TÄYSIN KATTEETTOMIA KUNTAVAALILUPAUKSIA!

SATUSETÄ.VALTUUTETTUJA

Nyt on Presidentin vaalit käyty ja meillä kuntalaisilla on aika keskittyä kuntapolitiikan arkeen ja paikallisten valtuutettujen toiminnan arviointiin palautetta antaen. Onneksi meillä demokraattisessa valtiossa on oikeus sananvapauteen, ilman että siitä vietäisiin ns. "saunan taakse". Olin aamulla tukehtua kahviin kun lukaisin erään valtuutetun kansalle antamiaan lupauksia. Tuskin kyseinen herra kykenee lupauksistaan lunastamaan muuta kuin kohdassa 3. mainitsemansa viimeisen lauseen. Kaikki tiedämme että lupausten lunastamiseen on vielä aikaa runsaat 3 vuotta, mutta itsekukin tiedämme ja tunnemme pienen kuntamme päättäjät ja kaikille meille suotakoot oikeus uskoa vaikka Joulupukkiin.

Seuraavassa erään googlettamani valtuutetun kuntavaalilupauksia:

Vaalilupaukseni

1. Lisää työpaikkoja ja yrityksiä.
2. Monipuolisen harrastamisen on oltava mahdollista kaikille lapsille.
3. Kunnan talous pidetään kunnossa, jotta meillä on varaa kehittää asioita ja saada hyviä henkilöitä töihin. Työntekijöistä huolehditaan.

Miksi juuri sinut kannattaisi valita kunnanvaltuustoon?
Olen kokenut ja Viitasaarelaisten parasta ajava kaveri. Tunnen kuntaorganisaation hyvin ja tulen toimeen kaikkien poliittisten ryhmittymien kanssa. Olen tarmokas asioiden kehittäjä.
Mitä asioita haluat edistää tai ajaa tulevalla vaalikaudella?
Elinkeinoasiat ja työpaikat ovat kaiken hyvän lähtökohta. Yrityksien toimintaedellytykset on turvattava. Meidän on oltava vetovoimainen kunta tulla yrittämään ja tekemään työtä. Palvelut ja niiden taso on turvattava kaikille elämänvaiheesta riippumatta. Olkaamme paras kunta meille.

2

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepun.hämäysliike

Jussi Kanasen vaalilupauksilta kuulostaa vai onko nuo Kemppaisen hymypojan nettiin kirjoittamia visioita?

• Hehehehee

Sitähän ei sulle kerrota puskaradio

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      102
      1717
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1541
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1454
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1351
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1205
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1111
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1011
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      982
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      975
    Aihe