... top panee pyllyyn? Miis mitesten välisestä nyt kyse
Seisooko teillä kun...
36
10571
Vastaukset
- Pemppuine
Alkaa seisoo vähän ennen kun laukeen !
- Blerb
Aluksi yleensä ei mutta lähes aina alkaa seisomaan. Jos Top on osaava ja samalla saan käsityötä, seisoo ja laukean.
- Fuckanaario
Seisoo. En anna peppua ilman että saisin ensin imuja tai käsitöitä toiselta. En osaa rentouttaa peppua enkä nauti panemisesta, ilman kiihottumista. Pidän kovasti siitä että minua himoitaan ja halutaan ja pannaan, mutta myös siitä että samalla minunkin kassini tyhjennetään esim käsin. :D
- Miki-66
Ainakin järki seisoo molemmilla.
- ramij
Seisokki heikkenee minulla huomattavasti kun kalu työntyy sisääni.
- Nuoritoppivaikkaheti
Riippuu vähän Jos nuori kundi panee niin takuulla on kyrpä kovana kuin panssari vaunun piippu.Vaikka olisi Kyrpä löysänä ennen kun saan niin siinä vaiheessa alkaa kovenee kun Terska on pepussa kerran kun kyrpä käy kokonaan sisällä ni mulla on kovana ja alkaa kiimalima lirumaan kyrvästä.Jos joku vanhempi astuttaa mun peppua sillon ei niin äkkiä kovene mutta pikku hiljaa kovenee kun vauhti kiihtyy. itse olen 38v Aina valmis sekstaileen
Kyllä kovenee. Laukean monesti samaan aikaan ilman käsityötä. Joskus nolottaa oma jäykistyminen kun toiset työntyy sisään.
- kovaakankea
Älä nolostu se on ihanaa
Löylykauha on kuvaava nimi sille.
- Pleijeripoitsu
Totta kai seisoo. Saan jo ihan kivisen seisokin pelkästään siitä että tiedossa on seksiä. Silti lämmittely on tärkeää ja koska en ole kovin kokenut, pitää peppua sormettaa ja dildolla tai tapilla verrytellä. Tässä vaiheessa lähtee yleensä myös ensimmäinen lastikin...
Kyllä seisoo. Usein saan orgasmin ratsastaessa tai lähetyssaarnaaja asennossa ilman että kaluun edes kosketaan.
- Njähnjhäh
Ja sitten pääsee paskalleee
- Jöpö
Kun istun päällä ja sopivan kokoinen kalu oikeassa kulmassa hieroo eturauhasta seisoo ihan kovana ja laukeankin joskus ilman kosketusta. Viimeeksi olin istuallani vähän takakenossa ja kaveri runkkasi kaluani niin sain ihan mahtavan taivaallisen orkun.
- Kokeilla
Olisi kiva kokeilla ja ottaa suihin, kiihottaa ajatus paljon. Oon 30 179/60
- Ukmbi
Niin minuakin. Mistä oot? Olen 178/75 17/4,5 37v
Kyllä seisoo ihan tiukkana.
- Järjetön_nautinto
Kyllä siinä tosiaan meinaa järki lähteä kun yksi mies panee ja toinen mies imee kullia.
- Kankii
Mulla seisoo jo kun imen kullia kovaksi.
- Petter61
HankoM40 kirjoitti:
multa tulee jo eka orgasmi pelkästään jo kun imen ja tiedän mitä saan kohts
Laukeet koskematta kun imet ? Mulla usein tullu kans kun imen
- Lfkfkfkfl
HankoM40 kirjoitti:
multa tulee jo eka orgasmi pelkästään jo kun imen ja tiedän mitä saan kohts
Totta. Varsinkin kun treffit jonkun isokyrpäsen kans ja etukäteen tiedossa millaista tulossa illalla. Oma kyrpä on räjähdyspisteessä jo kun mennään makkariin pienen eteisessä puristelun jälkeen.
- jormakovana
-Niin ja lupaat taas vaan! sanoi Topi leikkisään jutusteluuni käyttää häntä hyväkseen saunoessamme jos ja kun tulee lakkopäivä ja kun muut lähtevät baariin niin ehdotin Topille ainakin ensin saunomista ennenkuin mihinkään kaljalle.
Ajatuksissani oli nyttemmin usein tuo nuori 27- vuotias, hoikka työkaveri.
Hänestä ei oikein saanut selvää; yksityisasiansa olivat yksityisasioita hän ei niistä juurikan puhunut mutta ehkä nyt jo yli vuoden tunnettuamme vähän enemmän, lisäksi hieman ihmettelin että hän usein oli mukana ja lähellä kun vaan taonpaikka tai muuta mahdollista ilmaantui, Topi oli jossain vieressä asiallisine juttuineen ja mukavine hymyineen.
Minkäänlaista kokemustahan minulla ei ollut samansukupuolen kanssa niin yhtään mistään ja niitä ajatuksiakin työntelin poispäin mutta liian usein olin unissani ja ajatuksissani olin Topin kanssa jossain ja eroottisiakin kuvitelmia olin mielessäni luonut.
Mutta siihen tarinaan; töiden jälkeen laiton saunan lämpiämään, muija oli työasunnossaan jolle olin ilmoittanut lähteväni lakkokaljalle työkavereiden kanssa, kunnes puhelin piippasi; se oli Topi;
- Niin mikä se osoite oli? , mihin voi jättää auton?
Eli puolivitsinä heitetty saunakutsu sai Topin tulemaan luokseni, olin kyllä hämilläni mutta vastailin tervetulleeksi , eikä siinä kauaakaan mennyt kun iso Bmw kaarsi parkkiin ja Topi asteli reppuineen kotiini.
Juotiin siinä oluet, esittelin kämpän ja ehdotin asiaan menemistä, pilke silmäkulmassa, siis saunaan menoa ja esimerkilläni astuin kodinhoitohuoneeseen riisuen itseni ja saman teki Topi perässäni, suihkutin itseäni hetken ja vilkuilin jutustellessamme kuitenkin hieman Topia verhon välistä: varmasti tuon nuoren miehen kulli oli pitempi kuin minulla, sellainen hoikka ja pitkä.
Pian annoin vuoron hänelle suihkuun kun itse menin saunan lauteille istumaan mutta jotenkin erilailla kuin yleensä, selkeästi niin että vasen jalka oli normaalin lailla alhaalla ja oikea istuin osalla tukien kyynärvartta, niin että varmasti kullini näkyy.
Tämä tilanne ja kaikki oli uutta , outoa ja erikoista; hoikkavartinen nuorimies nousi lauteille johon tunsin oudosti vetoa ja tunnelma oli kiinnostava, kiihottava kuin joskus nuorena poikana kun tiesi että kohtaa saa pillua, ihan ensimmäistä kertaa ihanalta tytöltä.
Topi istui hiljaa vieressäni ja löylyä heittäessäni kosketin tahattoman tahallisesti hänen reiteensä ja pyytelin anteeksi kömpelyyttäni johon Topi keksi mainita sen uhkaamani hyväksikäytön siis kohta alkavan.
Meni hymyilyksi ja sanoin että riippuuhan se myös sinusta, ettet vaan ala vanhaa kiusaamaan kiinteällä vartalollasi ja pienellä pyllylläsi, että voi sitä meikäläisellä viisikymppisenä vielä karata homma käsistä.
Topi kääntyi istumaan kasvot minuun päin ja nosti jalkansa samoin kuin minä, sääret koskettivat toisiaan tunnelmaan tuli kaikkea niin paljon ja näin Topi mukavan kokoisen kullin ihan läheltä kun kurotin löylyvettä alalauteelta.
Niin mitä sitten tekisit jos ottaisin vaikka vain reidestäsi kiinni ja rohkaisin itseni ja otin Topin vasemmasta reidestä sisäpinnalta kiinni ja kuljetin kättäni siinä.
-En mitään! sanoi Topi .
-Mikset! kysyin .
-Kun se tuntuu mukavalta ja en kai mä tänne olis tullut jos mä pelkäisin sun raiskaavan mut.
-Mutta minä pelkään että teen jotakin sellaista sinulle jota ei saisi tehdä!.Sanoin Topille.
-Et sä varmaankaan mitään pahaa tee, sää tunnut niin hyvältä, voisin sun antaa tehdä mitä vaan!
Sanoja mitä kuulin Topin suusta ennenkuin yht`äkkiä suutelimme; se oli kiihottavaa, erilaista ja kullini paisui ja niin myös Topin kun hieroin häntä rinnasta ja käteni liikkeet suuntasivat kohti Topin kiinteää vatsaa ja seisovaa kullia; se oli lämmin ja kova, ensimmäistä kertaa ikinä pidin jonkunmuun kun omaa kullia kädessäni ja se kiihotti lisää ja kun Topi otti kulliini kiinni ja runkkasi sitä!
-Mitä oikein me tehdään? kysyin Topilta.En ole tämmöstä ennen, mitään.
-Mitä vaan, saanko maistaa sun kullia?kysyi Topi ja kumartui kohti kulliani ja kohta se oli jo hänen suussaan.
-Oletko sä ollut joskus miehen kanssa! kysyin ja Topi sanoi että on joskus armeija aikaan runkkaillut ja imenyt inttikaverin kanssa.
-Taivaallista! sanoin, kun Topi nuoli ja imeskeli kulliani puristeli kassejani ja runkkaili niin ehdotin siirtymistä pesuhoneeseen ennenkuin tulee lasti.
-Mä vähän pesen sut. sanoin Topille!
Topi asettui selkä minuunpäin suihkun alle, hoikka, kiinteä pylly oli minun katseltavana , otin pesusienen, komensin Topin jalat haralleen ja hieroin pesusienellä selästä alaspäin, pesin selkää. pesin jalkoja ylhäältä alas ja pesin pyllyä.
Kädellä hieroin vaahtoa kiveksiin sieltä ylös pyllyn vakoon ja Topi oikein tarjosi pyllyään kun koskettelin sormella pitkin liukasta pyllyn vakoa ja kohti reikään, hän tykkäsi, yninästä ja huokailusta päätellen kun kysyin.
-Onko ok? kun kuljetin sormeani pienen pyllyn vaossa se oli taas aivan hirveän kiihottavaa, minulla seisoi niin kovana ettei koskaan, runkkasin Topia.Intissä kaverit käytti mua hyväkseen. Kyllä mä pidin siitä. Mulla oli ennen inttiä tietynlainen maine kaverina jolta aina sai. Ehkä jutut kulki mun edellä kun huomasin sielä olevani ihan samassa tilanteessa. Joku sanoi että mut oli järkännyt siihen osastoon ihan vaan sinne tulevien kapiaisten homo poikien takia. Ei ollut pelkoa nolaamisesta kun oli oma "narttu" armeijan puolesta.
- jormakovana
Runkkasin Topia ja hän sanoi ; Voitko panna mua oikeesti, työnnä sormia pyllyyn, voitko sitten panna ?
-Mä haluun kans, kokeillaan, joo kun seisoon niin pirusti ja sulla on niin sairaan makee perse, ihanan kiintee, ihana!.vastasin Topille tai jotain sellaista.
En muista muuta mutta kullini oli kovana kun Topi seisaaltaan tarjosi nuorta kaunista pyllyään, liukasta kiinteää sekä ihanan tiukkaa reikää jota sormellani tunnustelin ja liukastutin, menin Topin taakse ihan kiinni pyllyyn, hamusin suutelemaan, Topi vastasi, puri huultani, kullini liukui siinä melkein reiällä etsin reittiä sisään, tunsin kireän ryppynaurun joustavan ja ihanan liukkaan reiän oikein imaisevan kullini sisään , siis se tuntui että pää räjähtää, ja että lasti lähtee ihan heti.
Siis se oli mahtavaa.
Oikeasti ei kestänyt kauaa tiukkaa ja liukasta ja lämmintä pyllyä kun lasti lähti, tuli se selkäpiistä asti nuoren miehen tiukkaa suoleen, ihan sairaan hienoa.
Ei kullini ehtinyt vielä pehmetä kun mieli teki heti lisää tuota herkkua, mutta nyt kyllä piti hoidella Topi jonka seisokkia kyllä runkkailin samalla kun panin häntä takaa siinä lattialla.
Käännyimme Topin kanssa niin että sain hänen ihanan ohuen ja pitkän kullin suuhuni, opettelin siinä siitten runkkaamaan ja suulla tyydyttämään nuorta miestä; hieroin kasseja ja sormet eksyi spermaa valuvaan pyllyyn asti kun tunsin että Topin kivekset nousi ylös , lisäsin tahtia ja imasin oiken kunnolla ja sitten arvasin että kohtaa Topin kullista sykkii mällit ja niin lähtikin, Topi notkahteli polvista, silmät pyöri päässä, huohotus kasvoi kun orgasmi lähetti Topin sperman kullista lattialaatoille.
Vielä suutelimmekin jotenkin se oli siihen kohtaan oikein.
Keräilimme hetken suihkutellen ja menimme saunaan pohdiskelemaan mitä tuli tehtyä.- kokeilunkautta
Saisipa hoidella nuorta miestä hyvin ja kauan.
- Oon30
kokeilunkautta kirjoitti:
Saisipa hoidella nuorta miestä hyvin ja kauan.
Miten hoitelisit?
- pöytä
en ole koskaan saanut kullia peräreikään en tiedä seisoisiko haluaisin kokeilla mikä olisi tunne
Kyllä seisoo, ja melkein aina laukeankin
- Naitava
Seisoo ja todella kovana kun tunnen kullin syvällä sisälläni,
Orkku kuitenkin tulee vain kun runkkaan tai top-nussija runkkaa kaluani.
Laukeaminen on aina taivaallista kun on toisen miehen kyrpä syvällä pepussa. - boy-86
Silloin rupeaa seisomaan, kun muna työntyy tarpeeksi syvälle . Kun muna ei ole tarpeeksi syvällä, tuntuu kuin paskattaisi kovasti. Ja kun toppi alkaa nylkyttään, niin tuntuu kuin ulostaisit oikein pitkää kakkaa. Nautintoa sekin, mutta jos muna koskettelee eturauhasta eli työntyy tarpeeksi syvälle, niin silloin alkaa seisoa ja lopulta tulee orgasmi, joka tuntuu koko kehossa. Mahtava tunne sen jälkeen kun on saanut munaa. Sellainen kevyt ja rento olo koko päivän.
moi tekee mieli kokeilla kun jonkun kulli työntyy sisään
- MikseiOis
Haluan aina miestenkesken olla sukkikset tai stayupit jalassa. Myös muita juttuja monesti mukana myös. Tällöin luonnollisesti seisoo ja kovaa ja saan monesti orkun ihan käsin koskemattakin. Ihan huippukivaa touhua :D
- WannabeBtm77
Varmaan seisoisi. En ole koskaan saanut oikeaa munaa. Joskus tulee leikittyä jollain mitä käteen löytyy. Kynttilä kortsun sisällä menee helposti pyllyyn ja sitä voi liikutella heti rajustikin. Koko ajan muna kovana ja tulee kun hipaisee. Oman vehkeen kokoinen porkkana vaatii jo totuttelua hetken ennen kuin sillä voi alkaa "nussimaan" itseään. Viimeksi liukastin itseni ja istuin hitaasti kurkun päälle, annoin sen vain olla n 10cm sisällä. Koko ajan olin laukeamaisillani.. Kunpa löytäisin jonkun joka osaisi ottaa oikein rauhallisesti.. Jonkun johon voisin luottaa. Ihan tavallinen kaveri.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442767Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201997Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211983- 621934
- 881741