Jos Jumalaa ei olisi olemassa, ei olisi yhtään mitään, yksinkertaista, eikö vaan.
JUMALA ON OLEMASSA!
8
1073
Vastaukset
No vihdoinkin, Noobelin arvoinen todistus. On tätä odotettu.
Nyt pitää vain selvittää mikä jumala on kyseessä. Itse veikkaisin Odinia.- ihmekkumma
Kaikki mitä on - on sinun mielessäsi
- jumalauskovanpäässä
Jos ei olisi uskovaisia ei olisi jumalaa.
- jooeijeesusta
Jos jumala on olemassa niin se sadisti pitää vastuullisena istuttaa pikimmiten syytettyjen penkille!
Tekeleet on kun juosten kustu ja vähän heilutettu - ei sillä, ei sitä kuudessa päivässä parempaa kun kerran piti värkätä yksin tein 2000 miljardia galaksia ja yksin Suomeen toistasataa yökköslajiketta. Ei muuten merkkiäkään älykkäästä suunnittelusta tuossa hommassa. Jumala puhuu näissä linkeissä. https://www.youtube.com/user/pentoikk/videos?view_as=subscriber
- juudasiskariot
Jos ihmistä ei oli niin ei jumalaakaan.
Ajaton elämä äärettömänä tietoisuutena on olemassa koska meidänkin elämä on sitä.
Me olemme vain täällä ajassa aineessa ilmentämässä tuota ajatonta elämää.
Fyysinen elämä on kuitenkin ajallista, joten se ilmenee elämien ketjuna alkaen esiasteelta , ja kehittyen syyn ja seuksen alaisena ,täydellisyyttä kohti- Brina
Ajaton Elämä Äärettömänä Tietoisuutena on ehkä paras kuvaus kaiken alkulähteestä, jolle ihmiset ovat omien uskomustensa mukaisesti antaneet eri nimiä ja mielikuvia sen olemuksesta. Totuus on, että kukaan meistä ei tiedä tarkalleen, mitä SE ON. Kuitenkin voimme päätellä siitä jotain, kuten sen, että kaiken olemassaolon alulle on oltava jokin syy, vaikkemme sitä ymmärtäisikään. Oliko se oletettu alkuräjähdys vai vaan yksi idea, yksi lausuttu sana, mutta ennenkuin mitään kummastakaan vaihtoehdosta voi tapahtua täytyy olla olla olemassa jotain sellaista kuin tietoisuus joka on samalla energiaa. Itse käytän siitä nimitystä Alkulähde, mutta sekin on vain mielikuva Siitä. Yhtä hyvin voisin käyttää siitä nimitystä jumala, mutta koska uskonnot ovat tehneet siitä lähes ihmisen kaltaisen olennon (etenkin nuo Vanhan testamentin jumaltarut), niin helposti järkevä ajattelija vastustaa koko jumalkäsitystä.
Pohdiskellessamme jumaluutta voimme vähintään olettaa, että meissäkin oleva tietoisuus on osana sitä eli Kaikkeuden Alkulähteen tietoisuutta... Etenkin moderni kvanttifysiikka on todentanut sen , että ennenkuin voi olla mitään materiaalista, täytyy olla olemassa jotain, jolla on edes jonkunasteinen tietoisuu: "tarkkailija vaikuttaa energiaan, niin että se ilmenee hiukkasena" (kvanttiaalto romahtaa tarkkailun, mittauksen vaikutuksesta)
Toinen tärkeä pointti nykytieteen valossa on se, että kaikki mitä koemme todellisuudeksemme onkin vain aivojemme tulkkausta aistien välittämistä havainnoista, joita kukaan ei ole voinut eikä voi todistaa tieteen vaatimusten mukaisesti todellisesti juuri sellaisiksi vaan kaikki on täysin yksilökohtaista ja riippuvaista havaitsijasta eli hänen omasta tietoisuudestaan/kyvystään havaita ja tulkita havaitsemaansa.
Juuri tämä ihmisten tietoisuuden aste on se mitä erottaa meidät alemmista elämänmuodoista. Eläimillä ja kasveillakin on oma luonnollinen tietoisuutensa, mutta niillä ei ole kykyä ohjata omaa elämäänsä kuten meillä ihmisillä on....vaikkakin vielä mone meistä antavat elämän mennä omia latujaan "automaattivaihteella".. .
Ja koska kasveillakin on tietoisuutta, niin nekin ovat osa jumaluutta yhtä lailla kuin mekin....ja ovat olemassa vaikka meitä ihmisiä ei olisi....ja siis puuttuisi vain ymmärrys jumaluudesta. Eli Jumalan, Kaikkeuden alkulähteen oleminen ei riipu sen enempää ihmisestä kuin muustakaan ilmenneestä maailmankaikkeudesta, mutta kaikenlainen oleminen on siitä riippuvaista, sen osaa, ja saa kaiken olevan perustan eli voimansa ja tietoisuutensa ainoastaan Sen Yhden eli Ajattoman Elämän Tietoisuudesta.
Liiankin yksinkertaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504