Visa-auton huijaus kaupoissa

Lapa78

Haluaisin kysyä että onko teillä muilla kokemusta visa-auton huijauksesta autokaupoissa? Karttelevat vastuuta kaikissa mahdollisessa. Minulla oli myyjä nimeltä reima joka, myi auton minulle 14900e, sen jälkeen ajettuani n. 10000km ja takuu voimassa rupesi viat paljastuu, kytkin täristi ja oli jotain vikaa autossa talvirenkaista puuttui yli puolet nastoista, varisi kiven hakkauma korjauksista maalit, meni peruutus tutka. Mitään he eivät suostuneet korjaamaan ja vetkuttelivat asialla et puolivuotta menee täyteen. Ostin auton syyskuussa 2016, minulla meni pääkin tämän asian tiimoilta. Ekana piti tehdä jakopää remontti 900euroa, kytkin meni siihen kuntoon riidellessäni heidän kanssaan että laatikkoon tuli reikä, remontti 1764 euroa ja käytetty laatikko 1800 euroa. Peruutus tutkan hajottua tytär kolhi toista autoa, kun ei ollut järjestelmä käytössä, tyttären kanssa meni välit ja ei ajele ennen autoni kanssa kun vika korjattu. Talvi Renkaat piti uusia 400 euroa. Olen tässä laskenut et auto tullut maksamaan minulle 22000euroa ja kävin kerran kysymässä samaiselta myyjältä et saisko vaihdossa toisen auton ja pääsis veloista eroon, oli maksamatta n. 8000 euroa, sano et velan voivat korjata. Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia kyseisestä firmasta. Tekevät auto kaupat yhdessä keskenään korjaus lappuja ja toisilleen myös tekevät täydellisiä huolro historioita ja uusivat nämä toisilleen. Tämä kartelli toimintaa hyvät ihmiset. Älkää ikinä ostako visa-autosta autoa suosittelen he vastuun karttelijoita.

3

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kartelliako

Olen aina ostanut autoni Visa-autosta ja tyytyväinen ollut.

• jopariiii

onko siellä haunisissa yhtään rehellistä autokauppiasta.

• Jdjdjdjddjdjdjd

No juu. Samoja kokemuksia. Ostin Visa-Autosta 1999 mallin focuksen 2013, ajettu oli 446 tkm. 2016 levisi kytkin ja koneesta meni kannentiiviste. Sitä ennen katsastuksesta hylsy, kori oli läpimätä. Liike ei tullut yhtään vastaan vaikka oli kulunut vasta kolme vuotta kaupasta. Tosi törkeetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6544
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3910
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3335
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      382
      1794
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1418
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1073
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe