En tiedä mitä ajattelet. Tai tunnet. Kumpikin ovat jääneet minulle mysteeriksi. Pelkään, että olit kuitenkin lopulta samanlainen kuin muut, että leikit tunteillani. Et ehkä tarkoittanut, mutta se oli vain mukavaa, että joku välitti ja ihaili? Vähän jännittävääkin. En pitänyt sinua sellaisena, mutta...
Kunhan kuljin ohi ja ajattelin.
Kirjoitettu kirje
12
1200
Vastaukset
- tunnisteita.peliin
missä kuljit ohitse ja milloin.
- eipaljonpaskaakaan
paljonk kuuluu sulle?
- mietitarkemmin
Jaa, kumpikahan se leikki.
- ilman.postimerkkiä
Joo mietin. Meistä kahdesta vain toinen kertoi suoraan tunteistaan ja toinen antoi ymmärtää rivien välistä käytöksellään. Leikkiä?
- ei_jatkoon_
ilman.postimerkkiä kirjoitti:
Joo mietin. Meistä kahdesta vain toinen kertoi suoraan tunteistaan ja toinen antoi ymmärtää rivien välistä käytöksellään. Leikkiä?
niin yleistä tuo.
- thequesswho
Kerroit tunteistasi saamatta vastakaikua. Voisko siitä vetää sen johtopäätöksen ettei kiinnosta, ja ehkä jopa kuvittelit rivien väliin asioita.
- ilman.postimerkkiä
Kyllä, hyvinkin todennäköistä. Olisin vain halunnut kuulla sen suoraan häneltä.
- postimerkitön
ilman.postimerkkiä kirjoitti:
Kyllä, hyvinkin todennäköistä. Olisin vain halunnut kuulla sen suoraan häneltä.
Minäpä olen saanut postimerkittömiä pikkukirjeitä eräältä naiselta lähimenneisyydessä...Mutta tuskin hän olet.
- a.stamp
postimerkitön kirjoitti:
Minäpä olen saanut postimerkittömiä pikkukirjeitä eräältä naiselta lähimenneisyydessä...Mutta tuskin hän olet.
Joulukuussa?
- ihmetouhuu
Leikkijät ja pääkeisssit tekevät useimmat aloitukset. Syyllistävät narskut hyvin esillä joka *itun päivä...
- pata.kattilaa.soimaa
Jos ei mitään fiksua sanottavaa löydy niin miksi vastata lainkaan?
- tykönäkuulutarina
Leikki oli mitä oli. Koita nyt jo lopettaa tämä leikki. Sinähän tätä sirkusta vedät leikkien. Tajuan että alistat vain minua. Kuten itsekin koit aikanaan etkö muka muista? Ei sun tarina ihan niin ollut kuin väitit. Ja se mistä tiedän on se kun toinen kertoi ihan eri tarinan teistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1277148Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234944L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664286TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2881733Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221476- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394