Teit minut onnettomaksi kultaseni

SarvetKolisoo

En pysty unohtamaan sua, koska lähestulkoon jokainen asia muistuttaa sinusta.

Voisitko kadota jo mielestäni, kun olet kuitenkin kadonnut mun elämästäni?
Et mua omaasi halunnut ja tuskin olisin siihen mahtunutkaan. halunnut en koskaan, mutta silti ikävä jäi niin lohduton...

36

41696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedätkö

      Mulle on käyny toi sama tässä viime aikoina... se on ihan ku toinen olis koko ajan naaman eessä.. niinku tossa noin.. mut ei kummiskaa. Syytän siitä palstaa ja suosittelen pysymään poissa.

    • minä_vainen

      Tekisin sen, mutta vain sinä siihen pystyt. Jos taas sitten olet jo oppinut että rakkaus on sitä että rakastaa toista sellaisena kuin hän on, kaikkine arvoineen ja asenteineen, eikä halua muuttaa mieleisekseen, niin kyllä sinä minut jotenkin tavoitat.

      • SarvetKolisoo

        Et ole hän, tai sitten sanot epäsuorasti sen ettet pidä minust sellaisena kuin olen.

        Mä kyllä löydän hänen luo ja toisinpäin ja pystymme tavoittamaan toisemme, mutta jos tässä tarkoitettiin aaltopituutta, niin voi olla etteivät ne koskaan tule kohtaamaan, vaik en mitään hänestä muuttaisi.


      • Luuloeioleyietoa

        Tämä kolahti. Miksi akattelet niin että ette olisi 'samalla taajuudella'? Omasta mielestäni hänessä ja minussa on sopivasti samaa ja erilaisuutta.


      • minä_vainen
        SarvetKolisoo kirjoitti:

        Et ole hän, tai sitten sanot epäsuorasti sen ettet pidä minust sellaisena kuin olen.

        Mä kyllä löydän hänen luo ja toisinpäin ja pystymme tavoittamaan toisemme, mutta jos tässä tarkoitettiin aaltopituutta, niin voi olla etteivät ne koskaan tule kohtaamaan, vaik en mitään hänestä muuttaisi.

        Myönnän etten voi pitää sinusta sellaisena kuin olet. Olemme eri yhteiskuntaluokkaa, ja pidän kaltaisiasi teeskentelijöinä. Sinä taas ärsyynnyt aina kun minä lakkaan teeskentelemästä, kun olen mikä olen ja haluan aina olla.


      • osallesekylläontärkeää

        Voi, voi teidän yhteiskuntaluokka-ajattelua. En kiellä etteikö se voi vaikuttaa, mutta ei se pääsyy saisi olla. Mun mielestä olis miehiltäkin reilua heti alkuun sanoa etteivät tykkää koulutetuista ja itse tienaavista naisista.


      • yhteiskuntamies

        Olis mulle kelvannut, vaan kun se nainen kuvitteli että haluan elämässäni pyrkiä joksikin mitä en ole. Ja kun niin ei sitten ollutkaan, tuli ero eikä minulla ollut mitään syytä miksi sitä eroa hyväksyisi. Se suhde ei toiminut.


      • Mun on kyllä niin vaikea uskoa että mikään yhteiskunta luokka tms vaikuttaisi suhteen päättymiseen jos oikeasti toista ihmistä rakastaa..mutta ilmeisesti olen väärässä.


      • yhdysmies
        Flows kirjoitti:

        Mun on kyllä niin vaikea uskoa että mikään yhteiskunta luokka tms vaikuttaisi suhteen päättymiseen jos oikeasti toista ihmistä rakastaa..mutta ilmeisesti olen väärässä.

        Vedinkin juuri sen johtopäätöksen että siinäpä pinnallinen nainen ja kyvytön rakastamaan ketään. Hän eli jotain romanttista satua ja todellisuudella ei ollut siinä sijaa.


      • Kommentoitiin nyt minun vastaus😪En kyllä ole pinnallinen..


      • kommentointimies

        Niin kommentoitiin, mutta ei se tarkoita sitä että olisin sinua häneksi luullut. Se oli vastine siihen kun sanoit voi voi meidän ajattelua. Teki mieli selventää mikä minun ja hänen tilanne oli, koska mistäpä sinä sen voisit muuten tietää ja käsittää miten asiat oli ja kuka ajatteli voi voi-tyyliin.


    • todettuennenkin

      Kadonnut..? Ku et sit halunnu ottaa yhteyttä... Öitä!

    • sinäsemies

      Olit välinpitämätön ja vastaamaton. Ei ollut minun vikani.

    • siismitäänvakavaa

      Niinpä, et halunnut et.. se kävi kyllä harvinaisen selväksi alusta asti

      • Jahaluanedelleen

        Mä ainakin halusin vaikken vaikuttanutkaan siltä.


      • siismitäänvakavaa

        Miksi et sitten vaikuttanut siltä? Miksi esitit sellaista kovaa pelimiestä?
        Minä en tiedä pystyisinkö enää mitään kanssasi, koska käytöksesi satutti niin paljon ja jätti ikuiset arvet, en tiedä pystynkö sitä unohtamaan :(


    • voisinkirjoittaa

      Ihan samat sanat yhdelle miehelle.

      • oletkoitsedemoni

        Hei muuten joo rakkaille tyttösille: katso lasiin, näetkö siellä oman kuvasi "demonina" vai onko lasi peili vai mitä se on?

        Demoni-jutut ovat kyllä liian pelottavia ollenkaankin puhuakaan.


      • voisinkirjoittaa
        oletkoitsedemoni kirjoitti:

        Hei muuten joo rakkaille tyttösille: katso lasiin, näetkö siellä oman kuvasi "demonina" vai onko lasi peili vai mitä se on?

        Demoni-jutut ovat kyllä liian pelottavia ollenkaankin puhuakaan.

        Lasista heijastuu vain omat kasvoni. En ymmärrä miksi näkisin itseni demonina. Eri asia mitä tunnen kuin se mitä näen. Laitoitko, koska aloittajalla on tuo sarvetkolisoo nimimerkki?


      • siinäpäpohditataas

        Aivan niin, eli oletko itse itsellesi "demoni"?


      • voisinkirjoittaa
        siinäpäpohditataas kirjoitti:

        Aivan niin, eli oletko itse itsellesi "demoni"?

        En ainakaan muille. En ymmärrä miksi minut nähtäisiin sellaisena. Itselleni tuskin. Ajattelen kuitenkin omaa ja muiden parasta.


    • Longin.pekka

      Oma vika. Kokeile laittaa penis näätärautaan. Hassusti paukahtaa rauta terskan päähän ja berma lentää

      • oletkoerimieltä

        Susihaulit leikatulla pumppuhaulikolla takaapäin niskaan ajavat kai saman asian?


    • YhdestäMiehestä

      Olen ajatellut, että kai sitten pidän sinua mukanani aina. En tiedä, miksi näin on, mutta en voi asialle mitään. Olisi helpotus nähdä jossain ja jutella ilman mitään paineita. Näin ei ole kuitenkaan tapahtunut. Fb:ssa olen katsellut kuvaasi, se olisi toinen mahdollisuus, mutta eihän mikään niin mene.

    • CyaLaterAlligator

      Itse et halunnut elämääni mukaan, kun sinulla oli tärkeämpää tekemistä tai tärkeämpiä ihmisiä joita tavata. So long~~

    • SarvetKolisoo

      Hassuja vastauksia.
      Emme ole eri yhteiskuntaluokkaa, enkä juuri mistään luokista edes välitä.

      Olemme niin pässejä, että vaikka molemmat haluttaisiin sitä samaa, niin emme ole valmiita laskemaan muurejamme alas.
      Ehkä olemme samalla tajuudella, ehkä emme, mutta ehkä ei ollut aikamme löytää toisiamme...

      • Mikäsunhroskooppi

        Tai ehkä aika olisi, mutta siinä on vain monta muttaaa. Itsepäisiä ollaan molemmat, se on ainakin huomattu. Mutta itsekäs en silti oo, eikä hän.


      • ffdplemparib

        Samankaltasuutta mutta en usko että olet se nainen siis jos ees olet nainen, tuli vaan sellanen kuva että let nainen.

        Älä ajattele ettei olisi ollut aikamme löytää toisemme, kun joskus nämä asiat menee päin persettä aluksi pitkänkin aikaa mutta hyväähän kannattaa odottaa? Ainakin ollut aikaa tutustua että itse toivosin että meistä tulis ainakin ystävät mutta kaiken sen rakastumisen tunteen ja sydänsurujen jälkeen on tullut tällä miehellä sellanen muuri tosiaan mitä ei ennen ole ollut, en halua ajatella että täää oli nyt se viimenen tikki rakastumisessa enkä enää uskalla luottaa, on avikea kertoa niinkin ihana asia kuin että ystävä mielessä välittää kans todella paljon kun toinen voi ottaa senkin ahistavana.
        Ehkä mun tilanteessa oli oikea aika kohdata, kumpikin pettyneinä ja rikkinäisinä, jos löytää sielunkumppanin en usko että se matka on helpoimmasta päästä, aatellut että oispa ihana kun päädyttäis vielä yhteen ja sitten ois tosiaankin mielenkiintonen ja romanttinen tarina kerrottavana kun kysyttäis miten tapasitte ja päädyitte yhteen.

        Toki näin realistina tiedostan että on tainnu mennä jo niin perselleen että ei kumpikaan enää avaa suutansa, jos tuolla toisella nyt edes ystävällisiä tunteita on, enkä ystävyyden varjolla yrittäisi mitään suhdetta tai saada seksiä jos toinen haluaisi olla ihan vaan ystävä.

        Ahdistaa kun kerrankin tapasi unelmien naisen, en uskonut että mahollista, joku vaan vetää hänessä, varmaan luulee että oli vaan harmiton pikku ihastus ja että päässy yli vaan en halua satuttaa toista niin muuri päällä liikaakin, enpä ois sillon teininä aatellu että tulen rakastumaan vasta reilu kolmekymppisenä ja että se ei johda mihinkään.

        Oliko tarpeeksi ristiriitasta.


      • SarvetKolisoo
        ffdplemparib kirjoitti:

        Samankaltasuutta mutta en usko että olet se nainen siis jos ees olet nainen, tuli vaan sellanen kuva että let nainen.

        Älä ajattele ettei olisi ollut aikamme löytää toisemme, kun joskus nämä asiat menee päin persettä aluksi pitkänkin aikaa mutta hyväähän kannattaa odottaa? Ainakin ollut aikaa tutustua että itse toivosin että meistä tulis ainakin ystävät mutta kaiken sen rakastumisen tunteen ja sydänsurujen jälkeen on tullut tällä miehellä sellanen muuri tosiaan mitä ei ennen ole ollut, en halua ajatella että täää oli nyt se viimenen tikki rakastumisessa enkä enää uskalla luottaa, on avikea kertoa niinkin ihana asia kuin että ystävä mielessä välittää kans todella paljon kun toinen voi ottaa senkin ahistavana.
        Ehkä mun tilanteessa oli oikea aika kohdata, kumpikin pettyneinä ja rikkinäisinä, jos löytää sielunkumppanin en usko että se matka on helpoimmasta päästä, aatellut että oispa ihana kun päädyttäis vielä yhteen ja sitten ois tosiaankin mielenkiintonen ja romanttinen tarina kerrottavana kun kysyttäis miten tapasitte ja päädyitte yhteen.

        Toki näin realistina tiedostan että on tainnu mennä jo niin perselleen että ei kumpikaan enää avaa suutansa, jos tuolla toisella nyt edes ystävällisiä tunteita on, enkä ystävyyden varjolla yrittäisi mitään suhdetta tai saada seksiä jos toinen haluaisi olla ihan vaan ystävä.

        Ahdistaa kun kerrankin tapasi unelmien naisen, en uskonut että mahollista, joku vaan vetää hänessä, varmaan luulee että oli vaan harmiton pikku ihastus ja että päässy yli vaan en halua satuttaa toista niin muuri päällä liikaakin, enpä ois sillon teininä aatellu että tulen rakastumaan vasta reilu kolmekymppisenä ja että se ei johda mihinkään.

        Oliko tarpeeksi ristiriitasta.

        Olen nainen ja itsekin 30 vuoden puolella, enkä minäkään uskonut enää ihastuvani näin, sen jälkeen kun minut pahimman kerran petettiin.

        Ystävyys meidän välillämme tosin tuntuu hankalalta siitä syystä, että välillä hän antoi ymmärtää ettei haluaisi ylipäätään olla kanssani tekemisissä


      • SarvetKolisoo

        Ai niin. Ei ollenkaan ristiriitaista. Ennemminkin kuin olisit hän, tai niin toivoisin


      • suojamuuritalas

        Minä voisin laskea muurini alas vaikka jo tänään, jos vaan juuri kaipaamani nainen sattuisi ottamaan minuun yhteyttä.


      • tomorrowmaybe
        SarvetKolisoo kirjoitti:

        Ai niin. Ei ollenkaan ristiriitaista. Ennemminkin kuin olisit hän, tai niin toivoisin

        Tervehdi eri tavalla kun seuraavan kerran nähdään niin ainakin tietäs, toki en elättele toiveita ettei turhaan pety. Kuitenkin kun laitoit että ennemminkin kuin olisin hän, tietysti itsekin toivosin että olisit juuri hän, nainen.


      • SarvetKolisoo
        tomorrowmaybe kirjoitti:

        Tervehdi eri tavalla kun seuraavan kerran nähdään niin ainakin tietäs, toki en elättele toiveita ettei turhaan pety. Kuitenkin kun laitoit että ennemminkin kuin olisin hän, tietysti itsekin toivosin että olisit juuri hän, nainen.

        En edes muista kuinka olen häntä tervehtinyt kun ollaan nähty.

        Kadulla tuskin kävelemme vastaan ja tuskin edes huomaisin häntä, koska olen aina omissa maalmoissani.

        Ainoa tapa ehkä nähdä, on mennä hänen luokseen, mutta kun olin tänään yhteydessä häneen, tuli sellainen fiilis, ettei se olisi sopivaa.


    • Mastur.Bator

      "Minä voisin laskea muurini alas vaikka jo tänään, jos vaan juuri kaipaamani nainen sattuisi ottamaan minuun yhteyttä. "

      Pysy sielä muuris takana masturpoomas vaan.

    • no_voe_rähmän_rähmä

      Ai se onnistuu sitten tällaiselta ikuiselta peräkamarin poikamieheltäkin muiden kuin äidin mielen pahoittaminen. Jätinkö sukat väärään paikkaan vai likaiset astiat?

    • Oevoe_

      Minusta muka välität ja muiden kanssa vain vehtailet. Kuule älä jaksa enää, itse olet leikkinyt tunteillani jo vuositolkulla. Mutta et näe sitä, näet vain minun virheeni, kun taas sinä itse olet täydellisyyden huipentuma.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe