Tykkäätkö runkata

Mies-sukkahousuissa

Kiihoittaako sua runkata sukkahousuissa?

76

6832

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhmailijamies

      Tykkään! Mulla on uudet sukkahousut jalassa ja kulli kovana, kohta sukkahousut on kosteana....

    • Make36

      Nyt punaiset sukkahousut jalassa kulli seisoo mahtavasti mahtava hieroa kullia ja kohta lentää spermat nailonit aivan ihanat jalassa käytän päivittäin

    • runkkuboy38

      kerran on saanut oman kodin ulkopuolella olla sukkahousuissa turun xxx paradisen iltabileissä kun oli teemana miehet jotka pukeutuvat naisten vaatteisiin. muuten ei oikein kehtaa olevinaan, mutta mukavahan sitä on sukkahousuissa runkkailla kotona.

      • Vprv

        Tottakai!


    • Nyloneissa

      Kyllä, sukkikset jalassa juuri nyt. Kiimatippaa valuu ja näkyy kiihoittavasti mustissa nailoneissa!

    • Nyloneissa

      Saunan puhtaana, sukkahousut jalassa. Posliini kulli ja mahtava seisokki! Tykkään juuri nyt hieroa kosteaa kaluani sukkahousussa ;)

    • Borss

      Kyllä. Ehdottomasti. Ostin lauantaina kolme paria uusia sukkiksia ja kahdet ihanat todella pitkät säärystinsukat. Kyllä on kassit nyt tyhjät :D

    • nautintojaonmonenlaisia

      Kiskon aina launtaisin saunan jälkeen pinkit tai vaaleanpunaiset kokoa liian pienet puoliläpinäkyvät sukkahousut jalkaan, laitan valot päälle ja avaan kaihtimet. Hivelen jormaani sukkisten läpi ikkunan edessä kunnes laukean.

    • Sukkisman

      Kyllä tulee vaimolta kaapista välillä otettua sukkikset ja runkkailtua ne jalassa. Hieron kyrpää niiden läpi ja roiskin lastin. Samoin tulee piksujen kanssa tehtyä. Toki myös nuuskin niitä.

    • nailoniakin

      Kyllä.......

    • Bimies2

      Tänään ajeltu illalla sukkahousuissa. Nyt kiva jatkaa kostuttaen sukkikset nesteisiin :)

    • kallemasa

      jatka vaan valuttamista............

      • Bimies2

        Kosteana on...


    • Make36

      Nyt on mustat steyup sukat ja mustakorsetti päällä ja pitsi stringit kulli seisoo mahtavasti kiimainen olo aamu runkut.

    • Funkkerr

      40den mustat sukkikset tänään jalkaan ja P-paikalle nautiskelemaan. Illan päälle käyn vielä kaverin luona kylässä joka pitää kovasti sukkisleikeistä näin miesten kesken. Mukava aloittaa huomenna uus työviikko pussit keveänä :D

    • Kyllä,on tullut runkattua sukkahousuissakin.Minulle kuitenkin ovat naisten muotoilevat liivit se ykköskiihotus,mutta aina siinä ovat sukkahousutkin mukana.Monesti olen ollut levarilla housuliivit vaahtomuovitäytteiden kanssa leveäksi tuunattuna ja kalu housuliivien läpi reiästä ja 2x 40 den maxikokoisten sukkiksien alla seisoen.Suurikoiset rintaliivit myös painavien täytteiden kanssa ja kyllä seisoo komeasti.Keväällä taas ulkoilemaan liivivarustuksessa ,vielä kun olisi seuraa joka ottaisi suuhun kun saan kaluni liivien alta ulos ja puristelen itse samalla tissejäni

      • Mies-sukkahousuissa

        Olis mukava nähdä transtäti levarilla touhuissa. Vois auttaa seisokin veivaamisessa.


      • xxx58

        Seisokki valmis.


    • jrunkkari

      Jos pyykkien joukossa on rintaliivit tai sukkahosut nin puen ne päälle ja runkkailen kun pyykit pyörivät pulsaattoripesukoneessa.Viimeksi eilen runkkailin kun pessin pyykkiä.

    • amar40

      kyllä todella kihottaa.. salaa puen kiiltäviä sukkiksia ja heti on kulli kiimassa ja kovana.. Olis kiva tehdä se kimpassa toisen sukkis-kaverin kanssa jossain salaa???

    • totta kai tykkään runkata jos olisi joku gay mies jota myös runkata

    • ksksks

      Tyttöjen kesäasussa runkkaan juuri. Päällä tosi lyhyet farkkushortsit ja jalassa mustat sukkahousut 25den. Ja mustat ballerinat. Näissä shortseissa on sukkahousuilla tilaa näkyä. Ja näkyvätkin hyvin kun runkkaan peilin edessä.

      • xxx58

        Kiihottava asu on, siinä kelpaa olla, tekee hyvää.


      • ksksks
        xxx58 kirjoitti:

        Kiihottava asu on, siinä kelpaa olla, tekee hyvää.

        Kyllä kelpaa. Nyt päällä melkein yhtä lyhyt farkkuhame. Vähän paksummat mustat sukkahousut, 45den. Jalassa matalat tennarit. Vähintään yhtä kiihottava kesäasu. Ja näin lyhyessä hameessa myös sukkahousut pääsevät taas hyvin näkyville. Näyttää ihanalta ja tuntuu myös kun runkkaan tässä tyttömäisessä asussa. Sukkahousut tietysti se tärkein juttu.


      • Nyloneissa
        ksksks kirjoitti:

        Kyllä kelpaa. Nyt päällä melkein yhtä lyhyt farkkuhame. Vähän paksummat mustat sukkahousut, 45den. Jalassa matalat tennarit. Vähintään yhtä kiihottava kesäasu. Ja näin lyhyessä hameessa myös sukkahousut pääsevät taas hyvin näkyville. Näyttää ihanalta ja tuntuu myös kun runkkaan tässä tyttömäisessä asussa. Sukkahousut tietysti se tärkein juttu.

        Täällä kans nailonit jalassa ja tiukka korsetti päällä. Mulla jalassa korkkarit, mukava löytö tänään kirppikseltä. Peilistä mukava katsella tyttöiliää;)


    • nius

      Kävin vuorollani tänään saunassa ja runkkailin löylyssä ja käytin stimulanttina oliiviöljyä ja Vikkiä. Sauna on tyypillinen kerrostalon sauna, jossa pesu- ja pukuhuoneet saunan kummallakin puolella. uskoin ja kuvittelin olevani yksin vuorollani saunassa, mutta selvis, että toisessa pesuhuoneessa oli vuorollaan seuraava saunoja odottaen vuoroaan päästäkseen saunaan. Olin täydessä touhuissani enkä huomannut naapureiden katselevan jotenkin kiinnostuneena touhujani. Olin jotenkin ylittänyt oman löylyajan ja näin sitten kävi. Jälkeenpäin kuitenkin huomasin olevani erityisen kiihottunut tilanteesta. Täytyy katsoa, mitä seuraavalla kerralla tapahtuu, mutta oli positiivinen kokemus jotenkin exhippari fiilis.

    • kukakenkum

      Nyt miehien siemennesteetä on pulaa lapsettomuusklinoilla, iltasanomat kertoi, nyt apuun
      hyvätuottoisat kollit

    • ksksks

      Sukkahousujen seuraksi sain lopulta hommattua naisten nilkkurit. Sopii todella hyvin yhteen. Aikani ihailin naisia sukkahousuissa ja nilkkureissa, ja päätin hankkia korkonilkkurit. On juuri nyt jalassa, kuten sukkahousut myös. Ja lyhyt hame. Kaikki mustia. Näyttää upealta peilissä, ja niin kiihottavalta että näissä tamineissa en voi olla runkkaamatta. Täytyy kai hommata muutamat nilkkurit lisää, kun sopii niin mahtavasti sukkahousujen kanssa yhteen. Jää sukkahousut hyvin näkyville lyhytvartisissa nilkkureissa ja lyhyessä hameessa.

    • 7kym

      Vaimon mekko päällä,huivi kaulassa ja sukkahousut sekä pikkuhousut jalassa.

    • varusmiesss

      Jahas siellä alkanut taas pikkuhousuja kiristää

    • jyppeli

      tykkään runkata sukkahousuissa ja päästää spermat sukkahousuihin

      • Anonyymi

        tiedän,aivan ihanaaaaa


    • loppeli

      tykkään runkata koko ajan spermat

    • StayUpUkm

      Stay-upit on aivan parhaat mun mielestä! Niiiin kova seisokki aina kun pukee stay-upit jalkaan... Olis kiva päästä kokeileen toisen samanmielisen kanssa... Runkkailla toistemme kulleja kmja miksei suihinkin vois kokeilla..?
      Löytyiskö Tampereen seudulta kaveria tällaiseen? Olen terve suomalainen 43-v. ukkomies. Mielellään itseäni nuorempi kaveri...

      • runkkailijabtm43

        harmi, että oon turust enkä tampereelta. käyn yleensä xxx paradisessa turussa ja siellä saa vaihtaa sukkahousut vapaasti jalkaan ja alkaa tyttöilemään ja odottaa että joku tulee runkkaamaan kullia tai ottamaan suihin tai sitten saa itse ottaa suihin tai antaa persettä.


      • Nylonmen

        Mulla kans Stayupit saa kalun mahtavaan seisokkiin. Käytän myös mustia liivejä vaalean tiukan t-paidan alla, näkyy kivasti läpi. Mukava käydä ostoksilla stayupit farkkujen alla ja tiukassa t-paidassa, liivit näkyy kuumasti läpi.


    • Kivaa22

      Tykkään! Tälläkin hetkellä nylonit jalassa ja kiimanesteet sisällä;)

    • pietupallitkovana

      tykkään sukkahousuista.
      runkkaan juuri.
      laittakaa kuvaa.
      [email protected]

    • Nylonmen
      • Sukkahousutmiehillä

        Löytyykö nylonmen sulta kuvia?


      • Sukkahousutmiehillä

        Kiihottavaa


      • Gummimies

        Todella kiihottavaa


    • Nylonmen

      Tykkään! Nyt kovana sukkahousuissa :)

      • Tykkäänkovasti2

        Sama täällä kovana pn


    • Jotain "tyttöilijää " mulle seuraksi & opettajaksi.... vkl:na ???

    • "tyttöiliä" mulle seuraksi & opettajaksi

    • rukkari

      olen 58v mies tykkän runkkatta ylesellä paikkala ja uimarannalla ja naapurin naisen pikkuhousuhin ja ylessä vessa kun toiset kuulle

    • sukkahousut

      olen 58v mies minä tykkän runkkatta sukkahousuhin tosi kiihottavaa

    • On kyllä todella kiihottavaa stayupit,korsetti,avopikkarit ja dildo käytössä.löytyispä toinen samanhenkinen.

      • Nylonmen

        Oletko päässyt tyttöilemään? Tänään asuissa..


      • Mies-sukkahousuissa

        Tänään myös tyttöilypäivä. Mukavasti kiimanesteet sukkiksissa.


      • Liiveissä

        Samoin mukavaa asuissa..


    • Miehet20densukkahousuiss

      Kaverin kanssa pelkissä sukkahousuissa katellaan stand uppia telkkarista... tää kun loppuu niin saattaa alkaa kimpparunkut ;)

      • Mies-sukkahousuissa

        Mukavaa ja kosteaa sukkis-iltaa kavereille ;) Täytyypä vilkaista stand-uppia ja kokeilla stayuppeja ;)


    • ksksks

      Vaihteeksi jalassa tyttömäiset jeggingsit. Alla ihonväriset sukkahousut. Vielä varrettomat kuviosukat ja matalat sandaalit. Mahtava näky peilissä ja valtava kiima tietysti päällä kun runkkaan.

      https://aijaa.com/pxfKr7

      • Tykkäänkovasti2

        Löytyykö lisää kuvia ?


      • ksksks

        Löytyy. Esim.

        https://aijaa.com/9IWuTv

        Kiva yhdistellä näitä. Tyttömäiseltä näyttää kaikki. Vai? Jeggingsien tilalle voi vaihtaa vaikka farkkuhameen. Ja sukkahousut voi vaihtaa eriväriseksi. Mariininsiniset sukkahousut näyttää hyvältä farkkuhameen kanssa.


      • Nylonmen
        ksksks kirjoitti:

        Löytyy. Esim.

        https://aijaa.com/9IWuTv

        Kiva yhdistellä näitä. Tyttömäiseltä näyttää kaikki. Vai? Jeggingsien tilalle voi vaihtaa vaikka farkkuhameen. Ja sukkahousut voi vaihtaa eriväriseksi. Mariininsiniset sukkahousut näyttää hyvältä farkkuhameen kanssa.

        Sut olis kiihoittavaa nähdä farkkuhameessa ja nailoneissa!


      • Tykkäänkovasti2

        Joo olis kiihottavaa nähdä sukkiksissa ja minihameessa


    • 7kymm

      Kesämekko päällä ja huivi kaulassa on kiva olla.

    • naisten sukkahousuissa kyllä

      • Anonyymi

        ihan mahtavaa että täällä on näin paljon miehiä ,joilla on sukkahousu fetissi.Mitä sukkahousuissa kiihottaa,kyllä siinä on jotain maagista


    • Anonyymi

      Moi,
      mies Vaasan suunnalta. Olen pitkään harrastanut sukkistyyliä, josta en voi enää luopua, sillä se tekee oloni niin ihanan raukeaksi monella tapaa. Yksi puute, elikkä hyvä kaveri samoin ajatuksin.

      Ukm 60

    • Anonyymi

      Runkkaan sukkahousut jalassa vähän turhankin usein. Peilin edessä tietysti, että näkee kunnolla omat sukkahoususäärensä. Sukkahousuiksi kelpaa melkeinpä minkälaiset vaan, ei ihan huomaamattomat kuitenkaan. Täytyyhän sukkahousujen myös näkyä. Suosikkina tummanruskean eri sävyt 40 denier. Ja lisukkeena lyhyt vekkihame ja esim. ballerinat. Metissäkin oon käynyt runkkaamassa sukkahousuissa. Jännää ja kiihottavaa puuhaa. Että jos joku sattuu näkemään.

      • Anonyymi

        Missäpäin käyt luonnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin käyt luonnossa

        Oulun metiköissä. Sellaisissa, joissa on myös mahdollista tulla nähdyksi. Ehkä on joku nähnytkin.


      • Anonyymi

        Toi juuri, pieni pelko ja jännitys että joku voi nähdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulun metiköissä. Sellaisissa, joissa on myös mahdollista tulla nähdyksi. Ehkä on joku nähnytkin.

        Minäkin käyn Oulussa metsässä hameilemasa. Liivit, rinnat, sukat, paita ja hame johon runkkaan spermat. Kiva olisi saada päälleni spermaa.


    • Anonyymi

      Tykkään käydä mm lenkillä mustissa paksuissa sukkahousuissa tai pyöräillä. On mahtavan kiihottava olo. Suurin osa luulee että mulla on jotku urheilutrikoot kunnes ihan läheltä huomaa. Ois makee joskus tsuppailla ihan alastikin

    • Anonyymi

      VAUTSI HIENOA KUN SUKKAHOUSUJA MIEHETKIN KÄYTTÄÄNIIN MINÄKIN KÄYTÄN USEAMMAN LAISIA MUTTA NYT MUSTAT TIUKAT KUMIHOUSUT JALASSA JA KUMISET REISISAAPPAAT. MINUN YMPÄRILEIKATTU POSLARI KULLI JA PALLIT NÄKYY HYVIN LÄPI.

    • Anonyymi

      U­­us­i s­­­ek­­si­­tea­tteri ava­utuu Suome­­­en! Ku­tsu­mme kaikki­­­. Il­­moit­­­tau­tuminen ry­­hmä­­­ämme tä­­­äl­­l­­­ä 👉 http://aepgcorp.com/H/R5e3A2

    • Anonyymi

      Sukkahousutapaaminen tai joku alastondisko ois aivan makeeta tämän porukan kesken

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­i sek­si­tea­tteri ava­­­utu­u Su­­omeen! Ku­­­tsu­­mme kai­­kk­­­i­­­. Ilmo­­­it­­tautum­­­ine­n ry­­hmä­ämm­e tä­­­äl­l­ä 👉 http://allyak.com/H/V3y0X5

    • Anonyymi

      Suosin enemmän stayupeja ja korkkareita.

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­­ts­­umme sinu­t kä­ymään u­­­ude­­ss­a cha­­­tis­sa! Mei­­tä on yl­­­i miljoona! 👉 http://ameliachau.com/H/R2b8K3

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe