Mitä olette mieltä niin ihanasta Anitra Ahtolasta? Hänhän on siis vuoden 96 ensimmäinen perintöprinsessa ja todella herkku
Anitra Ahtola
30
4353
Vastaukset
- Jape
Älä muuta viserrä. Anitra on kyll aika herkku pakkaus. Pääsispä joskus maistelemaan. Aina niin iloinen ja nauravainen. Hyin on säilynyt ja se peppu. Joka pojan unelma.
- Suomen missit
Miss Suomi -historiassa on harvoin voittajaksi valittu se, joka lopulta osoittautuu parhaaksi. Poikkeuksia viime vuosilta ovat olleet esim. Lola Odusoga, Tanja Vienonen (Karpela) ja Karita Tuomola. Useimmiten parhaiten ovat mieliin jääneet, tai uraa luoneet ym. perintöprinsessat (tai muut finalistit), esim. juuri Anitra Ahtola, Saija Palin, Jenni Dahlman, Maria Drockila, Piritta Hannula, Susanna Tervaniemi, Nina Björkfelt, Nina Autio, Arlene Kotala, Marika Saukkonen, Petra von Hellens... etc.
- Missihullu
Vielä jatkan edelliseen viestiin liittyen: ei pidä unohtaa esim. Rita Stömmeriä (mikä ura! ja mikä kaunotar! missisuosikkini kautta aikojen!) tai vaikkapa Susanna Ketoa (Sievinen).
- Missihullu
Missihullu kirjoitti:
Vielä jatkan edelliseen viestiin liittyen: ei pidä unohtaa esim. Rita Stömmeriä (mikä ura! ja mikä kaunotar! missisuosikkini kautta aikojen!) tai vaikkapa Susanna Ketoa (Sievinen).
Miten voin unohtaa mainita, miten voi kukaan unohtaa, Janina Frostellin?!
Jotta ei oikein mene tämä Miss Suomien valinta aina, ei... - Jarmokkos
Missihullu kirjoitti:
Miten voin unohtaa mainita, miten voi kukaan unohtaa, Janina Frostellin?!
Jotta ei oikein mene tämä Miss Suomien valinta aina, ei...Olen täysin samaa mieltä että usein perintöprinsessat ovat paljon kauniimpia. Esim. tänä vuonnakin hanna ek voitti vaikka molemmat perintöprinsessat ovat mielestäni kauniimpia kuin Ek.
Mutta Anitrasta vielä sen verran että onko hänestä otettu koskaan mitään ns. rohkeempia kuvia? Varmasti sopisi niihin. - Jarmokkos
Jarmokkos kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä että usein perintöprinsessat ovat paljon kauniimpia. Esim. tänä vuonnakin hanna ek voitti vaikka molemmat perintöprinsessat ovat mielestäni kauniimpia kuin Ek.
Mutta Anitrasta vielä sen verran että onko hänestä otettu koskaan mitään ns. rohkeempia kuvia? Varmasti sopisi niihin.Ajattelin muuten mennä katsastamaan Anitraa hänen tanssikoululleen, erään tuttavani penska nimittäin tanssii siellä Anin opetuksessa ;) Miettikääpä nyt se peppu tanssimassa uuh pakko päästä!
- j.jussi W-T
pakkaus se Anitra on.
Tulipahan silloin missivuotenaan koeajettua hänet.
En ole nähnyt häntä vuosiin,joten olis kiva taas
vähän irrotella hänen kanssaan.- Jarmokkos
Vau. Niin hienoa naista voisin koeajaa vaikka kuinka monta kertaa. Sain eräiltä yrityssivuilta hänen numeronsa mutten ole rohjennut soittaa.
- j.jussi W-T
Jarmokkos kirjoitti:
Vau. Niin hienoa naista voisin koeajaa vaikka kuinka monta kertaa. Sain eräiltä yrityssivuilta hänen numeronsa mutten ole rohjennut soittaa.
numero niin minä soitan sille ja puhelen vähän
hänen kanssaan.
Minä kun soittelen tuon tuostakin näille jukimoille.
Mikä se yrityksen nimi on? - Jarmokkos
j.jussi W-T kirjoitti:
numero niin minä soitan sille ja puhelen vähän
hänen kanssaan.
Minä kun soittelen tuon tuostakin näille jukimoille.
Mikä se yrityksen nimi on?Sitä numeroa en tänne yleiselle palstalle laita. Mutta yrityksen nimi on Dance center Ani, löytyy enemmän http://www.danceani.fi
- j.jussi W-T
Jarmokkos kirjoitti:
Sitä numeroa en tänne yleiselle palstalle laita. Mutta yrityksen nimi on Dance center Ani, löytyy enemmän http://www.danceani.fi
kiitos sulle tuosta kumminkin.
Laitoin hänelle sähköpostia.Saa nähdä vastaako hän minulle? - Jarmokkos
j.jussi W-T kirjoitti:
kiitos sulle tuosta kumminkin.
Laitoin hänelle sähköpostia.Saa nähdä vastaako hän minulle?Mitäs lähetit hänelle? Et kai mitään rivoa? ;)
- j.jussi W-T
Jarmokkos kirjoitti:
Mitäs lähetit hänelle? Et kai mitään rivoa? ;)
mitään hävytöntä hänelle,vaan pyysin että tavattais jossain hänelle sopivassa paikassa.
- Jarmokkos
j.jussi W-T kirjoitti:
mitään hävytöntä hänelle,vaan pyysin että tavattais jossain hänelle sopivassa paikassa.
Kerro heti mitä hän vastaa ;)
- Meiju
muistan sen akan ikuisesti jostain sadan vuoden takaisesta speden kymppitonnista,missä se joka lauseen jälkeen jäi monttu auki käkättämään jotakin ihan omiaan,joka helvetin lauseen.Siinä oikeen loisti sen naisen äo.Siis ihan karmee kanapää.Eikä se nyt NIIIIIN hyväs kunnos ole 30 vuotiaaks,mä olen itse muutaman vuoden vanhempi ja paremmassa kunnossa kuin se.Hah.;)
- Jarmokkos
No, minkäs sille voi jos on iloinen ihminen. Kyllä minäkin muistan miten hän nauroi Kuutamolla-ohjelmassa, mutta ei se nyt niiiiin kaameaa ollut :) Muttajoo. En sanonutkaan että Anitraa parempi "kuntoisia" löydy. Mutta oletko nähnyt hänen lihaksensa? Ah, mitkä sääret. Ei missään mitään ylimääräistä. Mutta kyllä mä uskon että säkin voit olla sellaisessa kunnossa. Oletko tosin synnyttänyt? Anitrallahan on kaksi poikaa ja yleensä synnytyksen jälkeen "rupsahdetaan" jos tiedät mitä tarkoitan :)
- Meiju
Jarmokkos kirjoitti:
No, minkäs sille voi jos on iloinen ihminen. Kyllä minäkin muistan miten hän nauroi Kuutamolla-ohjelmassa, mutta ei se nyt niiiiin kaameaa ollut :) Muttajoo. En sanonutkaan että Anitraa parempi "kuntoisia" löydy. Mutta oletko nähnyt hänen lihaksensa? Ah, mitkä sääret. Ei missään mitään ylimääräistä. Mutta kyllä mä uskon että säkin voit olla sellaisessa kunnossa. Oletko tosin synnyttänyt? Anitrallahan on kaksi poikaa ja yleensä synnytyksen jälkeen "rupsahdetaan" jos tiedät mitä tarkoitan :)
Ja TAASKO kateutta? Ei minun AINAKAAN tarvitse kadehtia ANITRAA eikä paljo ketään muutakaan.Mutta Anitrasta vielä sen sanon että tyhjännauraja mikä tyhjännauraja.Täytyyhän noista hohottajistakin jonkun tykätä!Jeps.
- nähty on
Meiju kirjoitti:
Ja TAASKO kateutta? Ei minun AINAKAAN tarvitse kadehtia ANITRAA eikä paljo ketään muutakaan.Mutta Anitrasta vielä sen sanon että tyhjännauraja mikä tyhjännauraja.Täytyyhän noista hohottajistakin jonkun tykätä!Jeps.
Anitra on oikeasti todella reipas, mukava ja luonnostaan kaunis. Ei tunnu nousseen julkisuus päähän ollenkaan. Ja näyttää omistautuvan lapsilleen täysin.
- Soiliina
Meiju kirjoitti:
Iloiset, nauravaiset ihmiset elävät yleensä pidempään ja saavat elämänsä aikana paljon hyvää aikaiseksi. Sensijaan ihmisillä, jotka kokoajan kateellisena pälyilevät ympärilleen ja ärsyyntyvät milloin mistäkin asioista, heidän kohdallaan se on päinvastoin. Viha kitkertää ja kirvelee ja venäyttää suonen irti päästä, eikä heistä juurikaan ole iloa muille elämänsä aikana. :)
- maistui
aikanaan hyvinkin nuorempana.
- Jarmokkos
Soiliina kirjoitti:
Iloiset, nauravaiset ihmiset elävät yleensä pidempään ja saavat elämänsä aikana paljon hyvää aikaiseksi. Sensijaan ihmisillä, jotka kokoajan kateellisena pälyilevät ympärilleen ja ärsyyntyvät milloin mistäkin asioista, heidän kohdallaan se on päinvastoin. Viha kitkertää ja kirvelee ja venäyttää suonen irti päästä, eikä heistä juurikaan ole iloa muille elämänsä aikana. :)
Soiliina, kirjoituksessasi oli asiaa! Ja Meiju, luultavasti sinussakin on edes joku yyyksi edes pienenpieni vika josta joku ei sinussa pidä. Itse olen löytänyt ainakin yhden vian sinusta jo nyt :)
Totta, Anitra olisi mitä mainioin vaimo ja äiti. Jokaisessa haastattelussa melkein kertoo lapsistaan ja siitä, miten lapset ovat hänen elämänsä tärkein asia ja että työ ei koskaan mene heidän edelleen. Se jos joku on vasta jotain! - Meiju
nähty on kirjoitti:
Anitra on oikeasti todella reipas, mukava ja luonnostaan kaunis. Ei tunnu nousseen julkisuus päähän ollenkaan. Ja näyttää omistautuvan lapsilleen täysin.
kateellinen??????????? HÖH!
- j.jussi W-T
maistui kirjoitti:
aikanaan hyvinkin nuorempana.
muukin kuin keppana,koska hänelle maistui myös ponu.
- Jarmokkos
j.jussi W-T kirjoitti:
muukin kuin keppana,koska hänelle maistui myös ponu.
Joko olet saanut vastauksen lähettämääsi mailiin?
- j.jussi W-T
Jarmokkos kirjoitti:
Joko olet saanut vastauksen lähettämääsi mailiin?
saanut vastausta viestiini,mutta epäilen että hänellä kiire eikä ole joutanut vastaamaan.
- Jarmokkos
j.jussi W-T kirjoitti:
saanut vastausta viestiini,mutta epäilen että hänellä kiire eikä ole joutanut vastaamaan.
Anikin varmaan lomailemassa. Tuttavani oli hänet Levin rinteissä nähnyt :)
- j.jussi W-T
Jarmokkos kirjoitti:
Anikin varmaan lomailemassa. Tuttavani oli hänet Levin rinteissä nähnyt :)
ensiviikolla paikalla,jos kerran on ollut lomareissulla Levillä.
Olen ollut tämän viikon urheilupalstalla keskustelemassa,joten en ole ollut tällä palstalla ollenkaan.
Olen pistänyt matalaksi REIJO JYLHÄN hiihtovalmennussysteemit ja vaatinut hänen eroaan. - Jarmokkos
j.jussi W-T kirjoitti:
ensiviikolla paikalla,jos kerran on ollut lomareissulla Levillä.
Olen ollut tämän viikon urheilupalstalla keskustelemassa,joten en ole ollut tällä palstalla ollenkaan.
Olen pistänyt matalaksi REIJO JYLHÄN hiihtovalmennussysteemit ja vaatinut hänen eroaan.Joko nyt on vastausta tullut? :D
Jarmokkos kirjoitti:
Joko nyt on vastausta tullut? :D
vieläkään tullut,en tiedä mistä johtuu.
Epäilen tätä minun sähköpostia,että se ei ole
lähtenyt minnekkään,sillä oishan siltä tullut jo
ajat sitten vastaus.
Minä odotan vielä tämän viikon ja laitan ensiviikolla uuden,että jos hän sitten vastais.- Jarmokkos
j.jussiW-T kirjoitti:
vieläkään tullut,en tiedä mistä johtuu.
Epäilen tätä minun sähköpostia,että se ei ole
lähtenyt minnekkään,sillä oishan siltä tullut jo
ajat sitten vastaus.
Minä odotan vielä tämän viikon ja laitan ensiviikolla uuden,että jos hän sitten vastais.Luultavasti hänellä on kiireitä uuden miehensä kanssa, Anihan meni Malesialla kihloihin voi vitun vittu taas kerran. Kyllä niin helmen naisen itelleni ottaisin jos vain olisi minkäänlaisia mahiksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka983060GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24771