Lehden jatkuvan tilauksen peruminen

Jopppo

Jos tarjous jakso kestää kesäkuuhn, milloin kestotilaus pitäisi viimeistään perua?

Epäselvät ohjeet niin jäi mysteeriksi. Onk kokemuksia?

4

3855

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaussopimus

      Tilaussopimus kannattaa lukea, sillä siellä kerrotaan tarkemmin ehdoista.

      Yleensä jatkuva tilaus pitäisi lopettaa viimeistään, kun uuden jakson lasku tullut. Usein se tulee ennenkuin nykyinen jakso on päättynyt. Laskun maksamatta jättäminen ei sitten ole peruutus. Mikäli uudelta jaksolta ehtii tulla lehti niin he saavat laskuttaa sen ellet ole peruuttanut ajoissa.

      Itse peruutan jatkuvan tilauksen lehden aina n. 2-3 viikkoa ennenkuin jakso päättyy. Tilausjaksoon kuuluvat lehdet tulevat siitä huolimatta jakson päättymiseen saakka.

      • noeipäenäätarvi

        Minä jouduin odottamaan laskua, että sain asiakastietoni. En vain ymmärrä sitä, että kun kestotilauksen haluaa perua, niin silloin pitää aina soittaa.
        On sekin jännä juttu, että kun tänään tuli uuden tilausjakson lasku, niin se uusi tilausjakso alkoi tänään ja sattuu olemaan myös lehden tulopäivä. Sitä vaan, ku laskussa luki että jos he ehtivät vielä lehteä laittaa, niin ne pitää maksaa erikseen.
        Mikseivät laittaneet laskua tulemaan vaikka viikkoa aiemmin, niin olisin ehtinyt peruuttaa...Soitin sinne heti tänään. Nyt jatkuva tilaukseni sitten päättyy 28.2. Pientä pakko-oston makua.


      • EiTarvitaAsiakasNro
        noeipäenäätarvi kirjoitti:

        Minä jouduin odottamaan laskua, että sain asiakastietoni. En vain ymmärrä sitä, että kun kestotilauksen haluaa perua, niin silloin pitää aina soittaa.
        On sekin jännä juttu, että kun tänään tuli uuden tilausjakson lasku, niin se uusi tilausjakso alkoi tänään ja sattuu olemaan myös lehden tulopäivä. Sitä vaan, ku laskussa luki että jos he ehtivät vielä lehteä laittaa, niin ne pitää maksaa erikseen.
        Mikseivät laittaneet laskua tulemaan vaikka viikkoa aiemmin, niin olisin ehtinyt peruuttaa...Soitin sinne heti tänään. Nyt jatkuva tilaukseni sitten päättyy 28.2. Pientä pakko-oston makua.

        Kyllä sinä ne aivan riittävät asiakastiedot tiedät. Voit soittaa koska vain etukäteen.


      • noeipäenäätarvi
        EiTarvitaAsiakasNro kirjoitti:

        Kyllä sinä ne aivan riittävät asiakastiedot tiedät. Voit soittaa koska vain etukäteen.

        Ai..ja mitenkähän tiesin?? Minulla ei ollut puhelinnumeroa, ei asiakasnumeroa eikä tilausnumeroa!
        Ja se, että asiakkaalla on oikeus peruututtaa lehti 14vrk aikana, niin nyt se ei pätenyt. Ei uusi tilausjakso voi alkaa samana päivänä kuin lasku tulee postilaatikkoon! Pitää olla aikaa muuttaa tilausta. Kun oli vielä tilaus, että lasku tulee vain kerran vuodessa.

        Nyt maksoin sitten kahdesta ylimääräisestä lehdestä, mutta eipä onneksi enää ole suhdetta siihen suuntaan.
        Ja en ole muutes ainoa joka hämmästelee näitä asioita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe