On vierähtänyt muutamia kuukausia siitä, kun viimeeksi toimin Koivuniemen Herrana. Olisi jo aika antaa sopivan tuhmalle nartulle jälleen kuritusta, Ilmoittautumisia otetaan vastaan.
Piiskattavat ilmoittautukaa!
27
2413
Vastaukset
- Yv-unohtui
Kylläpäs onkin fiksu masteri. Ottaa ilmoituksia vastaan, mutta unohtaa ilmoittaa, missä ottaa vastaan.
- Noinyleisestiottaen
Varmaan täältäkin voi häneltä kysyä, mutta eikös tuo rekisteröity nimimerkki yleensä johda Suomi24 postiinkin, kun lisää perään @ suomi24.fi ?
- Fiksulla-gmail-tai-muu
Noinyleisestiottaen kirjoitti:
Varmaan täältäkin voi häneltä kysyä, mutta eikös tuo rekisteröity nimimerkki yleensä johda Suomi24 postiinkin, kun lisää perään @ suomi24.fi ?
Joskus, joskus ei.
Viisas ei toimi noin.
Ei etenkään, kun tämän saitin posti toimii miten sattuu. - Nahaton
Fiksulla-gmail-tai-muu kirjoitti:
Joskus, joskus ei.
Viisas ei toimi noin.
Ei etenkään, kun tämän saitin posti toimii miten sattuu.Itse en ole saanut toimimaan ollenkaan...😏ärsyttää😖
- Tytsy17
Onks pakko oottaa et on 18v?
- Postisi-ei-toimi
Sun meilaus [email protected] ei toimi!
- hihhihhiiii
Tässä yksi häirikkö tollo taas postaa typeryyksiä.
- Hihittelijälle
hihhihhiiii kirjoitti:
Tässä yksi häirikkö tollo taas postaa typeryyksiä.
Harvoin kukaan myöntää tuota itse, joten pisteet siitä sinulle. ;D
- Tosi-seksikkäitä
Hihittelijälle kirjoitti:
Harvoin kukaan myöntää tuota itse, joten pisteet siitä sinulle. ;D
Jopas on seksikkäitä kommentteja aiheeseen "posti ei toimi".
- Nahaton
Tosi-seksikkäitä kirjoitti:
Jopas on seksikkäitä kommentteja aiheeseen "posti ei toimi".
Mutta tottahan se on,en ole pystynyt lähettämään vastauksia,ja mulle kuitattu samoin -postis ei toimi-
Et silleen😏 - HihHiHihii
Nahaton kirjoitti:
Mutta tottahan se on,en ole pystynyt lähettämään vastauksia,ja mulle kuitattu samoin -postis ei toimi-
Et silleen😏Niin. Eikös olekin ikävää. Ensin saa riemastuttavan ja toiveita herättävän viestin ja sitten lähettäjän postilaatikko ei otakaan viestiä vastaan.
- Sitä-olet
HihHiHihii kirjoitti:
Niin. Eikös olekin ikävää. Ensin saa riemastuttavan ja toiveita herättävän viestin ja sitten lähettäjän postilaatikko ei otakaan viestiä vastaan.
Oot kyllä varsinainen sadisti.
- Pikkunarttu
Kerro vähän lisää,
Ensimmäisen kerran vain kunnon vanhan ajan piiskakuritus paljaalle pyllylle. SItten voit toivuttuasi myöhemmin kertoa haluatko lisää ja jotain erilaista.
- Suvi.18
Voi, uskaltaisikohan sitä?
Kertoisitko lisää.
suvi18 miuku suomi24 punkt fi
Minä kyllä aina välillä tuhmuilen.Suvi, olen lähettänyt meiliisi vastauksen noin 15:36. Tunnistat sen siis kellonajasta, siltä varalta, että olet saanut feikkipostauksia tämän päivän aikana. Lähettäjän nimen etukirjaimet ovat tuossa Nettimaster -osoitteessa "O.K."
- HihHiHihi
Nettimaster kirjoitti:
Suvi, olen lähettänyt meiliisi vastauksen noin 15:36. Tunnistat sen siis kellonajasta, siltä varalta, että olet saanut feikkipostauksia tämän päivän aikana. Lähettäjän nimen etukirjaimet ovat tuossa Nettimaster -osoitteessa "O.K."
Hih hih. Kyllä hän mahtoi yllättyä!
- HihHiHihi
Nettimaster kirjoitti:
Suhtautui hyvin asiallisesti. Fiksu tyttö!
Nyt puhut omiasi. Tuo kun on yksi feikkilaatikoistani. Minusta on niin hauskaa lukea putkiaivojen sepustuksia.
Niin tosiaan, en vastannut. Mutta loppuosa tuosta vastauksestasi pitää paikkansa. HihHiHihi kirjoitti:
Nyt puhut omiasi. Tuo kun on yksi feikkilaatikoistani. Minusta on niin hauskaa lukea putkiaivojen sepustuksia.
Niin tosiaan, en vastannut. Mutta loppuosa tuosta vastauksestasi pitää paikkansa.Jos et vastannut, niin hän on anastanut feikkilaatikkosi.
- Leena40
Kerrohan tarkemmin. Millainen ympäristö oisi tarjolla ja miten tuo turvallisuuspuoli?
Hei Leena40Olen unohtanut mitä sinä haluat?Minä asun yksin isossa talossa maalla ja täällä saat piiskaa ja saat anna minullekin jos haluat!Minä rakastan saada piiskaa mutta voin antaa sinullekin piiskaa jos haluat saada!
Kirjoita meiliboksiini, niin kerron lisää! Vastoin palstan häiriköitä se toimii, kun käyttää suomi24 osoitetta.
- RosvoRudolf
Paikka jossa meidät voi yllättää joku. Laitan käden haaroihisi. Lirautat pienen pisun sormiini. Maistan sormeani.. mmm... jos pidän mausta, palkitsen sinut piiskalla. Jos en pidä, lähden pois.
- omih.Akaa
Olen Akaalla (ent. Toijala) ja pidän istahtamisesta miehen kasvoille ja sitten tyhjennän rakkoni. On siinä miehellä nuolemista ja juomista.
Kirjoita ja keroo omih ät suomi24 . fi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261