Piiskattavat ilmoittautukaa!

On vierähtänyt muutamia kuukausia siitä, kun viimeeksi toimin Koivuniemen Herrana. Olisi jo aika antaa sopivan tuhmalle nartulle jälleen kuritusta, Ilmoittautumisia otetaan vastaan.

27

2413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yv-unohtui

Kylläpäs onkin fiksu masteri. Ottaa ilmoituksia vastaan, mutta unohtaa ilmoittaa, missä ottaa vastaan.

• Noinyleisestiottaen

Varmaan täältäkin voi häneltä kysyä, mutta eikös tuo rekisteröity nimimerkki yleensä johda Suomi24 postiinkin, kun lisää perään @ suomi24.fi ?

• Fiksulla-gmail-tai-muu
        Noinyleisestiottaen kirjoitti:

Varmaan täältäkin voi häneltä kysyä, mutta eikös tuo rekisteröity nimimerkki yleensä johda Suomi24 postiinkin, kun lisää perään @ suomi24.fi ?

Joskus, joskus ei.
        Viisas ei toimi noin.
        Ei etenkään, kun tämän saitin posti toimii miten sattuu.

• Nahaton
        Fiksulla-gmail-tai-muu kirjoitti:

Joskus, joskus ei.
        Viisas ei toimi noin.
        Ei etenkään, kun tämän saitin posti toimii miten sattuu.

Itse en ole saanut toimimaan ollenkaan...😏ärsyttää😖

• Tytsy17

Onks pakko oottaa et on 18v?

• Parempi niin, laki on vähän epäselvä tässä kohden ...

• Postisi-ei-toimi
      • hihhihhiiii

Tässä yksi häirikkö tollo taas postaa typeryyksiä.

• Hihittelijälle
        hihhihhiiii kirjoitti:

Tässä yksi häirikkö tollo taas postaa typeryyksiä.

Harvoin kukaan myöntää tuota itse, joten pisteet siitä sinulle. ;D

• Tosi-seksikkäitä
        Hihittelijälle kirjoitti:

Harvoin kukaan myöntää tuota itse, joten pisteet siitä sinulle. ;D

Jopas on seksikkäitä kommentteja aiheeseen "posti ei toimi".

• Nahaton
        Tosi-seksikkäitä kirjoitti:

Jopas on seksikkäitä kommentteja aiheeseen "posti ei toimi".

Mutta tottahan se on,en ole pystynyt lähettämään vastauksia,ja mulle kuitattu samoin -postis ei toimi-

Et silleen😏

• HihHiHihii
        Nahaton kirjoitti:

Mutta tottahan se on,en ole pystynyt lähettämään vastauksia,ja mulle kuitattu samoin -postis ei toimi-

Et silleen😏

Niin. Eikös olekin ikävää. Ensin saa riemastuttavan ja toiveita herättävän viestin ja sitten lähettäjän postilaatikko ei otakaan viestiä vastaan.

• Sitä-olet
        HihHiHihii kirjoitti:

Niin. Eikös olekin ikävää. Ensin saa riemastuttavan ja toiveita herättävän viestin ja sitten lähettäjän postilaatikko ei otakaan viestiä vastaan.

Oot kyllä varsinainen sadisti.

• Pikkunarttu

Kerro vähän lisää,

• Ensimmäisen kerran vain kunnon vanhan ajan piiskakuritus paljaalle pyllylle. SItten voit toivuttuasi myöhemmin kertoa haluatko lisää ja jotain erilaista.

• Suvi.18

Voi, uskaltaisikohan sitä?
      Kertoisitko lisää.
      suvi18 miuku suomi24 punkt fi
      Minä kyllä aina välillä tuhmuilen.

• Tuo osoite?Onko se ei pitäisi olla @ myös?

• Suvi, olen lähettänyt meiliisi vastauksen noin 15:36. Tunnistat sen siis kellonajasta, siltä varalta, että olet saanut feikkipostauksia tämän päivän aikana. Lähettäjän nimen etukirjaimet ovat tuossa Nettimaster -osoitteessa "O.K."

• HihHiHihi
        Nettimaster kirjoitti:

Suvi, olen lähettänyt meiliisi vastauksen noin 15:36. Tunnistat sen siis kellonajasta, siltä varalta, että olet saanut feikkipostauksia tämän päivän aikana. Lähettäjän nimen etukirjaimet ovat tuossa Nettimaster -osoitteessa "O.K."

Hih hih. Kyllä hän mahtoi yllättyä!

• Suhtautui hyvin asiallisesti. Fiksu tyttö!

• HihHiHihi
        Nettimaster kirjoitti:

Suhtautui hyvin asiallisesti. Fiksu tyttö!

Nyt puhut omiasi. Tuo kun on yksi feikkilaatikoistani. Minusta on niin hauskaa lukea putkiaivojen sepustuksia.

Niin tosiaan, en vastannut. Mutta loppuosa tuosta vastauksestasi pitää paikkansa.

• HihHiHihi kirjoitti:

Nyt puhut omiasi. Tuo kun on yksi feikkilaatikoistani. Minusta on niin hauskaa lukea putkiaivojen sepustuksia.

Niin tosiaan, en vastannut. Mutta loppuosa tuosta vastauksestasi pitää paikkansa.

Jos et vastannut, niin hän on anastanut feikkilaatikkosi.

• Leena40

Kerrohan tarkemmin. Millainen ympäristö oisi tarjolla ja miten tuo turvallisuuspuoli?

• Hei Leena40Olen unohtanut mitä sinä haluat?Minä asun yksin isossa talossa maalla ja täällä saat piiskaa ja saat anna minullekin jos haluat!Minä rakastan saada piiskaa mutta voin antaa sinullekin piiskaa jos haluat saada!

• Kirjoita meiliboksiini, niin kerron lisää! Vastoin palstan häiriköitä se toimii, kun käyttää suomi24 osoitetta.

• RosvoRudolf

Paikka jossa meidät voi yllättää joku. Laitan käden haaroihisi. Lirautat pienen pisun sormiini. Maistan sormeani.. mmm... jos pidän mausta, palkitsen sinut piiskalla. Jos en pidä, lähden pois.

• omih.Akaa

Olen Akaalla (ent. Toijala) ja pidän istahtamisesta miehen kasvoille ja sitten tyhjennän rakkoni. On siinä miehellä nuolemista ja juomista.
      Kirjoita ja keroo omih ät suomi24 . fi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9319
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2879
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      35
      2671
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2551
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1955
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1872
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1826
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1361
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1227
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe