Olin kirkossa tässä vähän mietiskelemässä

miettijä

Tahdon löytää mä tien uuteen elämään.

11

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tienviittasi

Mitä siellä uudessa elämässä sua odottaa?

• Sielläkirkos

Käyn mäkin äitiäni moikkaamassa, jeesus ja jumala voi haistaa pitköt tosin

• JeesusTieTotuusElämä

Uuuuh, Hallelujaa. .. Kiitos Herralle sinusta,
      Herra ohjatkon ja tarttukoon käteesi, kuulkoon huokauksesi, Johdattakoon sinut näkemään vastauksen ja tien minne hän sinua kuljettaa tahtoo, Hän avatkoon sinulle elämän tien , Johdattakoon tuntemaan raamatun sanan rikkaus ja raikkaus ja todellisuus,
      Avatkoon hän sinun hengelliset korvat kuulemaan ja sydämen silmät näkemään Kristuksen todellisuuden ja kirkkauden...Johdattakoon sinut niiden uskovien pariin jotka auttavat, opettavat, sinua tuntemaan Jeesuksen omana henkilökohtaisena Vapahtajanaan. . .. Siunatkoon sinua Kaikkivaltias Jumala , meidän Herramme Jeesus Kristus ja Pyhä Henki armollaan ja rauhallaan, asmen

• Elluhalloyb

Mä en olis ihan näin raskas..
        Kauniisti kirjoitit..
        Mut sinä kuka kävit istumassa...
        Jumalan rakkaus auttaa näkemään kaiken kauniin....
        Auttaa olemaan kärsivällinen...hyväksymään....
        Antaa sulle sivistystä....
        Mut ei se ain niin helpoo ole..
        Se on pitkä polku omaan sisipään..
        Mut mun Jumala ei ole niin ankara..hän tietää..kun kaiken näkee...
        Mut hyvä kun ajattelet...👍♥
        Mut muista..Jumala antaa myös anteeksi...
        JA RAKASTAA...MUISTA...

• sieltähyvä
    • Uskotkorölliin

Menisit mielummin metsään sieltäkin löytyy satuolentoja mm röllejä kuten tältä palstaltakin jeesus on iha höpö höpö juttu

• Elluhalloyb

Metsä oiva paikka hiljentyä...
        Voi miettiä kaikkea rauhassa...👍♥

• totuussinulle

Jeesus on totta. Jeesus on Herra.

• levotonpoika

Kirkko on ihan hauska paikka. Miettiä, hiljentyä. en oo mikään jeesus enkä jumalaihminen, mutta joskus kun päässä hyvät solmut, se kirkko tuntuu jotenkin sopivan hiljaiselta, juhlavalta ja pyhältä käydä istumassa.

• kolehditjakaikki

Onhan kirkko sellainen paikka missä voi rauhassa itse pohtia omia asioitakin.

Viimeksi kun kävin saarnan piti joku naispappi joka saarnasi maailmanlopusta, kolehdin kiertäminen, sattui olemaan jotain 9mm pistoolin hylsyjä taskussa, ajattelin että jospa laittaisin tuollaisia siihen haaviin.

Silloin vieressä istuva isäntä sanoi: älä laita, ajattelin että jotain arvokasta sentään voisin laittaa, sitten pyysi että: tule ottamaan ehtoollinenkin kun on tarjolla.

En mennyt silloin nauttimaan sitä ravintoa alttarilta, vaikka pyydetty.

• Siun

Oisit vaan laittanut hylsyt ja irtonainen, siunattua ne ois voinnut johtaa siihen ettet vihan ammuksia ammu ja jonain päivänä osaat antaa hädän alaiselle
        Vaikka paidan päältäsi. ..

"Olin alaston ja te vaatette minut.... sen minkä,olette tehneet yhdelle minun vähemmistö veljesten, sen te olette tehneet minulle" Matt 26:38-40

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe