Saako lapsen pakottaa kuuntelemaan rukouksia tai Raamattua, jos ei itse halua ja se aiheuttaa ahdistusta? Ja jos ei niin mitä keinoja tähän on puuttua kun on kyse lapsen omasta vanhemmasta?
lapsen pakottaminen
2
<50
Vastaukset
Lastensuojeluilmoitus.
Ei missään nimessä saa pakottaa ketään, ei lasta eikä vanhempaakaan lasta, joka on jo aikuinen. Laki sanoo niin, sano vanhemmille niin, jos ei auta, niin tee sitten se lastensuojeluilmoitus ehdottomasti. Ketään ei saa pakottaa mihinkään, ei, vaikka olisit itse joku nolo kasvissyöjä, ja pakotat lapsesi samaan roskaan. Se on sairasta. Anna lapsen itse valita. Itse en usko jumalaan, mutta tykkään toki kuunnella gospelia silloin tällöin. Pekka Simojoki ja Exit on suosikkejani. Kävin rippikoulun 15- vuotiaana. Olen nyt 42-v nainen. Kukaan ei oo pakottanut mua noihin, ne on mun omia valintojani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244