Tarttis ostaa sukset ja kaikki muut härpäkkeet. Painoa 130 ja risat. Pituutta 186. Mitkä olisi hyvät sukset jotka olis vielä kohtuu hintaset? Tuntuu olevan niin hankalaa saada asiakaspalveluista vastausta
Mistä sukset?
7
3039
Vastaukset
Muutamille suksille näkyy nettisivuillakin mille painolle sopii. Tässä yksi esimerkki https://www.xxl.fi/madshus-nanosonic-carbon-classic-cold-perinteisen-sukset/p/1104187_1_style
Tuolle sukselle 210 cm ja 95 näkyy olevan loppu -- tähän aikaan vuodesta ei kai enää varastoja täytetä. Syksyllä sitten pääsee valitsemaan isommasta valikoimasta tai vaihtoehtoisesti pitää soittaa useampaan liikkeeseen mitä on jäljellä.
Periaatteessa siihen jäykkyyteen vaikuttaa myös hiihtäjän ponnistusvoima eli "kisahiihtäjillä" sama jäykkyys käy kevyemmälle hiihtäjälle.
https://www.haijaa.fi/fi/maastohiihto/hiihtosukset/perinteinen-hiihto.html sivulla kanssa kysytään hiihtäjän paino, kun suksea valitsee. Joutunee ottamaan puhelimen käteen ja soittamaan vielä nettiaikana? Nettisivulla ei näe niin helposti mitä on jäljellä 210 cm mittaisissa suksissa (tai 205 cm).Pitopohjien ominaisuuksia katsoessa tulin tähän http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?41031-Nanogrip-pohjaiset-sukset
Eli toiset pitopohjat ehkä kelpaa vaikka ovatkin normaalimitoitusta löysemmät. Saattaa olla yksi vaihtoehto, jos painoa on 100 Niistäkään ei ole yleissuksiksi. Itse vasta odottelen niitä -5C tai lämpöisempiä kelejä ( että myös silloin ehtii hiihtään). Tällä hetkellä on vanhojen voideltavien suksien keli. Pakkasilla pärjää periaatteessa pitoteipillä (tai kahdella purkkivoiteella).
Jos ja kun pitopohja ei pakkasella luista kunnolla tai pito pois, niin aloittelevan hiihtäjän kokemus niistä pakkasella varmaan on sen mukainen -- kävellen pääsee kovempaa??- MarskauppaanJaLADULLE
Lähimmästä urheiluliikkeestä. Ei mitään niin ihmeellistä, kunhan sopiva jäykkyys löytyy.
Kun on sopivasti ennakkotietoa, niin helpompi lähteä kysymään kaupasta. Osa myyjistä välittää lähinnä vain sillä hetkellä tulevasta provisiosta.
Harrastelijan/ulkoilijan sukset kai voisi ostaa nettikaupastakin, jos saa perustiedot paikalleen. Kenkiä yleensä (monot kuuluu niihin) en toistaiseksi ole netistä ostanut. Mallin istuvuutta ei tiedä sovittamatta.
Saakohan tällä hetkellä SNS-monoja hyvillä tarjouksilla, vai meneekö vanha varasto kaupaksi muutenkin? NNN helpompi sidetyyppi uusia ostaessa. Se ei häviä markkinoilta ihan heti.
- 4365465465
Intersportissa on laaja valikoima ja asiantuntevat myyjät jotka osasi suositella oikeita luistelusuksia (jäykkyys) ja sauvoja (pituus). Itsekin melko painava, 120kg/190cm ja hyvin toiminut myyjän suosittelema luistelusuksi-paketti. Kannattaa ostaa vastaa kevään alennusmyynneissä maaliskuussa kun saa -50%. Näin itse hankin 800 euron paketin 400 eurolla. Ja kelpaa kyllä hiihdellä laatuvarusteilla.
- Läskihiihtäjä
Suosittelen extra stiffiä karvapohjalla. Luistelu ei taida näillä painoilla onnistua elikkäs diagonaalia pitää mennä. Atomicin Skinit itselläni ja ei se nyt mitään kilpahiihtoa todellakaan ole mutta ainakin kunto nousee.
- Taavisiikli
Kotimaiselta Peltoselta löytyy skinejä 140 kiloon saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664