Piiskattavat ilmoittautukaa!

On vierähtänyt muutamia kuukausia siitä, kun viimeeksi toimin Koivuniemen Herrana. Olisi jo aika antaa sopivan tuhmalle nartulle jälleen kuritusta, Ilmoittautumisia otetaan vastaan.

27

2466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yv-unohtui

      Kylläpäs onkin fiksu masteri. Ottaa ilmoituksia vastaan, mutta unohtaa ilmoittaa, missä ottaa vastaan.

      • Noinyleisestiottaen

        Varmaan täältäkin voi häneltä kysyä, mutta eikös tuo rekisteröity nimimerkki yleensä johda Suomi24 postiinkin, kun lisää perään @ suomi24.fi ?


      • Fiksulla-gmail-tai-muu
        Noinyleisestiottaen kirjoitti:

        Varmaan täältäkin voi häneltä kysyä, mutta eikös tuo rekisteröity nimimerkki yleensä johda Suomi24 postiinkin, kun lisää perään @ suomi24.fi ?

        Joskus, joskus ei.
        Viisas ei toimi noin.
        Ei etenkään, kun tämän saitin posti toimii miten sattuu.


      • Nahaton
        Fiksulla-gmail-tai-muu kirjoitti:

        Joskus, joskus ei.
        Viisas ei toimi noin.
        Ei etenkään, kun tämän saitin posti toimii miten sattuu.

        Itse en ole saanut toimimaan ollenkaan...😏ärsyttää😖


    • Tytsy17

      Onks pakko oottaa et on 18v?

      • Parempi niin, laki on vähän epäselvä tässä kohden ...


    • Postisi-ei-toimi
      • hihhihhiiii

        Tässä yksi häirikkö tollo taas postaa typeryyksiä.


      • Hihittelijälle
        hihhihhiiii kirjoitti:

        Tässä yksi häirikkö tollo taas postaa typeryyksiä.

        Harvoin kukaan myöntää tuota itse, joten pisteet siitä sinulle. ;D


      • Tosi-seksikkäitä
        Hihittelijälle kirjoitti:

        Harvoin kukaan myöntää tuota itse, joten pisteet siitä sinulle. ;D

        Jopas on seksikkäitä kommentteja aiheeseen "posti ei toimi".


      • Nahaton
        Tosi-seksikkäitä kirjoitti:

        Jopas on seksikkäitä kommentteja aiheeseen "posti ei toimi".

        Mutta tottahan se on,en ole pystynyt lähettämään vastauksia,ja mulle kuitattu samoin -postis ei toimi-

        Et silleen😏


      • HihHiHihii
        Nahaton kirjoitti:

        Mutta tottahan se on,en ole pystynyt lähettämään vastauksia,ja mulle kuitattu samoin -postis ei toimi-

        Et silleen😏

        Niin. Eikös olekin ikävää. Ensin saa riemastuttavan ja toiveita herättävän viestin ja sitten lähettäjän postilaatikko ei otakaan viestiä vastaan.


      • Sitä-olet
        HihHiHihii kirjoitti:

        Niin. Eikös olekin ikävää. Ensin saa riemastuttavan ja toiveita herättävän viestin ja sitten lähettäjän postilaatikko ei otakaan viestiä vastaan.

        Oot kyllä varsinainen sadisti.


    • Pikkunarttu

      Kerro vähän lisää,

      • Ensimmäisen kerran vain kunnon vanhan ajan piiskakuritus paljaalle pyllylle. SItten voit toivuttuasi myöhemmin kertoa haluatko lisää ja jotain erilaista.


    • Suvi.18

      Voi, uskaltaisikohan sitä?
      Kertoisitko lisää.
      suvi18 miuku suomi24 punkt fi
      Minä kyllä aina välillä tuhmuilen.

      • Tuo osoite?Onko se ei pitäisi olla @ myös?


      • Suvi, olen lähettänyt meiliisi vastauksen noin 15:36. Tunnistat sen siis kellonajasta, siltä varalta, että olet saanut feikkipostauksia tämän päivän aikana. Lähettäjän nimen etukirjaimet ovat tuossa Nettimaster -osoitteessa "O.K."


      • HihHiHihi
        Nettimaster kirjoitti:

        Suvi, olen lähettänyt meiliisi vastauksen noin 15:36. Tunnistat sen siis kellonajasta, siltä varalta, että olet saanut feikkipostauksia tämän päivän aikana. Lähettäjän nimen etukirjaimet ovat tuossa Nettimaster -osoitteessa "O.K."

        Hih hih. Kyllä hän mahtoi yllättyä!


      • Suhtautui hyvin asiallisesti. Fiksu tyttö!


      • HihHiHihi
        Nettimaster kirjoitti:

        Suhtautui hyvin asiallisesti. Fiksu tyttö!

        Nyt puhut omiasi. Tuo kun on yksi feikkilaatikoistani. Minusta on niin hauskaa lukea putkiaivojen sepustuksia.

        Niin tosiaan, en vastannut. Mutta loppuosa tuosta vastauksestasi pitää paikkansa.


      • HihHiHihi kirjoitti:

        Nyt puhut omiasi. Tuo kun on yksi feikkilaatikoistani. Minusta on niin hauskaa lukea putkiaivojen sepustuksia.

        Niin tosiaan, en vastannut. Mutta loppuosa tuosta vastauksestasi pitää paikkansa.

        Jos et vastannut, niin hän on anastanut feikkilaatikkosi.


    • Leena40

      Kerrohan tarkemmin. Millainen ympäristö oisi tarjolla ja miten tuo turvallisuuspuoli?

      • Hei Leena40Olen unohtanut mitä sinä haluat?Minä asun yksin isossa talossa maalla ja täällä saat piiskaa ja saat anna minullekin jos haluat!Minä rakastan saada piiskaa mutta voin antaa sinullekin piiskaa jos haluat saada!


      • Kirjoita meiliboksiini, niin kerron lisää! Vastoin palstan häiriköitä se toimii, kun käyttää suomi24 osoitetta.


    • RosvoRudolf

      Paikka jossa meidät voi yllättää joku. Laitan käden haaroihisi. Lirautat pienen pisun sormiini. Maistan sormeani.. mmm... jos pidän mausta, palkitsen sinut piiskalla. Jos en pidä, lähden pois.

    • omih.Akaa

      Olen Akaalla (ent. Toijala) ja pidän istahtamisesta miehen kasvoille ja sitten tyhjennän rakkoni. On siinä miehellä nuolemista ja juomista.
      Kirjoita ja keroo omih ät suomi24 . fi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe