Ruotsinkieliset ovat erityisesti persujen demonisoinnin takana aina. Media on svekojen kontrollissa ja he vaativat toimittajien kirjoittavan negatiivista. Erityisesti heittävät rasistikortilla herkästi, jottei heidän harjoittama oikea syrjintä ja rasismi paljastu.
RKP on aina suomenkielisen vastus politiikassa!
5
82
Vastaukset
- pakko-kieli-rasismi
Vai rasismi ja syrjintä rkp puuttuu, miksi ette korjaa korkekoulupaikkojen ja kielivirkojen suhdetta oikeaksi, 5% vaatii itselleen PAREMPAA kohtelua kouluihin ja VIRKOIHIN valittaessa kuin Suomea äidinkielenään puhuvat, se on syrjintää ja pakko rasismia.
Syrjintää ja etuoikeilua ei tarvitse hyväksyä. Elokuva ala on sietänyt ahdistelua, mutta nyt se päättyy. Etuilua ruotsiksi ja kielen avulla tehtävää syrjintää ei myöskään tarvitse hyväksyä!
- pakon-pakko
Niin kuvan kuin on pakkoruotsi, on suomea puhuvien syrjintä kaikessa myös työpaikoissa.
pakon-pakko kirjoitti:
Niin kuvan kuin on pakkoruotsi, on suomea puhuvien syrjintä kaikessa myös työpaikoissa.
Siinä olet aivan oikeassa. Pahinta syrjintää ja rasismia harjoitetaan ruotsinkielen avulla. Pääsy on kielletty ruotsinkielisiin päiväkoteihin, kouluihin, vanhustenkoteihin, kortteleihin ja kokonaiseen maakuntaan.
- Jag_bara_undrar
Mitähän pahaa minä olen tehnyt yhdellekään suomenkieliselle? Ei ollut totisesti valinnanvaraa, minkäkieliseen perheeseen syntyy. Pakkosuomen opin mielelläni, samoin pakkomatematiikan ja muut koulun pakkoaineet. Tolkun suomalaisten kanssa olen aina tullut toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770