En kovin tunne Kontiolahtea ja Peipontieltä tarjottiin minulle asuntoa. Liekkö millaista aluetta se? Onko rauhallinen lasten takia?
Millaista aluetta Peipontie
18
1834
Vastaukset
- ukkonenko08
Jos tulet kunnan elätiksi, on alue hyvä. Jos tulet veronmaksajaksi, en suosittele.
- putteri90
En ole kunnan elätiksi tulossa vaikka kunta asuntoa tarjosikin. Miksi se on silloin hyvä jos tulisin kunnan elätiksi?
- ex-kirkonkyläläinen
Peipontie ja Kotkantie ovat olleet perinteisesti ikävien tapahtumien alueita, asukkaat rauhattomia. Kontiolahdella on vähän kunnallisia vuokra-asuntoja, siellä missä on niin "siellä sattuu ja tapahtuu".
- Kuusivuottaeikäsuotta
Olen asunut nyt 6 vuotta Peipontiellä (omassa asunnossa) eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa alueesta. Olen viihtynyt tosi hyvin. Naapurit ovat olleet mukavia ja olen saanut monia tuttavia ja ystäviäkin naapurustosta. Vuokrataloissa asuu useita ulkomaalaisia, lähinnä perheitä, mutta heidänkin kanssaan olen tutustunut. Eivätkä he ryyppää tai rällää koskaan. Kaikki palvelut ovat lähellä ja ulkoilumahdollisuudet tosi hyvät - ja Höytiäinen on minulle tärkeä.
- ukkonenko08
Onhan siellä tosiaankin yksi monialan marketti.
- putteri90
Siis mikä :D
- Minna100
Niin millaista asua täällä Peipontiellä?
Onko paikat siistinä ja onko asukkaat millaisia?
Rauhallista? - slummialuehan.se.on
Minna100 kirjoitti:
Niin millaista asua täällä Peipontiellä?
Onko paikat siistinä ja onko asukkaat millaisia?
Rauhallista?"Niin millaista asua täällä Peipontiellä?"
Miksi kyselet kun kysymyksestäsi päätellen asut siellä jo...?
- kammottavaa
Vuokrataloissa on yleensä ilkeitä lapsia, joilla ei ole käytöstapoja, riehuvat ja huutavat ja häiritsevät naapureita.
- WOETOKKIINSA
Kaikki lapset ovat samanlaisia jos vanhemmat eivät halua käyttää aikaansa lastenkasvatukseen. Niin moniongelmaisia ovat omakotitaloissa asuvatkin mutta huuto ei naapuriin saakka kuulu.
- vitsaskinppu
Eipä nyt saa kasvattaa lapsia kun on uusi laki. Jos vähän piiskalla ripsautat niin vankilaan heittäät. Onko se sitten ihme kun kurita kasvaat niin kunnijatta kuoloot.
- vakiasukas
Hyvä paikka tule vaan jos et ahdistu Somaliperheistä, minulle ei ole ollut mitään pahaa sanomista heistä.
- Sivustaseuraajat
Peipontien somalit on hyvää porukkaa, rauhallisia asukkeja ei mitään häiriötä.
- hyshyshys
Montako prosenttia heistä käy töissä?
- Taidetta
Onkos Peiponen enää asukas kun ei ole kuulunut pitkään aikaan
- taidetta
Anteeksi olikin Vilponen asuuko vielä elekkee sortako häntä . Hän on ihan hyvä ihminen
- JukaraisJallu
Olisiko päässyt lopultakin hoitoon. Sitähän se purppasi vuosikaudet ettei saa hoitoa vaikka kunta katkaisi jalan, vai miten se oli.
- Anonyymi
Kuka tuo romua roskakatoksen lähelle.
Joka viikonloppu on romua tuotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä943231Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3031806Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461647- 901480
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4071471Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4141366Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21290Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun346972Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden275955