Nykyisin keskusteluista ei ota tolkkua sitten millään, kun puolet kommenteista on poistettu.
Seksuaalienemmistön viestit poistetaan ja vähemmistön jää. Eikö olisi hyvä jos enemmistö saisi joskus kommentoida?
Katkonaiset viestiketjut
8
157
Vastaukset
- Jampeonhetero
Tämä, jota kaikki sanovat homoksi, ei ole homo. Asiasta ei ole faktaa, todisteita eikä seksikumppaneita todistamassa asiaa. Mies on valehdellut homoutensa koko ajan ja tyhmät kauppalalaisest ovat uskoneet kaiken.
Olen ollut yhteydessä hänen tekemisistään yhteydessä Tampereen ja Helsingin homopiirit tunteviin henkilöihin, ja kukaan ei tästä Ikaalisten suurimmasta sulkijalihaksesta ole koskaan kuullutkaan.
Vaikka tämä tulee tänne väittämään, että hän on käyttänyt aliasta, eivät nämä henkilöt tunteneet facekuvistakaan.
Sen sijaan nämä homot olivat kauhuissaan mitä tämä mies tekee kirjoituksillaan koko homoyhteisön maineelle.
Joten sut on paljastettu. Häpeä!!! - jooooppppsss--
Täältä poistetaan kaikki mitä muualla jätettäisiin ja jätetään kaikki mitä muualla poistettaisiin :)
- Julkaisija
Ei pidä paikkaansa. Täältä poistuu minun viestejäni joita muualla julkaistaisiin ja sama toisinpäin.
Pääasia, että sininimmarien julkaisut jäävät näkyviin.
- Jampeonhetero
Tämä, jota kaikki sanovat homoksi, ei ole homo. Asiasta ei ole faktaa, todisteita eikä seksikumppaneita todistamassa asiaa. Mies on valehdellut homoutensa koko ajan ja tyhmät kauppalalaisest ovat uskoneet kaiken.
Olen ollut yhteydessä hänen tekemisistään yhteydessä Tampereen ja Helsingin homopiirit tunteviin henkilöihin, ja kukaan ei tästä Ikaalisten suurimmasta sulkijalihaksesta ole koskaan kuullutkaan.
Vaikka tämä tulee tänne väittämään, että hän on käyttänyt aliasta, eivät nämä henkilöt tunteneet facekuvistakaan.
Sen sijaan nämä homot olivat kauhuissaan mitä tämä mies tekee kirjoituksillaan koko homoyhteisön maineelle.
Joten sut on paljastettu. Häpeä!!! - Alfons.Hitler
Moderointi on sekaisin, kun paljastui ettei homo olekaan homo. Moderaattoteilla on tapana mokuttaa ja tuputtaa homokulttuuria, ja toimintatavat ovatkin hieman epäselviä, kun totuus heteroudesta tulikin julkisuuteen.
- Paistaja
En paistais homppeleita nykypäivänä voissa kun on niin epäterveellistä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei112139Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181206- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239985Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904- 84786
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253786- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43681