Haluaisin toimia selvännäkijänä, mutta ihan kaikille en pysty tulkintaa tekemään. Lapsesta saakka olen nähnyt, joillekkin erittäin selvästi, mutta sitten on ihmisiä, joista ei näytetä mitään. Joillekkin hetkikin voi olla väärä ja vuoden päästä hänelle voi jo tehdä tulkintaa. Onko muilla näin?
Näille ihmisille ei voi sanoa, että nyt en näe, sillä niille tulee kuolemanpelko. Kyse kuitenkin ihan jostain muusta, sillä yksikään ei ole kuollut (10 vuodessa).
Voi olla, etten ole tarpeeksi hyvä, mutta se mitä minulle joistakin ihmisistä näytetään, on todella tarkkaa.
Miten muilla? Näettekö aivan kaikille asiakkaille? Ja mitä teette, jos joku on sulkeutunut tai suljettu, eikä hänen energiakenttään pääse?
Näen ja en näe.
3
645
Vastaukset
- Just_joo
Jo tuo aloitus paljastaa kaiken. "Jo lapsesta saakka olen nähnyt...". Tuttuja manöövereita. Kaikki "selvänäkijät" käyttävät tuota hyväksihavaittua kikkaa. Jollakulla taitaa taas mennä taloudellisesti huonosti, kun pitää turvautua epärehelliseen elinkeinon harjoittamiseen.
- Epäselviä
Just joo. Oon tulkinnut ilmaiseksi aiemmin. Jos nyt alkaisin katsomaan uudestaan, on pakko ottaa maksu ja maksaa siitä verot, yelit ym. Se vie aikaa, ilmainen tulkitsija tulee hyväksikäytetyksi helposti ns. Riippuvista asiakkaista ja pimeetä työtä ei nykypäivänä voi tehdä, joten pikkurahalla katsominen ei onnistu. Mutta älä pelkää, minulla on työpaikka, jonka jälkeen en jaksa selvännäköhommia yrittäjänä, koska en tykkää laskea alvia.
- Lappiiii
Itse teen näkijän työtä. On luonnollista ettei näe kaikille. Jos asiakas on sulkeutunut/ epäilevä, näkeminen ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054