit tykkää ja tyttäret.
Tuleeko Cheek vihdoin kaapista elokuvansa myötä?
6
346
Vastaukset
- EI-häirinnälle
Jare Tiihonen on tuonut selkeästi julki, että hän on normaali heteromies. Hän itse tietää parhaiten senkin asian itsestään. Toivottavasti et luulottele, että sinä Aloittajana muka tiedät paremmin Jare Tiihosen henkilökohtaiset asiat kuin hän itse.
Ethän oikeasti halua olla mukana seksuaalisessa häirinnässä? Tietoja siitä löydät googlaten. - cheese.gay
Cheese on homo. Onneksi tajusi lopettaa sen "musiikin" teon.
- UusiRappäri
Jare Tiihonen on normaali heteromies. Hän on itse tuonut sen tiedon julkisuuteen. Sinun toiveesi ei vaikuta asiaan.
Hänhän on alustavasti suunnitellut alkavansa vaikuttamaan musiikinalalla taustajoukoissa. Hän kertoi, että vaikuttaa siltä, että rappäri on jo löytynyt. Uusi rappäri on kotoisin Vantaalta. Toivon menestystä asiassa :)
- tietooo
Vaikka kuinka toivoisitte niin Jare ei ole homo, sorry.
- Älli.tälli
Käyttäytyminen on homomaista. Suljetussa piirissä haukkuu ja ivaa naisia. Höpö ukko
- AidostiSosiaalinen
Älli.tälli kirjoitti:
Käyttäytyminen on homomaista. Suljetussa piirissä haukkuu ja ivaa naisia. Höpö ukko
Jare Tiihonen on aidosti sosiaalinen ihminen. Hän tulee toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Se varmaankin on yksi tekijä hänen huimaan suosioonsa.
En ole huomannut hänessä mitään tuollaista mitä kirjoitat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224