PIIPPOLASSA JARVA KERTOILEE:
OneCoineja pääsee käyttämään jo DealShakerin kautta, ja myös minun hoitolani tuotteita voi ostaa coineilla. Vielä on mahdollisuus ostaa omaa koulutuspakettia, jonka kautta saa omia OneCoineja, joilla voi ostaa mm minun palveluitani. Tällä hetkellä helposti saat noipeasti tuplattua rahasi arvon, ja saat näin esimerkiksi hoidot ikään kuin puoleen hintaan. Kysy minulta tarkemmin.
Ota rohkeasti yhteyttä, tässä saattaa olla Sinunkin elämäsi tilaisuus!
Kiinnostuitko? Lähetä viestiä, niin otamme sinuun yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimella.
Lue lisää: http://haaveistatodeksi.webnode.fi/onecoin/
OneCoinila odottaa -Astu rohkeasti sisään!
23
6236
Vastaukset
Soitteletko minulle tänne Niuvanniemeen? VIerailuajat ovat tiistaisin klo 11-13. SIOITAN heti kaiken!!!
- UteliasSponsori
Soitellaan pian mutta onko teillä hakut jotta pääsette louhimaan?
- AikaViisastua
Ei hyvää päivää. Ei voi olla totta!
Mitä liikkuu päässä? Syynä aivopesu? Juomaveteen sekoitettu jotain hallusinaatioita aiheuttavaa?
Ei millään pahalla, mutta olisiko aika kasvaa hieman ja viisastua? Ja edes lopetaa tyhmentyminen.- UteliasCoinisti
Voisitko täsmentää kenen tuilisi viisastua.
- FaktaaValillakin
Usein tavis-tuulipuku ei uskalla heittäytyä uusiin innovatiivisiin asioihin. Tri Ruja tarjosi mahdollisuuden JOKA ei toistu. Rohkeimmat ostivat koulutuksen jota ei koskaan unohda. perusNegatiiviset vain arvostelevat. Kuka jäi Plussan puolelle?
Vaikka lohkoketjua ei kukaan löytänyt, Onekoulutus on vaikuttavuudessaan ylivertaista. Se ei unohdu kun vouti ulosmittaa perheen asuntoa.
PS. Hakku käteen ja louhimaan. Eihän tämä todellakaan voi olla todellista. Mutta kun lukee tämän haaveistatodeksi-ihmisen kirjoituksia hänen blogissaan niin ehkäpä tämänkin avauksen saa laitettua omaan lokeroonsa.
Meitä on moneksi - mene ja tiedä onko se rikkaus vaiko vitsaus ...
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA
Poijjaat!! Taasen!- FaktaaValillakin
Avo nauraa vilpittömälle hölmölle. Saako toisen uskoa pilkata? Vihreet hermostuvat, Tawja Hawonen hermostuu. One-usko ei oo leikin asia.
FaktaaValillakin kirjoitti:
Avo nauraa vilpittömälle hölmölle. Saako toisen uskoa pilkata? Vihreet hermostuvat, Tawja Hawonen hermostuu. One-usko ei oo leikin asia.
Joo, eihän sitä kenenkään uskomusta tietenkään sovi pilkata. Nimimerkki on täysin oikeassa. Mutta kun tämä on niin HAUSKAA!!
- Rutjatov
Pystyykö ottamaan yhteyttä Telefaxilla? Se on oiva laite tiedonvälitykseen. Sain sen eilen bonuksina luodessani verkostoa. VHS-video laitteen sain viime kuussa.
Älämölöt vinkuu. Minä se luon verkostoa ja ostan poonuksilla porssen. Aloitinhan minäkin ihan pohjalta eli OneCoineilla ja ylentynyt nyt ternikapseli yrittäjäksi. Kesällä matkustan Monakoon Lamportziinillä!
Älämölöt nillittää, minä rikastun ja saan poonuksia!
PS. Kapselit ei lopu kesken - Nioceno
Minäkin olin ennen Onecoin pusines man. Nyt olen päässyt Tupperware myyjäksi ja tälläkin tienaa paremmin.
- Maajjohtaja
Siis olit Onekusettaja. Tupperware on ihan ookoo, hyvät kalliit tuotteet, aivan muuta kuin kopioitu pdf-koulutus-wc-paperi.
- PE-JARVINEN
TERKKUJA PIIPPOLAAN
https://www.youtube.com/watch?v=eNUqchs6rcE - Pöllölaaksosta
Eikö se oo tänään kuopattu ainakin vasabladet kirjoittaa aiheesta
Se on tämä ANNIM varmaan TRIPEILLÄ aivan toisella planeetalla kuin me tavalliset ihmiset. Lukekaa hänen bloginsa. Varsin sakeata juttua. Meillä kotona NIUVANNIEMESSÄ olisi tilaa tuollaiselle.
MUAHAHAMUAHAHAMUIAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!- SalmariFinn
Ripsenpidennys ei kait mennyt nappiin! Kun noin poraat.
- FaktaaValilla
Eikös tuppilautaa enää myydä missään maailman käytetyimmällä valuutalla? Mull on jo ripset kunnossa joten varoja olisi rakentamiseen.
- FaktaaValilla
Äänekoskella kuhisee. Mehmetti myy pihvejä DagCoinilla jopa sojolla. Luottaa Kari Walroossiin. Kannattaa luottaa!!
Mehemettiin voi aina luottaa. Kuten aina kunnon onecoinilaiseen!!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAA
Poijjaat!! Taasen!
PS. Onko nyt VEKKULIa :)- VaktaakinJoskus
Mehmetin mediumpihvi on jäätävän hyvää. Suoraan pakasteesta. Ruokailuvälineet: rautasaha ja taltta.
VaktaakinJoskus kirjoitti:
Mehmetin mediumpihvi on jäätävän hyvää. Suoraan pakasteesta. Ruokailuvälineet: rautasaha ja taltta.
Se on NÖTKÖTTIÄ! NÖTKÖTTIÄ sano! NÖTKÖTTIÄ tarjoaa KARVAKÄSI.
Mutta missä lienee Mehmetin SPONSORI? Hän on sentään MAAJOHTAJAN veli.
Mitenkähän muuten lienee MAAJOHTAJAn tulevaisuuden prospektit? Hän on Suomessa menettänyt maineensa TOTAALISESTI. Tämmöinen keskinkertainen karikatyyritaiteilija kuitenkin tarvitsisi tiettyä suosiota taakseen saadakseen myytyä TEKELEITÄÄN. Mutta MAAJOHTAJA on kuluttanut pisteensä väärään kohteeseen, MUAHAHAMUAHAHAA.
MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
- VatkaakinJoskus
Arv otusta Vuoriselle. Suomen mestari pituushypyssä v.1997 tuloksella 750cm. Paljonkos Tampio loikkaa?
Höpsistä!
Tulos vuodelta -97 on 737
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yleisurheilun_sisäratojen_Suomen-mestaruuskilpailut_1997
Eli eipäs liioitella. MAAJOHTAJAn oli ollut paras pysyä rehellisellä polulla sen sijaan että lähtee kalastelemaan elantoa rikollisuudella!
Poijjaat!!
- VatkkaValilla
Coinistien suviseurat Piippolassa. Mehmetti tarjoo pihvejä Tokeneilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214420Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223359Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61593Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96895- 63755
- 30747
- 176740