Visa-auton huijaus kaupoissa

Lapa78

Haluaisin kysyä että onko teillä muilla kokemusta visa-auton huijauksesta autokaupoissa? Karttelevat vastuuta kaikissa mahdollisessa. Minulla oli myyjä nimeltä reima joka, myi auton minulle 14900e, sen jälkeen ajettuani n. 10000km ja takuu voimassa rupesi viat paljastuu, kytkin täristi ja oli jotain vikaa autossa talvirenkaista puuttui yli puolet nastoista, varisi kiven hakkauma korjauksista maalit, meni peruutus tutka. Mitään he eivät suostuneet korjaamaan ja vetkuttelivat asialla et puolivuotta menee täyteen. Ostin auton syyskuussa 2016, minulla meni pääkin tämän asian tiimoilta. Ekana piti tehdä jakopää remontti 900euroa, kytkin meni siihen kuntoon riidellessäni heidän kanssaan että laatikkoon tuli reikä, remontti 1764 euroa ja käytetty laatikko 1800 euroa. Peruutus tutkan hajottua tytär kolhi toista autoa, kun ei ollut järjestelmä käytössä, tyttären kanssa meni välit ja ei ajele ennen autoni kanssa kun vika korjattu. Talvi Renkaat piti uusia 400 euroa. Olen tässä laskenut et auto tullut maksamaan minulle 22000euroa ja kävin kerran kysymässä samaiselta myyjältä et saisko vaihdossa toisen auton ja pääsis veloista eroon, oli maksamatta n. 8000 euroa, sano et velan voivat korjata. Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia kyseisestä firmasta. Tekevät auto kaupat yhdessä keskenään korjaus lappuja ja toisilleen myös tekevät täydellisiä huolro historioita ja uusivat nämä toisilleen. Tämä kartelli toimintaa hyvät ihmiset. Älkää ikinä ostako visa-autosta autoa suosittelen he vastuun karttelijoita.

3

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kartelliako

Olen aina ostanut autoni Visa-autosta ja tyytyväinen ollut.

• jopariiii

onko siellä haunisissa yhtään rehellistä autokauppiasta.

• Jdjdjdjddjdjdjd

No juu. Samoja kokemuksia. Ostin Visa-Autosta 1999 mallin focuksen 2013, ajettu oli 446 tkm. 2016 levisi kytkin ja koneesta meni kannentiiviste. Sitä ennen katsastuksesta hylsy, kori oli läpimätä. Liike ei tullut yhtään vastaan vaikka oli kulunut vasta kolme vuotta kaupasta. Tosi törkeetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4071
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      128
      2343
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1491
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      968
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      129
      958
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      949
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      334
      881
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      867
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      790
    Aihe