Peppi on fyssari, hoitsu ja ensihoitaja

Ahkerapp

Kylläpä se on ahkerasti opiskellut :D kohta ottaa Kallen paikan ylilääkärinä.

11

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PeppinJaPietari

      Peppin ottaa kohta...

    • Sairaalan_iso_pomo

      Peppi on myös kirurgi,kätilö ja sairaalan lakimies.Myös kiinteistöhuolto onnistuu tarvittaessa.

      • SalkkaritOnRautaa

        Salkkareissa on näitä joka alan osaajia. Tulossa oleva SOTE kaipaakin juuri Pepin ja Kallen kaltaisia rautaisia ammattilaisia.
        Kalle on johtava ylilääkäri ja hallitsee kaikki erikoisalat ja on myös päivystämässä, kun joku Pihlajakadun asukkaista päätyy Suomen parhaaseen yleissairaalaan.
        Kallen ja Pepin käsiin voisi aivan hyvin jättää tämän sairaalapäivystyksen.


      • aktiivimalli
        SalkkaritOnRautaa kirjoitti:

        Salkkareissa on näitä joka alan osaajia. Tulossa oleva SOTE kaipaakin juuri Pepin ja Kallen kaltaisia rautaisia ammattilaisia.
        Kalle on johtava ylilääkäri ja hallitsee kaikki erikoisalat ja on myös päivystämässä, kun joku Pihlajakadun asukkaista päätyy Suomen parhaaseen yleissairaalaan.
        Kallen ja Pepin käsiin voisi aivan hyvin jättää tämän sairaalapäivystyksen.

        Juu. Sellanen sotemalli Suomeen saatava, että Hesassa pitää kaikkien suomalaisten käydä vaivansa hoidattamassa. Ihan sieltä pohjoisen perukoilta asti Hesaan hoidattaa, että jos vaikka Kilpisjärvellä joku teloo itteään, niin ei muuta ku medihelillä Helsinkiin. On toi niin hyvä yleissairaala, ettei tässä maassa muita sairaaloita tarvitakaan.


      • PeppiHoitaa

        Peppihän on myös todellinen lähihoitaja.
        Puutteessa olevan Pietarin hoitaminen sujui mallikkaasti.


    • tutkii.pyllyt

      Kalle tykkää peräpukamapotilaista.

      • präät

        Ylilääkäri Laitela on keksinyt uuden metodin peräpukamien hoitoon. Ylilääkäri Laitela polttaa ne pois kitkan voimalla.


      • KallenPukamat

        Kalle poistaa ihan itse omat pukamat sitten kun niitä on rassailun seurauksena tullut.


    • EvaT_

      Ja seurustelevaan mieheen sekaantuja. Kuulin Kallelta et jotain säpinää niillä ollu Porissa

      • O se Pietari käyny Lolitankii kiinni homehtunutta pilsaa jyskyttämässä aina sillontällö auki ku se oli koomassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe