Osteoporoosia?

VaivainenXXX

Minulta kuvattiin nilkat kesällä, kun yhtäkkiä turposivat. Syy jäi epäselväksi, mutta turvotus lähti kortisonipistoksilla. Nyt katselin sattumalta röntgenlausuntoa ja siellä luki, että "lateraalimalleolin alueella luurakenteessa laikkuja, osteoporoosia?" Oli myös erikoislääkärin ehdotus, että lisätutkimuksia tehtäisiin ja otettaisiin MRI. Nyt tilasin ajan ja sain kuukauden päähän, mutta terveydenhoitaja sanoi, että voisin aloittaa kalkkilisän. Kuulostaako osteoporoosilta? Näkyykö se usein röntgenkuvassa?

Minulla on kipuja nilkassa ja jalkapöydässä edelleen. Samoin häntäluu on istuessa ihan tajuttoman kipeä.

0

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
        Ikävä
        176
        7816
      2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
        Ikävä
        26
        4298
      3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
        Ikävä
        50
        3928
      4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
        Maailman menoa
        151
        3245
      5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
        Ikävä
        51
        3006
      6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
        Ikävä
        49
        2669
      7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
        Ikävä
        26
        2406
      8. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
        Ikävä
        40
        2268
      9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
        Maailman menoa
        274
        2076
      10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
        Kankaanpää
        55
        2035
      Aihe