Nykyisin keskusteluista ei ota tolkkua sitten millään, kun puolet kommenteista on poistettu.
Seksuaalienemmistön viestit poistetaan ja vähemmistön jää. Eikö olisi hyvä jos enemmistö saisi joskus kommentoida?
Katkonaiset viestiketjut
8
173
Vastaukset
- Jampeonhetero
Tämä, jota kaikki sanovat homoksi, ei ole homo. Asiasta ei ole faktaa, todisteita eikä seksikumppaneita todistamassa asiaa. Mies on valehdellut homoutensa koko ajan ja tyhmät kauppalalaisest ovat uskoneet kaiken.
Olen ollut yhteydessä hänen tekemisistään yhteydessä Tampereen ja Helsingin homopiirit tunteviin henkilöihin, ja kukaan ei tästä Ikaalisten suurimmasta sulkijalihaksesta ole koskaan kuullutkaan.
Vaikka tämä tulee tänne väittämään, että hän on käyttänyt aliasta, eivät nämä henkilöt tunteneet facekuvistakaan.
Sen sijaan nämä homot olivat kauhuissaan mitä tämä mies tekee kirjoituksillaan koko homoyhteisön maineelle.
Joten sut on paljastettu. Häpeä!!! - jooooppppsss--
Täältä poistetaan kaikki mitä muualla jätettäisiin ja jätetään kaikki mitä muualla poistettaisiin :)
- Julkaisija
Ei pidä paikkaansa. Täältä poistuu minun viestejäni joita muualla julkaistaisiin ja sama toisinpäin.
Pääasia, että sininimmarien julkaisut jäävät näkyviin.
- Jampeonhetero
Tämä, jota kaikki sanovat homoksi, ei ole homo. Asiasta ei ole faktaa, todisteita eikä seksikumppaneita todistamassa asiaa. Mies on valehdellut homoutensa koko ajan ja tyhmät kauppalalaisest ovat uskoneet kaiken.
Olen ollut yhteydessä hänen tekemisistään yhteydessä Tampereen ja Helsingin homopiirit tunteviin henkilöihin, ja kukaan ei tästä Ikaalisten suurimmasta sulkijalihaksesta ole koskaan kuullutkaan.
Vaikka tämä tulee tänne väittämään, että hän on käyttänyt aliasta, eivät nämä henkilöt tunteneet facekuvistakaan.
Sen sijaan nämä homot olivat kauhuissaan mitä tämä mies tekee kirjoituksillaan koko homoyhteisön maineelle.
Joten sut on paljastettu. Häpeä!!! - Alfons.Hitler
Moderointi on sekaisin, kun paljastui ettei homo olekaan homo. Moderaattoteilla on tapana mokuttaa ja tuputtaa homokulttuuria, ja toimintatavat ovatkin hieman epäselviä, kun totuus heteroudesta tulikin julkisuuteen.
- Paistaja
En paistais homppeleita nykypäivänä voissa kun on niin epäterveellistä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483