Musta lentokone putoaa, kolmen kimppaa eksän kanss

laylaaaaa

Näin viimeyönä erikoista unta ja toivoisin tälle tulkintaa.
Eli olimme lomalla thaimaassa mutts paikka ei näyttänyt siltä, enemmänkin joltain suomen kesämökiltä. Mukana olivat ainakin perheeni ja kolme entistä parasta ystävääni.

Yhtäkkiä olemme pihalla ja siinä on jokin järvi/ lampi ja näämme kun taivaalle kohoaa musta erikoisen mallinen lentokone josta kuuluuhirveä meteli (ei kuitenkaan hävittäjä). Sitten hetken päästä se alkaa poukkoilla hallitsemattomasti ja lopulta syöksyy maahan. Muistan kun juoksin paniikissa ympäriinsä sillä pelkäsin että kone putoaa päälleni.
Kone putosi veteen ja tuli isoja sähköiskuja ja räjähdyksiä, taivas oli oranssi kaikista räjähdyksistä.

Yhtäkkiä olin eksäni ja jonkun toisen tytön (joka oli unessa myös hänen eksä) kanssa makuuhuoneessa harrastamassa seksiä. Tämä eksä on sellainen ketä vieläkin tapailen silloin tällöin. Unessa emme varsinaisesti harrastaneet kolmen kimppaa vaan hän hoiteli ensin toista tyttöä ja kun he olivat valmiit hän siirtyi minuun. Sen jälkeen kysyin tytöltä onko tämä ikinä harrastanut kolmen kimppaa ja haluaisiko hän tehdä sen meidän kanssa. Tyttö suuttui kysymyksestä ja alkoi käyttäytyä oudosti. Kuulemma vaikutin liian ”itsevarmalta” kysyessäni häneltä tätä.

Lopulta oli jäljellä enää minä ja eksäni ja hän tuli luokseni näyttäen minulle vanhaa nokian kapula puhelinta. Menin lähemmäs katsomaan ja hän alkoi näyttää sen puhelimen kuvagalleriaa. Tajusin että se oli yhden nistä kolmesta ystävästäni, ja siellä oli kaikkia noloja kuvia ja videoita meistä mitä olimme ottaneet nuorempana, kaikkia missä olemme lainanneet äidin stringejä ja muuta. Olin nolostunut ja hän vain jatkoi selaamista.

Uni päättyi siihen
Mitähän tämä voisi tarkoittaa

1

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä unessa on pohjavirtaus, joka on osittain haikea ja osittain kiusaantunut, kuten unen loppukin osoittaa.

      Uni alkaa lomalla eli rennolla ajanviettämisellä läheisten kanssa. Jostain syystä entiset parhaat ystäväsi ovat mukana samalla lomalla kuin perheesi.

      Syöksyvä lentokone voisi viitata seksiin, kuten myös sähkönpurkaukset ja räjähdyksetkin. Paniikki saattoi tulla siitä, että seksin ajattelu samassa yhteydessä ystävien ja perheen kanssa on ahdistavaa, koska sinun on mitä luultavimmin valittava jompi kumpi.

      Seuraavaksi seksiin ei liittynyt enää uhkaa, mutta tunnelma muuttui pikemminkin mustasukkaiseksi. Unessa mustasukkainen et ollut sinä, vaan kolmas pyörä. Tämä voi johtua monestakin syystä, mutta vapaaseen seksiin liittyy hyvin usein mustasukkaisia ajatuksia, koska seksin harrastaminen ei ole vapaassakaan suhteessa tasapuolista.

      Puhelimen ja menneisyyden selaaminen liittyy yllä mainittuun. Ensin tilanne vaikutti uhkaavalta, sitten mustasukkaiselta tai vähintäänkin huonolta järjestelyltä, ja lopulta kiusalliselta.

      Saattaa olla, että kävit unessa läpi vaihtoehtoja vapaaseen suhteeseesi liittyen.

      Kiitos unesi jakamisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe