Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

OLEN SURKEA JA PILAAN AINA KAIKEN JA ELÄMÄNI

Surullinen13

Olen 13 vuotias tyttö ja koitan panostaa kouluun. Aina silti saan 8-9 kuitenkin HARVOIN 9, joskus myös vähän yli 7 kokeista. Kavereita minulla on suht vähän ja heitä tapaan vaan harvoin koulun ulkopuolella. Minua on kiusattu päiväkodista asti ja tänä lukukautena ja viime lukulaitena sain vasta nämä pari kaveria/ystävää. Kun olin 11-12 vuotias mietin itsemurhaa itkien ja niin meinasin myös tehdä. En kuitenkaan tehnyt rakkaan perheeni vuoksi..

Kaiken aina pilaan. Kokeet, kaverisuhteet ja elämäni.

11 vuotiaana koin pahaa masennusta. Pääsin siitä kuitenkin jaloilleni ja siitä saan kiittää vielä tämän hetkistä parasta ystävääni. <3 Kuitenkin vielä koulussa koen tietyllä tavalla kiusaamista (?) Minusta keksitään paskaa ja huudellaan sitä sitten luokassa. Sen jälkeen saan katseita paljon ja nauravat. :"( Opettajille olen kertonut ja valittanut. Vastaukset tätä luokkaa: "Koittakaa nytten itse selvittää/sopia se juttu" tai "Aha.. Ei kannata välittää" Ja näin sano ovat vaikka olen monesti kertonut tapahtuneista.

Turhauttaa. Ahdistaa.

Halusin nyt vähän purkautua. Jos on jotain apua tarjottavana siitä vaan.

15

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surillinen13

      Vihaan elämääni..

    • Sadfacexd

      Voi raukkaa :( En valitettavasti osaa autaa millään tavalla..

    • KiusattuYksinjätetty

      Olen kohta 40-v nainen ja kokenut nuorena samankaltaista. Muista että sinussa ei ole mitään vikaa! Sun parhaat ystävät eivät ole vielä tulleet elämääsi, mutta tulevat ihan varmasti. Iässäsi tuntuu että vain tämä päivä ratkaisee, mutta oikeesti sulla on kymmeniä vuosia edessä kokea kaikkea ihanaa ja tietysti myös kaikkea ei niin ihanaa. Se on elämää. Itse ajattelin että en koskaan löydä ketään joka rakastaisi minua. Minua kiusattiin ja ysillä kaverini jättivät minut yksin. Olin tod. yksinäinen. Tapasin sattumalta mieheni 21v. En ollut seurusttelut sitä ennen. Nykyisin koen onnistuvani työssä ja äitinä. Minä kuvani teki vahvaksi nuoruuden vaikeudet. Se ei tunnu kivalta eikä se ole helppoa. Mutta edessä on paljon hyvää. Oikein paljon tsemppiä sulle ja jaksa uskoa huomiseen. <3

      • Surullinen13

        Kiitos <3 Kiva kuulla, että kaikki on sinulla nykyisin hyvä vaikka ennen koit kovia! :) Se rohkaisee.


    • Säootokeiavaaja

      Oletko ainoa teidän luokalla jolle tapahtuu näin: "Minusta keksitään paskaa ja huudellaan sitä sitten luokassa. Sen jälkeen saan katseita paljon ja nauravat"

      Voisiko olla niin, että tätä tapahtuu muillekin teidän luokalla? Olisiko niin että tuossa 13-vuoden iässä varhaisteineillä on tapan viljellä tällaista liiankin typerää "paskahuumoria" ja herkimmät ottavat sen todella vakavasti. Kovaluonteisemmat nauravat näille keksityille jutuille ja vastaavat jotain pahempaa huutelijoille.

      Itse olen herkimmästä päästä, kunnes huomasin, että tämähän on porukan tyyli ja aloin sitten huudella takaisin. Sen jälkeen mulle ei enään niin paljon vinoiltukaan, kun huomasivat etten siitä häkelly.

      Se on ihan selvä, ettei paljon kannata opeille ja kuraattoreille valittaa. Ei heitä kiinnosta esiteinien läpät.

      • Surullinen13

        Sitä tehään mun toiselle ystävälle ja mulle.
        Kiitos kuitenkin neuvosta, jota voisin kyllä kokeilla.


      • Surullinen13
        Surullinen13 kirjoitti:

        Sitä tehään mun toiselle ystävälle ja mulle.
        Kiitos kuitenkin neuvosta, jota voisin kyllä kokeilla.

        Ja se on siis sellasta mitä en oo oikeesti tehny. Myös isästäni on keksitty asiota ihan omasta päästä.

        Vähän se välilä naurattaa mua miten tyhmii noi on, kun keksitään tollasta ja ne typerät uskoo sen kaiken. Se silti vaikuttaa mun maineeseen, koska esim. Paras ystävä ja toiset ystävät on kertonu, kuinka muut on valehdellu niille että oisin haukkunu niitten tyyli tai sanonu ärsyttäväks, tyhmä jne.

        Pelkään, että vielä joku päivä mun joku tärkee lähimmäinen menee uskoo noita ja menettäisin sen. :(


      • Säootokeiavaaja
        Surullinen13 kirjoitti:

        Ja se on siis sellasta mitä en oo oikeesti tehny. Myös isästäni on keksitty asiota ihan omasta päästä.

        Vähän se välilä naurattaa mua miten tyhmii noi on, kun keksitään tollasta ja ne typerät uskoo sen kaiken. Se silti vaikuttaa mun maineeseen, koska esim. Paras ystävä ja toiset ystävät on kertonu, kuinka muut on valehdellu niille että oisin haukkunu niitten tyyli tai sanonu ärsyttäväks, tyhmä jne.

        Pelkään, että vielä joku päivä mun joku tärkee lähimmäinen menee uskoo noita ja menettäisin sen. :(

        Toi menikin jo aika hämäräksi, jos sun isästäkin kiertää perättömiä huhuja koulussa?!? Ei sitten olekaan ihan normaalia teinien välistä läppää. :O


      • Surullinen13
        Säootokeiavaaja kirjoitti:

        Toi menikin jo aika hämäräksi, jos sun isästäkin kiertää perättömiä huhuja koulussa?!? Ei sitten olekaan ihan normaalia teinien välistä läppää. :O

        Niin.. En tiiä onko edes nähny sitä mun isää melkeen koskaan. Hyvä ettei äidistäkin lisäks liiku perättömi huhuja. :/
        Se ei oo kivaa, pilkataan päin naamaa musta ja isästä. Tätä kuitenkin tapahtuu ehkä 1-3 kahdessa viikossa, mutta en tarkoita kuitenkaan, että se ei haittasi.

        Mä en onneks oo yksin tän jutun kaa ja ystävät tukee.


      • MirandaUusi

        Gkkgffyuopliugsvehkl,.öåok,llhgdrt


    • Annamennävaan

      Etkä ole surkea etkä pilaa elämääsi. Toimit just oikein kun panostat kouluun, se tulee sulle vielä suureksi hyödyksi. Tässä maassa pääsee koulutuksen puolella sinnikkäällä työllä vaikka mihin. Mutta älä silti stressaa siitä liikaa, parhaansa tekeminen riittää aivan hyvin. Tuolla sun nykytasollakin aukeavat tulevaisuudessa suurimman osan kouluista ovet sulle.

      Ja mitä niihin huutelijoihin tulee, ajattelepa vaikka mua. Mä en tunne niitä sun luokkalaisia yhtään, eikä mua kiinnosta niiden mielipiteet pätkääkään. Niin tärkeitä niiden mielipiteet tässä maailmassa ovat ;-)

      • MirandaUusi

        Oot oikeissa!


    • SaamatonPaska

      Sama juttu oon 13 ja paska kaikessa.

      • MirandaUusi

        No okei............. ei oo mun vika!,!


    • MirandaUusi13wee

      No älkää nyt viihtyikö tollasta paskaa puhuu, sen verran sanon et oon vieläkin oon masentuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe