Floor helmikuun Metal Hammerin kannessa...

emptyhope

...tai on siis jossain Lontoossa varmaan.

Mutta ei Suomessa saatana. Mitä ihme versioita täällä oikein julkaistaan ja mistä saan tuon brittiversion?

5

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sallinappanahka

Päivän manattuani joudun manaamaan vielä kerran. Miksi kommenttini poistettiin? Sanokaa reilusti suoraan päin näköä vain.:)
      Metallimimmi Floorin sanoja ei ilmeisesti ole soveliasta toistaa ja kääntää, vaikka ne seisoisivat lehden kannessa. Upea hollannitar, suometar, ruotsitar oli vieläpä naisasialla, jos suosikkia lukeva ja metsäradiota kuunteleva robo ei sattumalta jutun jiujitsua ymmärtänyt.:)

• Jurrin_Ykä

Takavuosina kun kun Suomi24 sivulla oli kauheita skaboja tarjouduin seriffiksi - en kelvannut? Ilmeisesti kokemukseni - tietoni ao. musasta ei riittänyt. Toki siinä saattoi olla myös sitä, että olin puolueellinen , en liittynyt Nightwishia parjaavien kuoroon.

• sallinappanahka

Ne suhteet, ne suhteet. Minusta me pärjäisimme täällä Nightwish-osastolla oikein hyvin ilman päällystakkejakin.:)

• toksistoksis

Olen tuota etsinytkin. Kiitoksia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe