Millaista aluetta Peipontie

putteri90

En kovin tunne Kontiolahtea ja Peipontieltä tarjottiin minulle asuntoa. Liekkö millaista aluetta se? Onko rauhallinen lasten takia?

18

1929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkonenko08

Jos tulet kunnan elätiksi, on alue hyvä. Jos tulet veronmaksajaksi, en suosittele.

• putteri90

En ole kunnan elätiksi tulossa vaikka kunta asuntoa tarjosikin. Miksi se on silloin hyvä jos tulisin kunnan elätiksi?

• ex-kirkonkyläläinen

Peipontie ja Kotkantie ovat olleet perinteisesti ikävien tapahtumien alueita, asukkaat rauhattomia. Kontiolahdella on vähän kunnallisia vuokra-asuntoja, siellä missä on niin "siellä sattuu ja tapahtuu".

• Kuusivuottaeikäsuotta

Olen asunut nyt 6 vuotta Peipontiellä (omassa asunnossa) eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa alueesta. Olen viihtynyt tosi hyvin. Naapurit ovat olleet mukavia ja olen saanut monia tuttavia ja ystäviäkin naapurustosta. Vuokrataloissa asuu useita ulkomaalaisia, lähinnä perheitä, mutta heidänkin kanssaan olen tutustunut. Eivätkä he ryyppää tai rällää koskaan. Kaikki palvelut ovat lähellä ja ulkoilumahdollisuudet tosi hyvät - ja Höytiäinen on minulle tärkeä.

• ukkonenko08

Onhan siellä tosiaankin yksi monialan marketti.

• putteri90

Siis mikä :D

• Minna100

Niin millaista asua täällä Peipontiellä?

Onko paikat siistinä ja onko asukkaat millaisia?

Rauhallista?

• slummialuehan.se.on
        Minna100 kirjoitti:

Niin millaista asua täällä Peipontiellä?

Onko paikat siistinä ja onko asukkaat millaisia?

Rauhallista?

"Niin millaista asua täällä Peipontiellä?"

Miksi kyselet kun kysymyksestäsi päätellen asut siellä jo...?

• kammottavaa

Vuokrataloissa on yleensä ilkeitä lapsia, joilla ei ole käytöstapoja, riehuvat ja huutavat ja häiritsevät naapureita.

• WOETOKKIINSA

Kaikki lapset ovat samanlaisia jos vanhemmat eivät halua käyttää aikaansa lastenkasvatukseen. Niin moniongelmaisia ovat omakotitaloissa asuvatkin mutta huuto ei naapuriin saakka kuulu.

• vitsaskinppu

Eipä nyt saa kasvattaa lapsia kun on uusi laki. Jos vähän piiskalla ripsautat niin vankilaan heittäät. Onko se sitten ihme kun kurita kasvaat niin kunnijatta kuoloot.

• vakiasukas

Hyvä paikka tule vaan jos et ahdistu Somaliperheistä, minulle ei ole ollut mitään pahaa sanomista heistä.

• Sivustaseuraajat

Peipontien somalit on hyvää porukkaa, rauhallisia asukkeja ei mitään häiriötä.

• hyshyshys

Montako prosenttia heistä käy töissä?

• Taidetta

Onkos Peiponen enää asukas kun ei ole kuulunut pitkään aikaan

• taidetta

Anteeksi olikin Vilponen asuuko vielä elekkee sortako häntä . Hän on ihan hyvä ihminen

• JukaraisJallu

Olisiko päässyt lopultakin hoitoon. Sitähän se purppasi vuosikaudet ettei saa hoitoa vaikka kunta katkaisi jalan, vai miten se oli.

• Anonyymi

Kuka tuo romua roskakatoksen lähelle.
      Joka viikonloppu on romua tuotu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe