Maatalousyrittäjä Heidin, 33, rohkea deitti-ilmoitus kuumensi somen –”Reittä pitkin isännän paikka auki”
Heidi kirjoitti hitti-ilmoituksensa väsyneenä maanantai-iltana.
Heidi kirjoitti hitti-ilmoituksensa väsyneenä maanantai-iltana. (KUVA: Heidi Nevalaisen kotialbumi)
Julkaistu: 31.1. 11:24
Jaa1169TwiittaaSähköposti
Seuranhaku Seuraa voi hakea myös huumorilla.
– Reittä pitkin isännän paikka auki!
Näin aloitti maatalousyrittäjänä työskentelevä Heidi Nevalainen seuranhakuilmoituksensa Facebookissa. Isännän etsintä sai lentävän lähdön: keskiviikkoaamuna ilmoitusta oli jaettu jo yli 900 kertaa, postaus oli kerännyt tuhansia tykkäyksiä ja Nevalaisen inboxiin oli kilahdellut parisenkymmentä yhteydenottoa.
– Eilen illalla muutaman kanssa jo viestittelinkin. Mielelläni tutustun ja haluan tavata. Jos ei löydy sitä unelmien prinssiä niin ainakin uusia tuttavuuksia, Nevalainen sanoo.
Idea letkeään ilmoitukseen syntyi väsähtämisen hetkellä maanantai-iltana. Nevalainen halusi myös hauskuuttaa ystäviään.
– Väsyneenä tulee kaikenlaisia pöljiä neronleimauksia.
Nevalainen on silti tyytyväinen tekstiinsä. Kumppania voi olla vaikea löytää Juukan kaltaisella paikkakunnalla.
– Kun asuu syrjemmässä, työpaikka on maatila eikä paljon pääse liikkumaan, ihmisiä voi olla vaikea kohdata.
Sosiaalinen media ja netti ovat silloin tehokkaita apureita.
Pin-upia ja lannanluontia
Tavallinen suomalainen mies, mutta twistillä on Nevalaisen ”unelmakumppani”.
– Olen näkyvä ja värikäs persoona ja haluan, että taistelutoveri vierellä on samaa kaliiberia. Ei jää varjoon, mutta ei yritä hiljentääkään, Nevalainen sanoo.
Hän harrastaa esteettistä ja naisellista pin-upia -tyyliä.
– Se tuo hyvin arkeeni tasapainoa. Työni on äijämäistä, olen haalareissa ja kumppareissa ja lehmänlannat naamalla.
Kauniit vaatteet ja meikit vievät pois arjesta ja tekevät hyvää itsetunnolle. Nevalainen opettaa kansanopistossa pin-upia myös muille.
Millainen Nevalaisen ilmoitus sitten oli?
Muun muassa tällaisia kriteerejä ilmoituksesta löytyi:
- Olethan kiinnostunut tai jopa jo kokenut maatalouden puuhista, traktori pysyy urallaan, sillä emäntä käy kerran syksyssä ja keväässä ojassa.
- Osaat olla jämerä ja oikeassa paikassa jopa kova luu (minun kanssa ei minua vastaan, ainakaan liian useasti), en jaksaisi enää yhtään nyhveröä paapottavaksi ja perään vahdittavaksi.
- Osaat tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä, sillä minä tykkään enemmän olla traktorissa kun keittiössä.
- Saa olla lapsia ja muita lemmikkieläimiä ennestään. Minulla on niitä karvaisia 4 kpl.
- Neitsyttä tai lähiaikoina poikuutensa menettänyttä en huoli, itse kun olen semmoinen seksihurjastelija, että heikompia hirvittää. Minulla on menojalkaa ja lempiharrastuksessani meikkaan, laitan tukkaa ja käytän nättejä mekkoja.
- Olen itse 33-vuotias ja vartalonrakenteeltani joka suuntaan muodokas ja pehmeä. Minun itsetuntoni on rautaa ja kannan tätä kroppaa ylpeästi. Enemmän ehkä itsekritiikkiä löytyy sen suhteen mitä suusta tulee päästettyä ulos.
- Kropasta löytyy myös voimaa. Tykkään napata miehiä hartioille ja tehdä kevyitä kyykkyjä.
- Ikähaitari: 28–42 (Oikeasti nyt! 42 v. on maksimi!)
- Ulkonäkö: ei tarvii paperipussia päähän
- Kyvyt: 6 kovaa P:tä, puhuu, pussaa, panee, polkee, pelleilee ja painaa.
- Asut p-karjalassa tai jaksat ajella sinne riiaamaan.
Ilmoituksesta kirjoitti ensimmäisenä Karjalainen.
Noora Valkonen
Reittä pitkin isännän paikka auki
23
2191
Vastaukset
- nojohanonkin
Öh tuoda tuoda.... mitähän ihmeellistä tuossa jutussa nyt sitten on .......jos lannalle tuoksuva muhkean puoleinen emäntä on mourullaan keväällä niin ei kai siinä nyt mitään ihmeellistä......
tämän hakuilmoituksen sepustukset taitaa kyllä muuten olla vielä tottakin , mutta tiukassa tuntuu pysyvän isännän löytäminen olla, kokelaita kai lienee ollukin ..... mutta mutta öh tsemppiä yritykselle , tulee ainakin kuuluisuutta Juualle, olihan Nilsiässäkin öljy sheikki ;)- Hämmästynytnyt
On varmaan löytynyt miesorja joka tekee ruokaa, siivoaa, pesee pyykit ja pitää kodin kunnossa, bua ha haa ja viellä mieheksi itseään sanoo.....
- HienoIlmoitus
Hieno ilmoitus vaikka henkilö voi tulla hieman väärin ymmärretyksi!!!:)
- turhiakaikki
Juukasta löytyy suomen pullukoita ja hirveän läskejä naisia.Laihdutus kuurille joutaisivat suurin osa ja kauneus leikkauksiin
- Lyhyt_kysymys
Mikä sinä olet kenenkään ulkonäköä arvostelemaan?
- asdsadasdasdas
Siis tuon takia pitäisi muuttaa jonnekin hevon kuuseen maaseudulle haisteleen lehmien sontaa? Näyttää enemmän marssilaiselta kuin naiselta ja vielä pitäisi pestä hänen pyykkinsä ja laittaa ruokaa, ja sitten ajaa hälle traktoria. Ja lisäksi pitäisi ilmeisesti olla vielä joku seksijumalakin joka osaa kaikki temput :D LOL!
- MarkkuIsännäksi
Markku osaa tehdä erinomaista ruokaa, hän hoitaa eläimiä esimerkillisesti ja käyttää taitavasti erilaisia koneita ja lisäksi hän osaa käyttää Anakondaa!!!:)
- Pinuphuh
Joka paikkakunnalla on omat kylähullut, myös juukassa, en todellakaan halua tehdä tuttavuutta lannalle tuoksuvan tynnyrin kanssa vaikka kuinka pimppiään mainostaa ja kaikista pahinta kun moinen ilmestys vetää kellohameen päälleen ja luulee olevansa upea näky....
- Fiksuuskunniaan
Kyllä varmaan saisi fiksun ja tekevän miehen kun lopettaisi rivon ja rääväsuun roolin, ei tollainen saa miehiä syttymään, hillitty tyyli tuo miehen varmasti kotiin
- MarkkuIsännäksi
Joko super-mies Markku on käynyt pöllyttämässä Heidin petivaatteita, Markku on lähes Sutkin veroinen ihmemies!!!:D
- rjuuky
taistelutoveri kuulostaa ihan bolshevikilta ja kommunismilta.
- Huikammo
Jotenkin ei pullukat kiinosta eikä lannanluominen, puhumattakaan pyykinpesusta ym. enkä halua edes nähdä neitiä kellohame päällä, no toivottavasti edes joku kiinostuu Pin-up tytöstä
- Hurjamimmi
Hupsista, Pin-up tyttö onkin superpullukka, paniikki iski, kiitos ei vaikka tilan saisin, mut orjaa tavoitellaan
- PerisLieksasta
Eikö ole hienoa että normaalivartaloinen nainen on varustettu vahvalla itsetunnolla???:)
- huikamaluus
Ristus mikä normaalivartalo, kattokaapa uusin kuva, yrjö tulee, siitäpä himojen kohde poikamiehet, ihailkaa ja himotkaa....
- ei-jatkoon
Siis hyvänen aika, toihan painaa varmaan 200 kiloa. Ei jatkoon, kauhea katsoa tollasta ihramäärää!
- Vuokkolainen
Koittais saada elämänsä hallintaan eikä vetäs noita rooleja, perus ystävällisyys olis jo hyvä alku kaikille asioille, ylimielisyys ei ole hyvästä
- Eemeli
Suomen seksikkäin Pin-up tyttö, muodot kuin Tokmannin ämpärillä, ei tissejä ja hurjat luulot itsestään, bua ha haa.....
- Peltofilosofi
Reittä pitkin on ihan mukava päästä, oli sitten isännän paikka auki tai kiinni.
- Etäätuleva
Huomenna juukan torilla mahdollisuus tutustua pin-up tyttöön joka kannattaa moni aviollisuutta ja on ääri feministi, lisäksi vihaa persuja ja on Super suvakki, kesähäät ainakin kolmen kanssa toiveena, kaikki katsomaan siis
- Erkkipelto
Ylimielinen ja vittumainen käytös saattaa kostautua joku päivä, vaikka arvostan kotimaista ruokaa niin jotkut pilaa arvostuksen...
- mietiskelijä
Onkohan nuo edellisessä tekstissä mainitut asiat jotenkin tarttuvaa laatua ja meneeköhän ihan sukupolvien yli.
- läskitvinkuu
Oksettaa kun tänne kirjotetaan et joku 130kg läski syö pastaa liikaa ja 150kg on paksuna, hyi että. Lihavat ihmiset on porsaita ja helvetin rumia, anteeks nyt vaan. Kavahdan joka kerta kun näen läskiä. Miksette ihmiset laihduta?
Itse 164cm/47kg.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232