Mulla on koneella Student linux, ja pitäisi saada usb kamera toimimaan. Kamerra on Logitecin QuickCam notebook malli, ja toimii hyvin win koneessa mutta ei tässä Student koneessa. Elikkä taitaa olla kyse ajurin puutteesta, mutta mistä saa ajurin että alkais pelaamaan? Ja semmosen ajurin että sen saa asennettua tuohon Studenttiin.
Vastaukset 5
- kurapoiskoneelta
Linuksilla on surkea laitetuki. Eli kannattaa poistaa koko kura koneelta. Ennenkuin on liian myöhäistä.
- fadafad
Katso onko ohjelmatarjonnassa Muikku valokuvakoppi ja asenna se.
Sillä voisi näkyä. Minun vaikea kokeilla, kun ei ole juuri tuota Logitechia. - smör.os
Mistäs tuollaisen Student linux:n löytää?
Erinäiset hakukoneet eivät löytäneet netistä.
UberStudent on kai joskus perustunut Ubuntuun. Pistä lsusb tuloste tänne. se näyttää miten tunnistaa. laitteen usb id:llä voi googlettaa löytyykö tukea. Kamera ilmestyy jonnekin /dev/video0 laitteeksi jos tunnistetaan. Tuota laitetta voi lukea ihan vlc, mplayer ym.
- voivoiOijooi
No kyssyppä ihan niiden oamsta yhteisöstään!
http://uberstudent.com/
Ei ole mikään ihan perus jakelu, Joten Ubuntun tai mintin jutut tuskin sopii.
Muutenhan moinen kamera toimii heti kun pistää sen kiinni! Ubuntussa!
Avaa Muikku ohjelma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561