Nyt on Presidentin vaalit käyty ja meillä kuntalaisilla on aika keskittyä kuntapolitiikan arkeen ja paikallisten valtuutettujen toiminnan arviointiin palautetta antaen. Onneksi meillä demokraattisessa valtiossa on oikeus sananvapauteen, ilman että siitä vietäisiin ns. "saunan taakse". Olin aamulla tukehtua kahviin kun lukaisin erään valtuutetun kansalle antamiaan lupauksia. Tuskin kyseinen herra kykenee lupauksistaan lunastamaan muuta kuin kohdassa 3. mainitsemansa viimeisen lauseen. Kaikki tiedämme että lupausten lunastamiseen on vielä aikaa runsaat 3 vuotta, mutta itsekukin tiedämme ja tunnemme pienen kuntamme päättäjät ja kaikille meille suotakoot oikeus uskoa vaikka Joulupukkiin.
Seuraavassa erään googlettamani valtuutetun kuntavaalilupauksia:
Vaalilupaukseni
1. Lisää työpaikkoja ja yrityksiä.
2. Monipuolisen harrastamisen on oltava mahdollista kaikille lapsille.
3. Kunnan talous pidetään kunnossa, jotta meillä on varaa kehittää asioita ja saada hyviä henkilöitä töihin. Työntekijöistä huolehditaan.
Miksi juuri sinut kannattaisi valita kunnanvaltuustoon?
Olen kokenut ja Viitasaarelaisten parasta ajava kaveri. Tunnen kuntaorganisaation hyvin ja tulen toimeen kaikkien poliittisten ryhmittymien kanssa. Olen tarmokas asioiden kehittäjä.
Mitä asioita haluat edistää tai ajaa tulevalla vaalikaudella?
Elinkeinoasiat ja työpaikat ovat kaiken hyvän lähtökohta. Yrityksien toimintaedellytykset on turvattava. Meidän on oltava vetovoimainen kunta tulla yrittämään ja tekemään työtä. Palvelut ja niiden taso on turvattava kaikille elämänvaiheesta riippumatta. Olkaamme paras kunta meille.
TÄYSIN KATTEETTOMIA KUNTAVAALILUPAUKSIA!
SATUSETÄ.VALTUUTETTUJA
2
390
Vastaukset
- kepun.hämäysliike
Jussi Kanasen vaalilupauksilta kuulostaa vai onko nuo Kemppaisen hymypojan nettiin kirjoittamia visioita?
- Hehehehee
Sitähän ei sulle kerrota puskaradio
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665511Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1334233Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.861797- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45782Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31723Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38672