Visa-auton huijaus kaupoissa

Lapa78

Oletteko joutuneet kokemaan visa-auton huijauksen? Itse ostin auton syyskuussa 2016 14900 eurolla ja auto oli hyvä kaksi kolme kuukautta, kunnes viat alkoivat ilmetä. Ensiksi rupesi kytkin täristää ja vispaa aattelin ensiksi et se johtuu heiltä mukana tulleista nasta renkaista joista puuttui yli puolet nastoista. Sen jälkeen kesällä kun pistin kesä pyörät niin se täristi vieläkin ja rupesi krohisemaan hajosi laatikko siinä samassa, työt 1764 euroa ja laatikko 1800 euroa. Sitten oli jo mennyt peruutus tutka, jonka hajottua tytär kolhi toista autoa, ei tarvitse hänen ajaa ennen kuin vika korjattu. Renkaat ostin uudet 400 euroa. Jakopää piti uusia heti oston jälkeen 900 euroa. Heidän peittämät kiven hakkaumat varisi ekana talvena. Minun todellinen autoon mennyt raha on lähempänä 22000-23000 euroa. Sieltä vältelty kaikkia vikoja ja peruustus tutkan johdot olisivat suostuneet asentaa, se työ 150 euroa. Kävin kysymässä samalta myyjältä et ottaisiko auton takaisin ja antaisi jonkun vaihdossa, vastaus oli et velat saan pois oli n. 8000 euroa jäljellä. Sanon vaan teille et älkää vain ostako kyseisestä liikkeestä autoja, ekan kerran ne mukavia toisella kertaa kusettajia. Myyjän nimi oli reima, älkää ainakaan hänen kanssaan asioiko. Hän on vastuun pakoilija.

2

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manofthesnusland

Kaks kuukauttta oli hyvä! Voi helvetti. Käytetyt autot nyt sattuu olheen semmosia. Kannattais ostaa uusi. Meilä lapin perälä ko ostaa auton niin, jos se ei saman päivänä hajoa niin siinä oli takuu.

• WernerVirnuilee

Mulla on oikeen "kotimaan auto", pelaa helvata hyvin !! Mutta auta armias jos mä ajan ulkomaille, vaikka ei muuta ko Ruattiin tai Norskiin, niin heti rajalla syttyy kaikki saatanan hälytykset ja varoitusvalot ?? ensin oli kauhee hätä, mutta sitten mä opin et palatessa ne kaik hälytykset sammuu yksitellen ja kaikki on taas kunnossa ;))) Saksalainen se on, eikä pärjää ilman navigaattoria, siitä se vaan johtuu......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe