Eli sellainen jossa näppäimistön pikänäppäimet toimii suoraan ja virranhallinta on kunnossa?
Linux ilman työpöytää tai openboxilla läppärille?
w3e3e
2
229
Vastaukset
- LMDE2
Distrowatch:n suosikkilistalta katselin ja Openboxeja löytyy ehkä joka viidenteen distroon.
Pikanäppäimistä ei havaintoa.
Virranhallinnan toimivuus riippuu myöskin laitteesta. OpenBox asentuu kaikkiin jakeluihin. Pikanäppäimet onnistuu kun näkee hieman vaivaa. Ubuntussa valmiina kiva paketti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692