Varttunutta naista löytyykö

16cmkhalulla

Kiinnostaako muitakin miehiä vanhemmat naiset siis maturet ja millaisia kokemuksia teillä oli yli 40 vuotiaista rouvista kuulemma hyvää seuraa sängyssä.
Miehet kertokaa kokemuksia ja naisetkin kertokaa oletteko olleet nuorempien kanssa?

6

3016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maturelover9090

Kokemuksia ei ole mutta kiinnostaa kyllä, ehkä se joku päivä osuu vielä... itse olen 27v mies. Kovasti tekis mieli saada vähintään blow/titjob joltain uhkeelta maturelta ;)

• 23vuotias

Kuinka vanhaa olisit valmis naimaan?
      Ja pitääkö olla hyvin säilynyt.

• Maturelover9090

Olikohan tää nyt suunnattu alottajalle vai mulle? Mutta itsellä ei ole ikärajaa, tapauskohtaista iskeekö ;)

• Rakastaja2424

Hyviä kokemuksia on ite olen päälle 20 kymmentä ja rouvat ollut 40-55 vuotiaita hyvin säilyneitäkin löytyy ja osaavat asiansa tiukkojakin osaavat olla. Rouvat ovat ihania! nuoremmat neidit saisi ottaa oppia.
      Löytyykö rouvia täältä?? Ikä vaikka 38.

• Aamuyöllä

40v naiset todella kuumia estottomia halukkaita kumppaneita. On taitoa sekä tietoa, todella suloisia. Mikäli vielä sitä kemiaa niin vau.

• Itse olen 43v mies ja kyllä kiinnostaa 50-60v tavallaan hyvin säilyneet naiset.
      Olen kyllä päässyt sillon nuorempana noin 25v naimaan 45v naisen kannssa ja muidenkin itseäni vanhempien rouvien ja neitien kanssa. Kyllä se aina kokemattoman voittaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2282
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe