Ponnistus hyppyrin keulalta näyttää hitaalta ja ajoitus usein pielessä. Huippuhyppääjien ponnistus näyttää nopealta ja oikein ajoitetulta mikä nostaa heidät korkeammalle lentoradalle.
Reisissä pitää siis olla nopeaa voimaa ja ponnistuksen ajoitus saada kohdalleen.
Suomalaisten mäkihyppääjien pahin puute
9o56u7
5
1705
Vastaukset
- t7ue5
Julia Kykkäsen tapa lähteä pystyssä vauhdinottoon vie monta metriä hypyn pituudesta.
- Nythypätään
Jos minä harrastaisin lajia, olisin hyppyrin keulalla paljon nopeampi!
- Kateellinenhyppijä
Ja jos minä olisin hyppääjä, ostaisin itselleni puvun jossa on topatut olkapäät. Kaikilla muillakin kärkipään hyppääjille on sellainen. Kyllä sillä muutama metri tulee extraa....ihan varmasti.
- heikkope
Heijkoilla eväillä on joukkue kisoihin päässyt.
- MaaliviivaKalsareissa
NYT on urheilijoiden vuoro jäädä joukkueesta ! Valmentajat, asiantuntijat ja johtajat vain paikanpäälle "törpöttelemään ja pärpättämään."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875