Seurustelu raiskaajan kanssa

tulipamieleen

Kiinnostaisi tietää, koska tästä aiheesta ei yleensä puhuta. Ovatko monetkin naiset valmiita suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka on esim. tuomittu raiskauksesta? Vai onko raiskaajaksi tiedetty mies tuomittu yksinäiseen loppuelämään? En hae nyt mitään mielipidevastauksia tyyliin "minulle ei ainakaan kelpaisi raiskaaja", vaan kertokaa te jotka tunnette raiskaajia tai olette muuten tutkineet aihetta.

7

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläsekaannu

      Onko kyseessä joku tietty raiskaaja kenestä tahdot tietää? Karvian raiskaajaan ei kannata sekaantua

    • TuntemusHäpeäSinde

      Kyllä tämä teidän impulssio malli- S/m valtio hallinto, tai sen tietotalous.
      Myös oikeusjärjestelmä sopimus-oikeudellisesti, joihin ette ole osallistuneet tarpeeksi.
      Ja teette luonnon tasapainon ohjelmatta, maapallon tuhoa.

      Te olette käyttäneet tällaista, laitonta, miesvalta väkivalta-ohjelmaa sairaalassa se ei liity potilaaseen ja te ette saa käydä.

      Minkä takia te olette ottaneet potilas-yhteyttä näin onnistumisen elämyksettä pelkästään esittämiseksi ammatti, ja mania?
      Te olette aiheuttaneet suurta vahinkoa.

      Nainen transvestiitti: Joihin ei nöyrtymis-harjoitteet ollut näissä tässä meillä kuvitelma yleis-sivistyksenä.
      Sini: Ja näin ette voi saada enään toimintaa.
      -Joo kun se ei ole aina hyvä juttu mitä lapsi tarvitsee ja haluaa, ja häntä ei eristetä siten
      tämän teidän yleis-sivistys-yhteiskunta, piiriin.
      Joka ei tee hänestä eläintä telekseillenne, emmekä me ota sen perhe.


      - Saatana mä olen pilannut, vesi, veden maapallolta.
      Ja minkä takia teille oli tämä tärkeä...

      Mies: Mä olen tehnyt väärän ohjelman pankissa.
      - Joo.
      Onkohan teille tehty usein, tämä terveys-ohjelma seurakunta?
      Objekti novelli isoveljeni tappaneesta myyjästä, teksti-objekti novelli nimekkeeltä "Jeesus ei väisty viereltäsi"
      ja
      teksti-objekti novelli tili-varkaudesta joka on eri novelli tilivarkaudesta tasapainottomuuteen, itsekeskeisenä.
      - Ja yliviivausmalli sovellus pakkomielteet, myös geologisesti ja näin häiriintyneenä miesetu-ohjelma, hyönteis-etuohjelminaan, negromancer-ihanne ohjelmanaan

      Pyytäminen:
      - Ja aina irroitus pää ja sirkkeli.
      Sen soveltamisesta, lapseen seksuaalisuudeton sen harha, oikeus feministisyyden osa-alue poistot tuomitsematta jääminen, oikeudestaan itse esittää oikeutta, sen hoitotyöhönö käyttö
      kristillisyys ja pakkomielteet suojatyöhön hoitotyöhön, kuvitelma sopeuttaminen edelleen häiriten.

      Kyllä nöyryys harjoittelussa pysytäänkin Pikku-Pirjon pillunuolentoja seurailemassa.
      Kts. Myös nuorisoväkivalta-ja psykoottisuus, muun muassa Bussi-negromancerlarhama
      ja sen pakkotyöt.
      Rubik 1 vastaisesti toimintana myös tullivastaisesti, muuta kansainvälisiä väestöjä häiriten.

      Aggressiohillintä pyynnöt, sen oikeuttamisesta maapallon tuhoten, ohjelmaton konfirmaatiota, ihanteena käyttäen
      Mies: Jaa näihin ei pääse ikään...
      Vastattu: Jaa rangaistavaa heti.
      Myös säännöillä valvonta, kivun tuotto.

      Mies: Minä oon sekoittanut.
      ei tämä ei jatku työnne
      - Saatte jotain muuta haistatella.
      - Saatta jotain muuta haista paskaanne..!
      Ei meitä ei saa eläimenä kohdella siten, esittämiseen ihminen.

      - Siis mitä vittua onko mulla maskuliinisuuden ulkoinen?
      Kyllä
      - Voi jumalauta...

      Että kun teitä on näkynyt tässä työssä, alueella.
      Että kun me ei näkymättömyys-tila työhön, ottona, ja heidän oikeutena, sovelleta.

      Mies. Siis on mikä saatana, seurassa sillä.
      A. H. K : etunimi!
      Se mies!
      - Ja vain hevonen elää, eläinsuojelun yhdistyksen käyttämisen ihanteesta, valittaen ja tämä tuki, hänestä sillä tavalla tämän 5 sekunttia, ja on hirveän pahoillaan eikä suostu työskentelemään.

      "Te ette saa käyttää häntä tässä muutenkaan lapsuuden osin."

      Mies: Minä oon nyt vankilassa.
      ei sovikaan sukupuolieristämis-ohjelma


      Oletteko te menossa milloin tämän yliviivaus-malli pöydän, lasten hoito?
      Tämä oli naisen halventava ohjelma, erityisväkivaltaisuus, erityis-fiktiivisyys osa-alueiden puuttuminen, Roomalais-kulttuurisuus, historiallis-aikakausi kaltainen sen kirjallisuuskäyttö
      ja vara kuvitelma.
      Tämä oli kymmeniä sairaalloisia, erottelukyvyttömyys tekoja, joita harjoititte yhteiskuntaan täysin osallistumatta, palvomisella, käyttämällä työssä palvelijana, sen ihanteista palvoen.

      "TE olette vihanneet tätä oikeaa tilaa."
      Että tänään vastaatte esimerkiksi
      - Ryhmäseksityö orgiat lävistyksinä!

      Sini: Ei saa.
      Ja koska te olette aiheuttaneet tämän punaisen virheen, lipussa, jopa eläintä pitoa vielä oikeuttaen siellä alueella, kuvitellen että teillä olisi alue, tämän keltaisen, vieressä ja tämä väestönsuojelu, kielto.

      Nainen: Olen sekoittanut, olen teloitettu juuri, en saa tavoitella, eläimenä lämmitystä.
      Kysytty: Onko se mun serkku?

      Niin mä ajattelin just sitä.
      Mutta heillä oli se ihanne, sieltä naapurista.
      Kysytty: Mikä ihanne?
      No auktoriteettiharha saada oikeus, fleur-kuljettimeen nimensä, käytölle, auktoriteettiharha
      johtaminen.
      Mies: No mulla oli sitten unohtunut, se fleur, feuer, kuljetin, vähän eri kohtiin.
      Frei
      Fare
      Faith

    • raiskaajat_julki

      Aina kun tutustutte uuteen ihmiseen googlatkaa nimi.
      Murha.info sinulla tieto kaikista raiskaajista.

      • jynthgf

        "Murha.info sinulla tieto kaikista raiskaajista. "

        No ei varmasti ole.


    • jlkjkljljk

      On teillä kusta päässä ja paljon DDDD

    • Istunu

      Löytyiskö tätä kautta muijaa ensin sähköpostinvaihtoon ja myöhemmin tapaamiseen, ehkä oikeeseen suhteeseenkin? Oon entinen linnakundi, istunu parituksesta ja raiskauksesta, mutta toivon ettei taustani oo sulle ongelma. [email protected]

    • Enhuolisi

      Kerran raiskaaa raiskaa toisenkin kerran. Sairaita narsistisia ihmisiä raiskaajat. Kyllä googlaamalla löytyy aika hyvin raiskauksista tuomitut.. ett mene kokeilemaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe