Epämuodostunut vauva

Siskonixxx

Näin unta jossa siskollani oli vauva.
Kun katsoin vauvaa huomasin, että hänen päänsä oli epämuodostunut ja iso.
Siskollani ei oikeassa elämässä ole lapsia ollenkaan ja hän on jo kohta 57-vuotias.
Mitähän tämä uni mahtaa tarkoittaa?

4

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siskosi ei arkielämänkokemuksen mukaan voi jäädä raskaaksi taikka muutoinkaan siinä iässä enää hankkia perheenlisäystä biologisin menetelmin.

      Näit kuitenkin unen, jossa sisaresi oli raskaana ja sai epämuodostuneen vauvan.

      Vauva on yleensä miehen ja vaimon yhdessä aikaansaama asia, jota kumpikin rakastaa enemmän kuin itseään.

      Tässä tapauksessa ei ole puhetta miehestä, pelkästään vauvasta.

      Unikuvaus on ehkä hieman puutteellinen, mutta vaikuttaa kuin kokisit, että sisaresi olisi ryhtynyt yksinään johonkin, mikä olisi vaatinut puolisoa taikka jotain toista osallista.

      Kenties sisaresi on tehnyt taikka ryhtymässä johonkin, mihin hän ei ole kysynyt sinun mielipidettäsi?

      Lopputulos, eli vauva, on viallinen.

      Tämä saattaa olla epäilys taikka pelko sisaresi tekemisien lopputuloksesta, mutta myös odotus taikka toive sellaisesta.

      On sanottava, että mielikuva vauvasta tuossa yhteydessä ja tilassa on varmasti hätkähdyttävä.

      Kiitokset unesi jakamisesta.

    • Siskot

      Oikeassa elämässä siskoni on suuttunut minulle syystä, että hänellä meni välit oman ystävänsä kanssa (ihan omasta syystään), mutta tämä hänen entinen ystävänsä on edelleen minun ystäväni.
      Siskoni on tutustuttanut minut tähän ystäväänsä lukuisilla ulkomaanmatkoilla, joita yhdessä aiemmin teimme.
      Tämä ystävä on todella mukava, enkä aio hänestä ystävänäni luopua.
      Kun siskoni kuuli minun lähtevän matkalle tämän ystävän kanssa huusi hän minulle puhelimessa, että olet puolesi valinnut jne...
      Sitten alkoi lasteni käyttö pelinappuloina!
      Siskoni jätti väliin poikani kahdet syntymäpäivät, sekä rippijuhlat!
      Hän oli ennemmin mökillään.
      No, tämä hänen valintansa.
      Nyt tyttäreni muutettua Helsinkiin opiskelemaan hän pitää yhteyttä tyttäreni.
      Tyttäreni oli tulossa ensimmäistä kertaa muuttonsa jälkeen kotiin lomalle ja minä odotin häntä kovasti kotiin.
      Järjestin sille päivälle myös mieheni syntymäpäivät ja tyttären paluun kunniaksi pyysin kaikki lapset (5) lapsenlapsen ja mummot meille syömään...
      Niin siskoni oli laittanut viestiä tyttärelleni, että millä olet menossa kotiin linja-autoasemalta, että hän voisi tulla viemään tyttären meille kotiin.
      Ja niin hän sitten tekikin.
      Koko päivän mietin mitä tapahtuu, kun hän tuo tyttöä kotiin.
      Tuleeko hän sisälle vai käykö vaan pihassa näyttäytymässä?
      Kävi pihassa ja lähti.
      En voi käsittää, että kohta jo 60v nainen käyttäytyy noin!!
      Minun pitäisi pistää välit poikki mukavaan ihmiseen, että siskoni olisi tyytyväinen?

    • Siskot2

      Kiitos sinulle tulkinnastasi rytmimunat!
      Osaatko tulkita nyt asiaa erilailla, kun kuulit miten asiat oikeasti ovat?
      Tähän tilanteeseenhan tämä uni tietysti viittaa.

    • Kerrottuasi tilanteestasi tarkemmin, ei ole vaikeaa ymmärtää, miksi olet unessasi nähnyt sisartasi kohtaavan niinkin ikävän tapauksen.

      Unet eivät ole enteitä, pikemminkin ne ovat toiveiden täyttymyksiä.

      Unta nähdessäsi toivoit vilpittömästi, että sisarellesi sattuisi ikävä tapaus hänen lastensa kanssa, vaikka hänellä ei sellaisia ole, eikä hän ei sellaisia kykene enää hankkimaankaan. Ja niin unessa ikävä tapaus siskollesi tapahtui.

      Näkemäsi unen perusteella voidaan sanoa, että kokemasi loukkaus siskosi puolelta kohdistuu nimenomaisesti lapsiisi. Koet siskosi laiminlyövän lapsiasi ja kohtelevan heitä kuin hylkiöitä, jotka saivat mielessäsi epämuodostuneen muodon.

      Tämän samaisen hylkiön kohtalon toivoit kohtaavan myös sisaresi lapsia.

      Kiitos unesi jakamisesta edelleen ja sen taustojen valottamisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe