Piiskattavat ilmoittautukaa!

On vierähtänyt muutamia kuukausia siitä, kun viimeeksi toimin Koivuniemen Herrana. Olisi jo aika antaa sopivan tuhmalle nartulle jälleen kuritusta, Ilmoittautumisia otetaan vastaan.

27

2395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yv-unohtui

      Kylläpäs onkin fiksu masteri. Ottaa ilmoituksia vastaan, mutta unohtaa ilmoittaa, missä ottaa vastaan.

      • Noinyleisestiottaen

        Varmaan täältäkin voi häneltä kysyä, mutta eikös tuo rekisteröity nimimerkki yleensä johda Suomi24 postiinkin, kun lisää perään @ suomi24.fi ?


      • Fiksulla-gmail-tai-muu
        Noinyleisestiottaen kirjoitti:

        Varmaan täältäkin voi häneltä kysyä, mutta eikös tuo rekisteröity nimimerkki yleensä johda Suomi24 postiinkin, kun lisää perään @ suomi24.fi ?

        Joskus, joskus ei.
        Viisas ei toimi noin.
        Ei etenkään, kun tämän saitin posti toimii miten sattuu.


      • Nahaton
        Fiksulla-gmail-tai-muu kirjoitti:

        Joskus, joskus ei.
        Viisas ei toimi noin.
        Ei etenkään, kun tämän saitin posti toimii miten sattuu.

        Itse en ole saanut toimimaan ollenkaan...😏ärsyttää😖


    • Tytsy17

      Onks pakko oottaa et on 18v?

      • Parempi niin, laki on vähän epäselvä tässä kohden ...


    • Postisi-ei-toimi
      • hihhihhiiii

        Tässä yksi häirikkö tollo taas postaa typeryyksiä.


      • Hihittelijälle
        hihhihhiiii kirjoitti:

        Tässä yksi häirikkö tollo taas postaa typeryyksiä.

        Harvoin kukaan myöntää tuota itse, joten pisteet siitä sinulle. ;D


      • Tosi-seksikkäitä
        Hihittelijälle kirjoitti:

        Harvoin kukaan myöntää tuota itse, joten pisteet siitä sinulle. ;D

        Jopas on seksikkäitä kommentteja aiheeseen "posti ei toimi".


      • Nahaton
        Tosi-seksikkäitä kirjoitti:

        Jopas on seksikkäitä kommentteja aiheeseen "posti ei toimi".

        Mutta tottahan se on,en ole pystynyt lähettämään vastauksia,ja mulle kuitattu samoin -postis ei toimi-

        Et silleen😏


      • HihHiHihii
        Nahaton kirjoitti:

        Mutta tottahan se on,en ole pystynyt lähettämään vastauksia,ja mulle kuitattu samoin -postis ei toimi-

        Et silleen😏

        Niin. Eikös olekin ikävää. Ensin saa riemastuttavan ja toiveita herättävän viestin ja sitten lähettäjän postilaatikko ei otakaan viestiä vastaan.


      • Sitä-olet
        HihHiHihii kirjoitti:

        Niin. Eikös olekin ikävää. Ensin saa riemastuttavan ja toiveita herättävän viestin ja sitten lähettäjän postilaatikko ei otakaan viestiä vastaan.

        Oot kyllä varsinainen sadisti.


    • Pikkunarttu

      Kerro vähän lisää,

      • Ensimmäisen kerran vain kunnon vanhan ajan piiskakuritus paljaalle pyllylle. SItten voit toivuttuasi myöhemmin kertoa haluatko lisää ja jotain erilaista.


    • Suvi.18

      Voi, uskaltaisikohan sitä?
      Kertoisitko lisää.
      suvi18 miuku suomi24 punkt fi
      Minä kyllä aina välillä tuhmuilen.

      • Tuo osoite?Onko se ei pitäisi olla @ myös?


      • Suvi, olen lähettänyt meiliisi vastauksen noin 15:36. Tunnistat sen siis kellonajasta, siltä varalta, että olet saanut feikkipostauksia tämän päivän aikana. Lähettäjän nimen etukirjaimet ovat tuossa Nettimaster -osoitteessa "O.K."


      • HihHiHihi
        Nettimaster kirjoitti:

        Suvi, olen lähettänyt meiliisi vastauksen noin 15:36. Tunnistat sen siis kellonajasta, siltä varalta, että olet saanut feikkipostauksia tämän päivän aikana. Lähettäjän nimen etukirjaimet ovat tuossa Nettimaster -osoitteessa "O.K."

        Hih hih. Kyllä hän mahtoi yllättyä!


      • Suhtautui hyvin asiallisesti. Fiksu tyttö!


      • HihHiHihi
        Nettimaster kirjoitti:

        Suhtautui hyvin asiallisesti. Fiksu tyttö!

        Nyt puhut omiasi. Tuo kun on yksi feikkilaatikoistani. Minusta on niin hauskaa lukea putkiaivojen sepustuksia.

        Niin tosiaan, en vastannut. Mutta loppuosa tuosta vastauksestasi pitää paikkansa.


      • HihHiHihi kirjoitti:

        Nyt puhut omiasi. Tuo kun on yksi feikkilaatikoistani. Minusta on niin hauskaa lukea putkiaivojen sepustuksia.

        Niin tosiaan, en vastannut. Mutta loppuosa tuosta vastauksestasi pitää paikkansa.

        Jos et vastannut, niin hän on anastanut feikkilaatikkosi.


    • Leena40

      Kerrohan tarkemmin. Millainen ympäristö oisi tarjolla ja miten tuo turvallisuuspuoli?

      • Hei Leena40Olen unohtanut mitä sinä haluat?Minä asun yksin isossa talossa maalla ja täällä saat piiskaa ja saat anna minullekin jos haluat!Minä rakastan saada piiskaa mutta voin antaa sinullekin piiskaa jos haluat saada!


      • Kirjoita meiliboksiini, niin kerron lisää! Vastoin palstan häiriköitä se toimii, kun käyttää suomi24 osoitetta.


    • RosvoRudolf

      Paikka jossa meidät voi yllättää joku. Laitan käden haaroihisi. Lirautat pienen pisun sormiini. Maistan sormeani.. mmm... jos pidän mausta, palkitsen sinut piiskalla. Jos en pidä, lähden pois.

    • omih.Akaa

      Olen Akaalla (ent. Toijala) ja pidän istahtamisesta miehen kasvoille ja sitten tyhjennän rakkoni. On siinä miehellä nuolemista ja juomista.
      Kirjoita ja keroo omih ät suomi24 . fi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe