Millaista aluetta Peipontie

putteri90

En kovin tunne Kontiolahtea ja Peipontieltä tarjottiin minulle asuntoa. Liekkö millaista aluetta se? Onko rauhallinen lasten takia?

18

1981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkonenko08

Jos tulet kunnan elätiksi, on alue hyvä. Jos tulet veronmaksajaksi, en suosittele.

• putteri90

En ole kunnan elätiksi tulossa vaikka kunta asuntoa tarjosikin. Miksi se on silloin hyvä jos tulisin kunnan elätiksi?

• ex-kirkonkyläläinen

Peipontie ja Kotkantie ovat olleet perinteisesti ikävien tapahtumien alueita, asukkaat rauhattomia. Kontiolahdella on vähän kunnallisia vuokra-asuntoja, siellä missä on niin "siellä sattuu ja tapahtuu".

• Kuusivuottaeikäsuotta

Olen asunut nyt 6 vuotta Peipontiellä (omassa asunnossa) eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa alueesta. Olen viihtynyt tosi hyvin. Naapurit ovat olleet mukavia ja olen saanut monia tuttavia ja ystäviäkin naapurustosta. Vuokrataloissa asuu useita ulkomaalaisia, lähinnä perheitä, mutta heidänkin kanssaan olen tutustunut. Eivätkä he ryyppää tai rällää koskaan. Kaikki palvelut ovat lähellä ja ulkoilumahdollisuudet tosi hyvät - ja Höytiäinen on minulle tärkeä.

• ukkonenko08

Onhan siellä tosiaankin yksi monialan marketti.

• putteri90

Siis mikä :D

• Minna100

Niin millaista asua täällä Peipontiellä?

Onko paikat siistinä ja onko asukkaat millaisia?

Rauhallista?

• slummialuehan.se.on
        Minna100 kirjoitti:

Niin millaista asua täällä Peipontiellä?

Onko paikat siistinä ja onko asukkaat millaisia?

Rauhallista?

"Niin millaista asua täällä Peipontiellä?"

Miksi kyselet kun kysymyksestäsi päätellen asut siellä jo...?

• kammottavaa

Vuokrataloissa on yleensä ilkeitä lapsia, joilla ei ole käytöstapoja, riehuvat ja huutavat ja häiritsevät naapureita.

• WOETOKKIINSA

Kaikki lapset ovat samanlaisia jos vanhemmat eivät halua käyttää aikaansa lastenkasvatukseen. Niin moniongelmaisia ovat omakotitaloissa asuvatkin mutta huuto ei naapuriin saakka kuulu.

• vitsaskinppu

Eipä nyt saa kasvattaa lapsia kun on uusi laki. Jos vähän piiskalla ripsautat niin vankilaan heittäät. Onko se sitten ihme kun kurita kasvaat niin kunnijatta kuoloot.

• vakiasukas

Hyvä paikka tule vaan jos et ahdistu Somaliperheistä, minulle ei ole ollut mitään pahaa sanomista heistä.

• Sivustaseuraajat

Peipontien somalit on hyvää porukkaa, rauhallisia asukkeja ei mitään häiriötä.

• hyshyshys

Montako prosenttia heistä käy töissä?

• Taidetta

Onkos Peiponen enää asukas kun ei ole kuulunut pitkään aikaan

• taidetta

Anteeksi olikin Vilponen asuuko vielä elekkee sortako häntä . Hän on ihan hyvä ihminen

• JukaraisJallu

Olisiko päässyt lopultakin hoitoon. Sitähän se purppasi vuosikaudet ettei saa hoitoa vaikka kunta katkaisi jalan, vai miten se oli.

• Anonyymi

Kuka tuo romua roskakatoksen lähelle.
      Joka viikonloppu on romua tuotu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      92
      1949
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1781
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      308
      1584
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      1460
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      92
      1053
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      987
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      978
    9. 67
      954
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe