Oletteko harrastaneet anaaliseksiä koskaan?

päivänkysymys

26

3430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnPidä_

Olen kokeillut, ja en pitänyt. Homojen hommaa ei ole. Ihan yhtä hyvin voi olla täysin hetero ja pitää anaaliseksistä.

• Homopoliisit

en ole enkä aio harrastaa

• olenkatsonut

aina teeveestä joskus sitä poliisit ohjelmaa, niin siinä on ne ratsupoliisit helsingissä, niin ovatkohan ne homoja. En nyt tarkoita sillain, että homot voivat vain ratsastaa, vaan jotenki vaan tulee sellanen homo-olo niistä. Vaikka eihän se nyt haittaa tietysti, koska ei mulla homoja vastaan ole mitään.

• Donethatknowthat

Onhan tuota tullut kokeiltua ja ihan heteromies olen. Ei se silti sen kummemmalta tuntunut kuin ns "normaaliseksikään" Jotkut sankarit täällä palsoilla väittävät, että perseessä on jotenkin erilainen tuntuma ja imu kuin vaginassa mutta minä voin kumota kokemukseen vedoten tuon väitteen.

Ihan samalta ne molemmat värkit tuntuvat.

• tuupattu

Olen. Pidän.

• paskahomma

En, enkä kokeile.

• Työntäköönomaanpers

Olen mutta en pidä siitä. Sattuu eikä siitä pysty nauttimaan millään tavoin. Olen nainen jonka mirs tykkää moisesta, minä en.

• Peppuunvaan

Just viimeyönä panin avovaimoani peräaukkoon. Oli kyllä taas pitkästä aikaa huippua! Ensin panimme ihan normaalisti takaapäin pilluun, mutta kysyin jossain vaiheessa että jos voisin panna perseeseen, ja koska liukkariakin oli käytössä niin emäntäkin halusi. Ensin hän oli vatsallaan ja panimme siitä, sitten pyysin häntä nousemaan polviasentoon ja upotin uudelleen siitä sisään. Aivan mahtavaa kun nainen pyllistää ja odottaa kullia sisäänsä. Voin kertoa että kannattaa, mikäli nainenkin haluaa. Meillä ainakin molemmat tykkää ☺.

• Meneekö yhtä hyvin sisään riippumatta onko vatsallaan vai polvillaan?

• En tykkää yhtään perääni ketään saada.

• Kuultua

Kaverini kertoi että hän kokeili jonkun chatti fuckbuddynsä kanssa. Nolona ja kikatellen minulle kertoi että se seksihomma ei mennyt ihan putkeen

Ei ollut suoltaan tyhjentänyt niin se pumppaus ja paine mitä suoleen tuli sai hänen suolensa sisällön valahtaan munan ulos vedon yhteydessä ulos. Eli hän siis paskansi lakanoille. Siinä oli sitten paskat lakanalla ja siivoushommat edessä. Miehen stondis laski siihen näkyyn ja hajuun.
      Seksifiilis meni ohi, mutta molemmat kyllä huumorilla sen ottivat ja naureskelivat asialle. Kaverini hiukan nolona, Onhan se nyt vähän tunnelman lasku kun paskantaa sänkyyn. Miehen polvien vieressä oli paskaa .

Mutta kaikki jotka paskasuoleen haluaa työntyä varmasti tietävät sen riskin että se ärsytys jonka se se suolelle aiheuttaa saattaa saada suolen työntään suolen sisällötkin liikkeelle.

Kaverini muuten kokemuksesta sanoi että naisena ei saa siitä mitään kiksejä. Kivuliasta ja hiukan noloa. Naisella ei ole peräsuolessa mitään orgasmi alueita, Se on täysin sitten vain miehen nautinto jos ei sitten nainen paskanna munan kärjelle ja miehen reisille siinä vahingossa.

Itse en ole kokeillut enkä ehkä välttis haluakaan. Kuulemani juttu sai tunteen ettei se kovin seksihaluja herättävä toimenpide ole. Tulee enemmän mieleen joku lääkärin ummetuksen hoidon paskatykitys lakanoille.

• En-pidä-

Näin on. Miehenä ( hetero) voin todeta että paskan haju ja likaisuus vie kyllä fiiliksen. Peräsuoleenhan muodostuu jatkuvasti uutta paskaa, vaikka olisi huuhdeltu miten hyvin ennen aktia.
        Lisäksi anus on kireä vai lyhyeltä matkalta missä on "ryppynauha", loppusuoli on sitten avara eikä juuri anna nautintoa sille joka siitimensä sisään työntää. Emätin on kireä loppuun saakka, myös synnyttäneillä, jos on treenattu. Lisäksi vulva tuoksuu hyvältä ja siinä on liukastusaineet luonnostaan.

• pasillihyi
        En-pidä- kirjoitti:

Näin on. Miehenä ( hetero) voin todeta että paskan haju ja likaisuus vie kyllä fiiliksen. Peräsuoleenhan muodostuu jatkuvasti uutta paskaa, vaikka olisi huuhdeltu miten hyvin ennen aktia.
        Lisäksi anus on kireä vai lyhyeltä matkalta missä on "ryppynauha", loppusuoli on sitten avara eikä juuri anna nautintoa sille joka siitimensä sisään työntää. Emätin on kireä loppuun saakka, myös synnyttäneillä, jos on treenattu. Lisäksi vulva tuoksuu hyvältä ja siinä on liukastusaineet luonnostaan.

Onhan se loppuosakin kireä jos sieltä on lasti tulossa. Turskahtaa sitten söpösti lakanoille höyryävä kakkara (kertovat)

• OrponLETKUsipilänSUUSSA

Olen Sipilä ja Orpon kanssa teemme sitä jatkuvasti,Lindström on myös usein mukana

• eioleheterojahe

Ymmärrän, että homojen on vähän pakko ronkkia toistensa pakoputkea, mutta sitä en vain ymmärrä mikä ajaa heteromiehen naisen peräluukulle?????????? Taatusti ovat jossain määrin piilohomoja kaikki miehet, joita naisen peräluukku himottaa!!

• aitoriitta

En ole enkä halua.

• eimullakyllä

ole koskaan paska lentänyt sen homman aikana. Yhden kerran varmaan ehkä vähän tarttui paskaa siihen kortsuun, kun ukko otti tultuaan pois munansa perseestäni. Sitä ei kannata tehdä, jos on paskahätä, tai juuri käynyt paskalla. Lastia en halua perseeseen, koska se valuu sieltä inhottavalla tavalla ulos vähänkuin ripulia tulisi. Siksi kortsu. :)

• koordinaatit

Missä se g-piste tarkalleen ottaen sijaitsee?

• nainenmiettii

Miks minäkään en tiedä mun g-pistettä. En ole koskaan saanut vaginaorgasmia, vaan klitorisorgasmeja. En usko koko hommaan ollenkaan.

• Buahahaha

g-piste analyysi on poistettu sääntöjen vastaisena

• yhdenkerran

kauan sitten. Ei tosin oäästy alkua pidemmälle, kun sattui niin hemmetisti että keskeytin koko homman. 😳

• yx_syntine_poika_vaa

Kerranku mä menin yhe evankelistan luo ja pyysin ailt syntejä anteeks, niin se sano englanniks et bent over. Kyl se vähä sattu mut sain synnit anteekski.

• Näillämennään

Voin pakon edessä dildottaa miestä, sen enempää en halua olla asian kanssa tekemisissä. Miehillehän se tuottaa suurta nautintoa, naisilla taas ei ole erogeenisia alueita sillä suunnalla. Jos miestä kiinnostaa liikaa bakteerileikit on se hyvä syy päättää suhde.

• eikiitostuollaista

Näin se on.

• dshxj

pip

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2063
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      186
      1599
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      160
      1486
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      100
      1362
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1208
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      141
      969
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      958
    8. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      952
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      858
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      847
    Aihe