Haluako joku nainen ajella mun karvat pois...sieltä??
Ikä sivseikka!
Olen mies Varsinais Suomen läänistä.
Karvojen ajaja
4
1727
Vastaukset 4
- Heleppoojuu
Minä voin ajella ja kuohin kaupan päälle
- karvaajaja
Osatko lukea.Siinä luki että NAINEN!
Sinuna en olis niin varma, mä löysin kivan naisen tekemään minusta posliinin, ajo hepin, karvoituksen, pallit, välilihan, ja peräaukon karvat...... Nyt on puhdas olo. Ja suihkun jälkeen vielä suullinen tarkastus.
Eka kerta mulle, mutta haluun ehdottomasti toistekin. Tekijä lähti pohjoiseen töihin eli jos Satakunnan alueella on naista joka haluaa tehdä parturin hommia..... Paikka vapaa. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.
Karvojen ajelu on kiva esileikki puolin ja toisin. Varmaan nelisen vuotta on mennyt sitä rataa kumppanini kanssa: ensin ajelut ja sitten vasta jotain muuta. Joskus tulee sänkeiltyäkin olosuhteiden pakosta, mutta on se sileenä niin paljon kivempaa.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143985
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?107951Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha108895- 63817
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63728Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!27652- 155551
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett44535PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49527- 42509