Hallituksen takana?

Hiestu

Avoin kirje Illuminatin verilinjan omaavalle eliitille



Internetissä eräälle ulkomaalaiselle nettisivustolle ilmestyi kanavointi, jonka väitettiin tulevan Plejadien sivilisaation monadiolennolta. En ota kantaa siihen, että oliko kanavointi tullut tuolta. Mutta joka tapauksessa viestin sisältö puhuu täyttä asiaa.


Adamua kanavoinut Zingdad (zingdad.com)

Huhtikuu 2016


Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Tervehdys, ystävät.




Olen Adamu, Plejadien sivilisaation monadiolento, tuotuna teille Zingdadin kautta.



Tänään puhun muinaisen perhesukulinjan eläville jäsenille. Niille joita kutsutaan joskus muilla nimillä, kuten Illuminati, vallanpitäjät, hallitseva eliitti, salaseura ja muutama muu vähemmän hyväntahtoinen nimi, joita en mainitse.




Selvyyden vuoksi: en puhu nyt niistä rikkaista ja köyhistä, jotka näkyvät säännöllisesti lehdistössä. Poliittiset johtajat, uskonnolliset johtajat ja monikansallisten konsernien johtajat eivät ole niitä, jotka todellisuudessa pyörittävät planeetan asioita. Nämä ovat ihmisiä, joita tulee ja menee ajan kuluessa. Ja vaadittaessa he kumartavat aina sitä paljon suurempaa valtaa, jota käyttävät ne, joista puhun nyt.






Tämän sukulinjan perheenjäsenet tietävät, keitä ovat. Ja heille puhun tänään, vaikka oletan, että tämä avoin kirje kiinnostaa kovasti monia muitakin. On tarkoitus, että erityisesti tähtisiemenet ja valontuojat panevat merkille tämän julkilausuman.




Tästä se siis alkaa … avoin kirje muinaisen sukulinjan perheiden jäsenille:




Rakkaat ystäväni,



Minun on aloitettava sanomalla, että teidät nähdään, tunnetaan, teitä ymmärretään ja rakastetaan. Teitä rakastetaan juuri sellaisena, kuin olette, juuri tässä ja nyt. Kenties teille on yllätys kuulla minun sanovan tämän? On paljon tuomitsemista kaikkialla, minne menette, eikö vain? Teidät leimataan pimeiksi ja pahoiksi, ja ne olettavat automaattisesti kaikkien tekojenne olevan inhottavia ja halveksittavia, jotka eivät tiedä lähes mitään teistä tai siitä pitkästä ja kimurantista tarinasta, miten asioista tuli sellaisia, kuin ne ovat, ja teistä sitä, keitä olette nyt.



Sallikaa minun siis aloittaa vakuuttamalla teille, että en ole täällä tuomitsemassa tai arvostelemassa teitä. Olen täällä antamassa teille perspektiivin ja vaihtoehdon, mutta teen sen rakastavan ymmärtävästi.





Ennen kuin pääsen tähän, sallikaa minun sanoa tietäväni, että ainoa todellinen "syntinne" on syntyä omaan perheeseenne. Niillä suurilla odotuksilla, joita teihin kohdistettiin syntymästä saakka, hyvin erikoistuneella koulutuksella johon jouduitte, ja halveksunnalla jota kasattiin sukulinjassanne niihin, joka eivät yltäneet vaaditulle tasolle, teidät ohjelmoitiin aivan alusta saakka olemaan sitä, mitä teistä on tullut: vallankäyttäjiä.





On myös lisäongelmia – kuten perhesukulinjanne. Puhdas syntyperä joka voidaan jäljittää aikakausien taakse, kaikenlaisten maineikkaiden esi-isien kautta suoraa tietä niihin korkeisiin pappeihin, jotka palvelivat muinaisjumalia silloin, kun jumalat kulkivat vielä maan päällä.



Kenties te pidätte nyt tarinoita noista muinaisaikojen jumalista, sankareista, taiasta ja hirviöistä myyttinä tai taikauskona. Kenties ymmärrätte sen olevan kirjaimellinen totuus ja tiedätte, että nuo muinaiset jumalat olivat itse asiassa vierailijoita galaksin toisilta planeetoilta ja heillä oli hyvin kehittynyttä teknologiaa. Tai kenties otatte uskonnollisemman näkökulman asioihin ja pidätte noita jumalolentoja yhtä yliluonnollisina, kuin kaukaiset esi-isänne pitivät.





Sillä ei oikeastaan ole merkitystä, miten tulkitsette näitä asioita. Merkitystä on niillä kiistämättömillä todisteilla voimallisista muinaisista totuuksista, jotka annettiin esi-isillenne ja joita on välitetty sukupolvelta toiselle, mikä on sallinut teidän hallita muita ihmisiä. Ei kaikkia ihmisiä. On aina ollut ryhmiä, kansoja ja valtioita, jotka ovat olleet otteenne ulkopuolella. Mutta teille on kerrottu, että syntymäoikeutenne, vastuunne ja etuoikeutenne on hallita koko planeettaa ja kaikkia sen pinnalla.





Ja olette uskoneet sen. Ja se on tietysti näyttänyt olevan totta. Muinaisopetukset jotka on annettu käsiinne, ovat palvelleet teitä ja kaltaisianne erittäin hyvin. Kuten myös oveluutenne. Ne jotka keskuudestanne nousevat huipulle, ovat ennen kaikkea hyvin taitavia. Olette käyttäneet käsiinne annettuja etuja hyvin, hyvin taitavasti. Ensin omaksi eduksenne, se on totta. Sitten perheenne eduksi ja varmistamaan perhelinjan jatkuvan valta-aseman. Sitten palvelemaan perheenne sopimuksia muiden sukulinjaperheiden kanssa. Ja lopuksi ajatellen sitä holhousroolia, jota olette esittäneet muille ihmisille.





Näin ollen ihmiset ovat tänä päivänä suurelta osin huolettoman tietämättömiä olemassaolostanne tai siitä roolista, jota olette esittäneet. Ja näin haluatte olevan. Väkijoukko ei voi tulla linnan porteille hangot kädessään, jos he eivät edes tiedä teidän olevan olemassa!
Lähde: http://www.adonai.fi/

1

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kldfjksjkfdskfsjkl

      Tuollaista ei voi keksiä kyllä selvinpäin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe