Moikka. Osaako joku neuvoa kun payoneer tili ja siihen sidottu mastercard niin miten se raha siirretään siitä tililtä sen kortin käyttövaraksi ? Mä en sitä nyt saa tehtyä ,Kiitos jo etukäteen
Payoneer mastercard
6
4381
Vastaukset
- minuakinkiinnostaa
Minuakin kiinnostaa. Jos saat vastauksen niin kerrotko minullekkin?
- MiniHilti
Mun ymmärryksen mukaan jos kortti liitettynä tiliin, käyttövaran pitäisi olla heti käytettävissä???
- PaziPa
Juurikin noin sen pitäisi toimia.
- JakkeLpr
Mikäli korttisi on aktivoitu, siirtyvät rahat kortillesi automaattisesti. Siitä hetkestä kun rahaa tilille tulee siihen, että se on kortilla käytettävissä saattaa mennä muutamasta tunnista pariin päivään.
- Anonyymi
Miten kortin voi aktivoida? Minun korttini ei toimi vaikka sen pitäisi toimia. Sillä ei voi maksaa.
- Anonyymi
Se kortin "card top up" pitää käydä sieltä sovelluksesta tai verkkosivun kautta täppääämässä päälle niin että tulee vihreäksi. Muuten ei päivitä tulevia rahoja kortille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810