Millaista aluetta Peipontie

putteri90

En kovin tunne Kontiolahtea ja Peipontieltä tarjottiin minulle asuntoa. Liekkö millaista aluetta se? Onko rauhallinen lasten takia?

18

1659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkonenko08

      Jos tulet kunnan elätiksi, on alue hyvä. Jos tulet veronmaksajaksi, en suosittele.

      • putteri90

        En ole kunnan elätiksi tulossa vaikka kunta asuntoa tarjosikin. Miksi se on silloin hyvä jos tulisin kunnan elätiksi?


      • ex-kirkonkyläläinen

        Peipontie ja Kotkantie ovat olleet perinteisesti ikävien tapahtumien alueita, asukkaat rauhattomia. Kontiolahdella on vähän kunnallisia vuokra-asuntoja, siellä missä on niin "siellä sattuu ja tapahtuu".


    • Kuusivuottaeikäsuotta

      Olen asunut nyt 6 vuotta Peipontiellä (omassa asunnossa) eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa alueesta. Olen viihtynyt tosi hyvin. Naapurit ovat olleet mukavia ja olen saanut monia tuttavia ja ystäviäkin naapurustosta. Vuokrataloissa asuu useita ulkomaalaisia, lähinnä perheitä, mutta heidänkin kanssaan olen tutustunut. Eivätkä he ryyppää tai rällää koskaan. Kaikki palvelut ovat lähellä ja ulkoilumahdollisuudet tosi hyvät - ja Höytiäinen on minulle tärkeä.

      • ukkonenko08

        Onhan siellä tosiaankin yksi monialan marketti.


      • putteri90

        Siis mikä :D


      • Minna100

        Niin millaista asua täällä Peipontiellä?

        Onko paikat siistinä ja onko asukkaat millaisia?

        Rauhallista?


      • slummialuehan.se.on
        Minna100 kirjoitti:

        Niin millaista asua täällä Peipontiellä?

        Onko paikat siistinä ja onko asukkaat millaisia?

        Rauhallista?

        "Niin millaista asua täällä Peipontiellä?"

        Miksi kyselet kun kysymyksestäsi päätellen asut siellä jo...?


    • kammottavaa

      Vuokrataloissa on yleensä ilkeitä lapsia, joilla ei ole käytöstapoja, riehuvat ja huutavat ja häiritsevät naapureita.

      • WOETOKKIINSA

        Kaikki lapset ovat samanlaisia jos vanhemmat eivät halua käyttää aikaansa lastenkasvatukseen. Niin moniongelmaisia ovat omakotitaloissa asuvatkin mutta huuto ei naapuriin saakka kuulu.


    • vitsaskinppu

      Eipä nyt saa kasvattaa lapsia kun on uusi laki. Jos vähän piiskalla ripsautat niin vankilaan heittäät. Onko se sitten ihme kun kurita kasvaat niin kunnijatta kuoloot.

    • vakiasukas

      Hyvä paikka tule vaan jos et ahdistu Somaliperheistä, minulle ei ole ollut mitään pahaa sanomista heistä.

    • Sivustaseuraajat

      Peipontien somalit on hyvää porukkaa, rauhallisia asukkeja ei mitään häiriötä.

      • hyshyshys

        Montako prosenttia heistä käy töissä?


    • Taidetta

      Onkos Peiponen enää asukas kun ei ole kuulunut pitkään aikaan

    • taidetta

      Anteeksi olikin Vilponen asuuko vielä elekkee sortako häntä . Hän on ihan hyvä ihminen

    • JukaraisJallu

      Olisiko päässyt lopultakin hoitoon. Sitähän se purppasi vuosikaudet ettei saa hoitoa vaikka kunta katkaisi jalan, vai miten se oli.

    • Anonyymi

      Kuka tuo romua roskakatoksen lähelle.
      Joka viikonloppu on romua tuotu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe