..yliälyykkyys konhoituksen jäläjiltä ei ole edennyt. Minkä ilmiannat noil sun kirjallisilla valitelmillas. Oletko todellakin vailla tukea vai oletko pilkkuja epätoivosesti nussiva vain hubin vuoksi kurwa sisko hei ei natsaa. Eikö sulla ole jotain omaa huollettavaa.
https://m.youtube.com/watch?v=iFMb_5zF_fU
T.tuu tänne jos ongelmaa KÄKÄ
Ole rauhassa Jeesus Kristus on Kuningas. :)
Heei sinä sisko. Urasi..
4
220
Vastaukset
- Rakassiltsunipusipusi
Jeesus is back jee
Minulle on tärkeämpää lasteni koulutus kuin omani nyt. Eli urani talloo paikoilla ja itseni tekemiseen on vain pientä osaa. Jatkuvasti panostan lapsien osaamiseen etteivät kärsi samoista kuin minä.
Minun aikani oli lapsena nousta josta minulle ei kerrottu eikä tuettu mutta nyt pystyn noidan kierteen katkaisemaan kun tue ja opetan asioita ennen kuin on heille liian myöhäistä.
Onneksi tämä alkaa pikkuhiljaa puremaan, en tee lapsen työtä vaan helpotan lapsen painolastia ennen kuin opetan hänen tekevän osani koulutukseensa. Avattuaan hänen elämään
- Silmykka
Kuttoo sukkii
Jättää hömpötykseet
Elämä maittoo
Koikkeille siekii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323