Nykyisin keskusteluista ei ota tolkkua sitten millään, kun puolet kommenteista on poistettu.
Seksuaalienemmistön viestit poistetaan ja vähemmistön jää. Eikö olisi hyvä jos enemmistö saisi joskus kommentoida?
Katkonaiset viestiketjut
8
147
Vastaukset
- Jampeonhetero
Tämä, jota kaikki sanovat homoksi, ei ole homo. Asiasta ei ole faktaa, todisteita eikä seksikumppaneita todistamassa asiaa. Mies on valehdellut homoutensa koko ajan ja tyhmät kauppalalaisest ovat uskoneet kaiken.
Olen ollut yhteydessä hänen tekemisistään yhteydessä Tampereen ja Helsingin homopiirit tunteviin henkilöihin, ja kukaan ei tästä Ikaalisten suurimmasta sulkijalihaksesta ole koskaan kuullutkaan.
Vaikka tämä tulee tänne väittämään, että hän on käyttänyt aliasta, eivät nämä henkilöt tunteneet facekuvistakaan.
Sen sijaan nämä homot olivat kauhuissaan mitä tämä mies tekee kirjoituksillaan koko homoyhteisön maineelle.
Joten sut on paljastettu. Häpeä!!! - jooooppppsss--
Täältä poistetaan kaikki mitä muualla jätettäisiin ja jätetään kaikki mitä muualla poistettaisiin :)
- Julkaisija
Ei pidä paikkaansa. Täältä poistuu minun viestejäni joita muualla julkaistaisiin ja sama toisinpäin.
Pääasia, että sininimmarien julkaisut jäävät näkyviin.
- Jampeonhetero
Tämä, jota kaikki sanovat homoksi, ei ole homo. Asiasta ei ole faktaa, todisteita eikä seksikumppaneita todistamassa asiaa. Mies on valehdellut homoutensa koko ajan ja tyhmät kauppalalaisest ovat uskoneet kaiken.
Olen ollut yhteydessä hänen tekemisistään yhteydessä Tampereen ja Helsingin homopiirit tunteviin henkilöihin, ja kukaan ei tästä Ikaalisten suurimmasta sulkijalihaksesta ole koskaan kuullutkaan.
Vaikka tämä tulee tänne väittämään, että hän on käyttänyt aliasta, eivät nämä henkilöt tunteneet facekuvistakaan.
Sen sijaan nämä homot olivat kauhuissaan mitä tämä mies tekee kirjoituksillaan koko homoyhteisön maineelle.
Joten sut on paljastettu. Häpeä!!! - Alfons.Hitler
Moderointi on sekaisin, kun paljastui ettei homo olekaan homo. Moderaattoteilla on tapana mokuttaa ja tuputtaa homokulttuuria, ja toimintatavat ovatkin hieman epäselviä, kun totuus heteroudesta tulikin julkisuuteen.
- Paistaja
En paistais homppeleita nykypäivänä voissa kun on niin epäterveellistä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797