Teit minut onnettomaksi kultaseni

En pysty unohtamaan sua, koska lähestulkoon jokainen asia muistuttaa sinusta.

Voisitko kadota jo mielestäni, kun olet kuitenkin kadonnut mun elämästäni?
Et mua omaasi halunnut ja tuskin olisin siihen mahtunutkaan. halunnut en koskaan, mutta silti ikävä jäi niin lohduton...
Ilmianna
Jaa

42 Vastausta

Mulle on käyny toi sama tässä viime aikoina... se on ihan ku toinen olis koko ajan naaman eessä.. niinku tossa noin.. mut ei kummiskaa. Syytän siitä palstaa ja suosittelen pysymään poissa.
Ilmianna
Jaa
Tekisin sen, mutta vain sinä siihen pystyt. Jos taas sitten olet jo oppinut että rakkaus on sitä että rakastaa toista sellaisena kuin hän on, kaikkine arvoineen ja asenteineen, eikä halua muuttaa mieleisekseen, niin kyllä sinä minut jotenkin tavoitat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
9 VASTAUSTA:
Et ole hän, tai sitten sanot epäsuorasti sen ettet pidä minust sellaisena kuin olen.

Mä kyllä löydän hänen luo ja toisinpäin ja pystymme tavoittamaan toisemme, mutta jos tässä tarkoitettiin aaltopituutta, niin voi olla etteivät ne koskaan tule kohtaamaan, vaik en mitään hänestä muuttaisi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tämä kolahti. Miksi akattelet niin että ette olisi 'samalla taajuudella'? Omasta mielestäni hänessä ja minussa on sopivasti samaa ja erilaisuutta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
SarvetKolisoo kirjoitti:
Et ole hän, tai sitten sanot epäsuorasti sen ettet pidä minust sellaisena kuin olen.

Mä kyllä löydän hänen luo ja toisinpäin ja pystymme tavoittamaan toisemme, mutta jos tässä tarkoitettiin aaltopituutta, niin voi olla etteivät ne koskaan tule kohtaamaan, vaik en mitään hänestä muuttaisi.
Myönnän etten voi pitää sinusta sellaisena kuin olet. Olemme eri yhteiskuntaluokkaa, ja pidän kaltaisiasi teeskentelijöinä. Sinä taas ärsyynnyt aina kun minä lakkaan teeskentelemästä, kun olen mikä olen ja haluan aina olla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Voi, voi teidän yhteiskuntaluokka-ajattelua. En kiellä etteikö se voi vaikuttaa, mutta ei se pääsyy saisi olla. Mun mielestä olis miehiltäkin reilua heti alkuun sanoa etteivät tykkää koulutetuista ja itse tienaavista naisista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olis mulle kelvannut, vaan kun se nainen kuvitteli että haluan elämässäni pyrkiä joksikin mitä en ole. Ja kun niin ei sitten ollutkaan, tuli ero eikä minulla ollut mitään syytä miksi sitä eroa hyväksyisi. Se suhde ei toiminut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mun on kyllä niin vaikea uskoa että mikään yhteiskunta luokka tms vaikuttaisi suhteen päättymiseen jos oikeasti toista ihmistä rakastaa..mutta ilmeisesti olen väärässä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Flows kirjoitti:
Mun on kyllä niin vaikea uskoa että mikään yhteiskunta luokka tms vaikuttaisi suhteen päättymiseen jos oikeasti toista ihmistä rakastaa..mutta ilmeisesti olen väärässä.
Vedinkin juuri sen johtopäätöksen että siinäpä pinnallinen nainen ja kyvytön rakastamaan ketään. Hän eli jotain romanttista satua ja todellisuudella ei ollut siinä sijaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kommentoitiin nyt minun vastaus😪En kyllä ole pinnallinen..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niin kommentoitiin, mutta ei se tarkoita sitä että olisin sinua häneksi luullut. Se oli vastine siihen kun sanoit voi voi meidän ajattelua. Teki mieli selventää mikä minun ja hänen tilanne oli, koska mistäpä sinä sen voisit muuten tietää ja käsittää miten asiat oli ja kuka ajatteli voi voi-tyyliin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kadonnut..? Ku et sit halunnu ottaa yhteyttä... Öitä!
Ilmianna
Jaa
Olit välinpitämätön ja vastaamaton. Ei ollut minun vikani.
Ilmianna
Jaa
Niinpä, et halunnut et.. se kävi kyllä harvinaisen selväksi alusta asti
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mä ainakin halusin vaikken vaikuttanutkaan siltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miksi et sitten vaikuttanut siltä? Miksi esitit sellaista kovaa pelimiestä?
Minä en tiedä pystyisinkö enää mitään kanssasi, koska käytöksesi satutti niin paljon ja jätti ikuiset arvet, en tiedä pystynkö sitä unohtamaan :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ihan samat sanat yhdelle miehelle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Hei muuten joo rakkaille tyttösille: katso lasiin, näetkö siellä oman kuvasi "demonina" vai onko lasi peili vai mitä se on?

Demoni-jutut ovat kyllä liian pelottavia ollenkaankin puhuakaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
oletkoitsedemoni kirjoitti:
Hei muuten joo rakkaille tyttösille: katso lasiin, näetkö siellä oman kuvasi "demonina" vai onko lasi peili vai mitä se on?

Demoni-jutut ovat kyllä liian pelottavia ollenkaankin puhuakaan.
Lasista heijastuu vain omat kasvoni. En ymmärrä miksi näkisin itseni demonina. Eri asia mitä tunnen kuin se mitä näen. Laitoitko, koska aloittajalla on tuo sarvetkolisoo nimimerkki?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aivan niin, eli oletko itse itsellesi "demoni"?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
siinäpäpohditataas kirjoitti:
Aivan niin, eli oletko itse itsellesi "demoni"?
En ainakaan muille. En ymmärrä miksi minut nähtäisiin sellaisena. Itselleni tuskin. Ajattelen kuitenkin omaa ja muiden parasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oma vika. Kokeile laittaa penis näätärautaan. Hassusti paukahtaa rauta terskan päähän ja berma lentää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Susihaulit leikatulla pumppuhaulikolla takaapäin niskaan ajavat kai saman asian?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen ajatellut, että kai sitten pidän sinua mukanani aina. En tiedä, miksi näin on, mutta en voi asialle mitään. Olisi helpotus nähdä jossain ja jutella ilman mitään paineita. Näin ei ole kuitenkaan tapahtunut. Fb:ssa olen katsellut kuvaasi, se olisi toinen mahdollisuus, mutta eihän mikään niin mene.
Ilmianna
Jaa
Itse et halunnut elämääni mukaan, kun sinulla oli tärkeämpää tekemistä tai tärkeämpiä ihmisiä joita tavata. So long~~
Ilmianna
Jaa
Hassuja vastauksia.
Emme ole eri yhteiskuntaluokkaa, enkä juuri mistään luokista edes välitä.

Olemme niin pässejä, että vaikka molemmat haluttaisiin sitä samaa, niin emme ole valmiita laskemaan muurejamme alas.
Ehkä olemme samalla tajuudella, ehkä emme, mutta ehkä ei ollut aikamme löytää toisiamme...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Tai ehkä aika olisi, mutta siinä on vain monta muttaaa. Itsepäisiä ollaan molemmat, se on ainakin huomattu. Mutta itsekäs en silti oo, eikä hän.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Samankaltasuutta mutta en usko että olet se nainen siis jos ees olet nainen, tuli vaan sellanen kuva että let nainen.

Älä ajattele ettei olisi ollut aikamme löytää toisemme, kun joskus nämä asiat menee päin persettä aluksi pitkänkin aikaa mutta hyväähän kannattaa odottaa? Ainakin ollut aikaa tutustua että itse toivosin että meistä tulis ainakin ystävät mutta kaiken sen rakastumisen tunteen ja sydänsurujen jälkeen on tullut tällä miehellä sellanen muuri tosiaan mitä ei ennen ole ollut, en halua ajatella että täää oli nyt se viimenen tikki rakastumisessa enkä enää uskalla luottaa, on avikea kertoa niinkin ihana asia kuin että ystävä mielessä välittää kans todella paljon kun toinen voi ottaa senkin ahistavana.
Ehkä mun tilanteessa oli oikea aika kohdata, kumpikin pettyneinä ja rikkinäisinä, jos löytää sielunkumppanin en usko että se matka on helpoimmasta päästä, aatellut että oispa ihana kun päädyttäis vielä yhteen ja sitten ois tosiaankin mielenkiintonen ja romanttinen tarina kerrottavana kun kysyttäis miten tapasitte ja päädyitte yhteen.

Toki näin realistina tiedostan että on tainnu mennä jo niin perselleen että ei kumpikaan enää avaa suutansa, jos tuolla toisella nyt edes ystävällisiä tunteita on, enkä ystävyyden varjolla yrittäisi mitään suhdetta tai saada seksiä jos toinen haluaisi olla ihan vaan ystävä.

Ahdistaa kun kerrankin tapasi unelmien naisen, en uskonut että mahollista, joku vaan vetää hänessä, varmaan luulee että oli vaan harmiton pikku ihastus ja että päässy yli vaan en halua satuttaa toista niin muuri päällä liikaakin, enpä ois sillon teininä aatellu että tulen rakastumaan vasta reilu kolmekymppisenä ja että se ei johda mihinkään.

Oliko tarpeeksi ristiriitasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ffdplemparib kirjoitti:
Samankaltasuutta mutta en usko että olet se nainen siis jos ees olet nainen, tuli vaan sellanen kuva että let nainen.

Älä ajattele ettei olisi ollut aikamme löytää toisemme, kun joskus nämä asiat menee päin persettä aluksi pitkänkin aikaa mutta hyväähän kannattaa odottaa? Ainakin ollut aikaa tutustua että itse toivosin että meistä tulis ainakin ystävät mutta kaiken sen rakastumisen tunteen ja sydänsurujen jälkeen on tullut tällä miehellä sellanen muuri tosiaan mitä ei ennen ole ollut, en halua ajatella että täää oli nyt se viimenen tikki rakastumisessa enkä enää uskalla luottaa, on avikea kertoa niinkin ihana asia kuin että ystävä mielessä välittää kans todella paljon kun toinen voi ottaa senkin ahistavana.
Ehkä mun tilanteessa oli oikea aika kohdata, kumpikin pettyneinä ja rikkinäisinä, jos löytää sielunkumppanin en usko että se matka on helpoimmasta päästä, aatellut että oispa ihana kun päädyttäis vielä yhteen ja sitten ois tosiaankin mielenkiintonen ja romanttinen tarina kerrottavana kun kysyttäis miten tapasitte ja päädyitte yhteen.

Toki näin realistina tiedostan että on tainnu mennä jo niin perselleen että ei kumpikaan enää avaa suutansa, jos tuolla toisella nyt edes ystävällisiä tunteita on, enkä ystävyyden varjolla yrittäisi mitään suhdetta tai saada seksiä jos toinen haluaisi olla ihan vaan ystävä.

Ahdistaa kun kerrankin tapasi unelmien naisen, en uskonut että mahollista, joku vaan vetää hänessä, varmaan luulee että oli vaan harmiton pikku ihastus ja että päässy yli vaan en halua satuttaa toista niin muuri päällä liikaakin, enpä ois sillon teininä aatellu että tulen rakastumaan vasta reilu kolmekymppisenä ja että se ei johda mihinkään.

Oliko tarpeeksi ristiriitasta.
Olen nainen ja itsekin 30 vuoden puolella, enkä minäkään uskonut enää ihastuvani näin, sen jälkeen kun minut pahimman kerran petettiin.

Ystävyys meidän välillämme tosin tuntuu hankalalta siitä syystä, että välillä hän antoi ymmärtää ettei haluaisi ylipäätään olla kanssani tekemisissä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ai niin. Ei ollenkaan ristiriitaista. Ennemminkin kuin olisit hän, tai niin toivoisin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minä voisin laskea muurini alas vaikka jo tänään, jos vaan juuri kaipaamani nainen sattuisi ottamaan minuun yhteyttä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
SarvetKolisoo kirjoitti:
Ai niin. Ei ollenkaan ristiriitaista. Ennemminkin kuin olisit hän, tai niin toivoisin
Tervehdi eri tavalla kun seuraavan kerran nähdään niin ainakin tietäs, toki en elättele toiveita ettei turhaan pety. Kuitenkin kun laitoit että ennemminkin kuin olisin hän, tietysti itsekin toivosin että olisit juuri hän, nainen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tomorrowmaybe kirjoitti:
Tervehdi eri tavalla kun seuraavan kerran nähdään niin ainakin tietäs, toki en elättele toiveita ettei turhaan pety. Kuitenkin kun laitoit että ennemminkin kuin olisin hän, tietysti itsekin toivosin että olisit juuri hän, nainen.
En edes muista kuinka olen häntä tervehtinyt kun ollaan nähty.

Kadulla tuskin kävelemme vastaan ja tuskin edes huomaisin häntä, koska olen aina omissa maalmoissani.

Ainoa tapa ehkä nähdä, on mennä hänen luokseen, mutta kun olin tänään yhteydessä häneen, tuli sellainen fiilis, ettei se olisi sopivaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
"Minä voisin laskea muurini alas vaikka jo tänään, jos vaan juuri kaipaamani nainen sattuisi ottamaan minuun yhteyttä. "

Pysy sielä muuris takana masturpoomas vaan.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Ai se onnistuu sitten tällaiselta ikuiselta peräkamarin poikamieheltäkin muiden kuin äidin mielen pahoittaminen. Jätinkö sukat väärään paikkaan vai likaiset astiat?
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Minusta muka välität ja muiden kanssa vain vehtailet. Kuule älä jaksa enää, itse olet leikkinyt tunteillani jo vuositolkulla. Mutta et näe sitä, näet vain minun virheeni, kun taas sinä itse olet täydellisyyden huipentuma.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Mitä tehdä kun he loukkasi minua pahoin kun eivät järjestäneet että olenmukana kun Finlandia talolla Minä Olen messut.
Mitä voin tehdä? ( unohdin ! su iltana muistin ( johtuu rahan puutteesta..
En ostanut uutta almanakkaa
vaan kirjoitin vihkoon ja musitiinpanot jäi
jollekin sivulle päivämäärästä.
Ilmianna
Jaa
he loukkaa todella.... Olen kokenut että ( new age ihmisten pitäisi olla jotka jaksa a valaistuneen
( pitää myönteisenä, että on
valaistunut ja Kristinuskon perustaja
( 72 opetuslapsen joukossa jotka seurasi Jeesusta Jerusalemiin
( j ajoille Jeesus sanoi "Teen teistä kansojen hallitsijoita"

joten pitäisi olla iloine ett
tällainen sielu
mutta koin, että he ovat kateellisia/ pahoja
he tahtov olla ylimielisiä

Miten voi olla, että Finlandia talossa ( ensi kertaa hengen messut
ja minua ei autettu mukaan ?
Ilmianna
Jaa
olen erilainen Pidän siitä että saisi kunnioittaa vahvaa ihmistä ( eilen esim kun kuulin Runebergin päivän keskustelijoita Radiosta ( kuin "valaistuen" että s eon niin hyvä!! että he
voi olla noin fiksuja, ja että voin kuunnella, oppia ( kokea kunnioitusta ja ihailua että jotkut osaavat asiansa ( mutta lopulta he osoittivat kunnioitusta.. olivat niin otettuja siitä että kuuntelin ( no siinä koin sitten että olen arvossa sellaisten (jotk oli niin tasapainoisia, tietäviä oppineita älykköjä

Toisekseen pidin eräästä tädistä
joka tarjosi pizzan Muslimien kahvilassa
( siin näkyy pahojen henkien vaikutus tänä päivänä ylhäisiä kohtaan
että onnistui se että sunnuntaina pyhäpäivän (iltana ) tarjottiin pizza,
ja muslimien kahvilassa.
( ja hän on tosiaan vahingoittunut mutta
hän on sellaisena nöyrä ja erikoinen ( että jätti kirjastonvirkailija työn ja ryhtyi
erikoiseksi nöyräksi mielenterveydeltä vaurioituneeksi

Kun hän luki runojaan, auringonpaisteesta , kukkasista, rakkaudesta ( koin että siinä hengessä voisi elää ! ( Ortodoksi Kirkossa Kaanonissa ylistetäänjoskus kaikke a kaunista..
"Kunnia Jumalalle kukkasista.. auringosta.. "

( mutta en koe sitä yksin ( tämän pitäisi riittää, että kerron että olin 72 Jeesuksen opetuslapsen mukana
( Urantia kirjassa opetetaan että Jeesus asui Salomen ja Sebedeuksen luona
2 vuotta

minusta Sebedeuksella ja minulla voisi olla toimintaa..
( siitä lähtien mitä olemme yhdessä ett miltä tuntuu ja mitä voimme tehdä

(miten hän kadottanut rakkauden ( en tosiaan tiedä ett miltä se tuntuu olla hänen kanssa elävä ( ehk'ä me hylätään toisemme
mut minulel eitoimi tama että ei ole yhteistä elämää.

selitin sille tädillekin, ett olin levollinne, kun olin Lahdessa
misäs Toni samal seudulla ja ismo n olin tavnnut
hän esiintyi sibelisu talolla Ismo ja esity soli hyvä ( täydellinen )

olivat samalla seudulla
ja Mike Monroe piti sitä OLEELLISENA että KOIn LEVOLLISUUDEN siellä.

niin tahtoisiko he olla hyviä

( he kokee sen pahan naisen vaikutuksen siinä ett hidastelevat
että epäröivät
että tyydyttävät sitä jol erottaminen ( mikä on saatanasta )

( luki teosofian kirjas että Jumala on yhdistävä voima

Jumala vetää kappaleita toistensa puoleen
ja saatana on erottava voima
joka aja akappaleita loitommaksi toisistaan

he siis ovat saatanan vallassa

pitäessään erillisyyttä
mikä aja a myös entistäe rillisemmäksi.

Ismo koki jotain itkiessä äitiään
joka kuoli Koki sen että itkee yhdessä koettuja asioita

kirjoitan sen kuin koneen mutterit.... mut teidän ett se on se
että' kokee yhdesssä se on rakkaus
sen muistaa siinä ontunteet
siinä on tuska että se poistui jonka kanss aoli yhteisiä kokemuksia

ja sen he pidättäneet minulta

ai s eei ole paha nyt
kun sillä oli finlandia talo messu ennen minua
sillä saatanalla

mitenhän se ratkeaa

menevät helvettiin
joka järjestö on vain kirottu ( joka siellä sunnuntaina kauppasi
raha atahtoi pyhäpäivänä

ei heil ole edes siihen järkeä
ei ole henkistä tietoisuutta että 10 käskyä pitäisi kunnioittaa

( valaistunut salome olisi kertonut sen
en olisi uskaltanut sunnuntaina mennä kauppaamaan mitään
vaik mikä olisi
( niin ehk niin epäkypsistä ei tarvi välitt

Pitää perusta a jotain missä on meidän kypsempi ymmärrys
( s eolsi tullut esille että ei sunnuntaina
( ( Jeesuhan kaatoi myyjien pöydät kun he temppelistä teki "rosvojen luolan "?
Ajoi ruoskan kanssa kauppiaat ulos temppelistä .
Ilmianna
Jaa
tahtoisin heti tavata Ja saada nukkua jossain missä tilaa ja olla rauhassa.

en nukkunut Earl Warwickin huonneen nurkas taas,
ja Lord Sir Henry Hotspur Percy saapui kymmeneltä (
kun klo neljä uskalsin mennä huoneeseens anukkum
ku ei hänt kuulunut
eli 6 h ehdin nukkua

patjat siis siirsin Earl Warwick huoneest
ja sitten siirsin Henry percyn huoneest

(jamolemat onikivanhoja ja yksinkertaisia

( kyllä heännje äänellä sanon Isabella... joak oli tytär... Niin ehkä hän oli se isä..
Isabella Neville n kohtasinkin j aoli hyvin hienostunut juhlissa ja menin juttelem hänelle

mina olin kai Anne tai Alice ( selvitän oikeasti kumpi.
Anne Grey vai Alice de Burgh Alice Burke
Ilmianna
Jaa
kyllä he pärjää

toinen on näyttelijä ja toinen on kitaristi ( tuli jostain esityksestä,
soittamasta ) Näyttelijä ei välitä paljoa näyttelemisestä
mahtoiko mennä harjoituksiin ?
kevääl olis näytös

Kitaristi tahtoisi kitaraverstaan perustaa

Eilen oli se rentun ruusu mink Ismo lauloi..
se laulaja elokuva tv s
ja radios puhui ne älyköt oppineet

( nii molemmis oli työttömyydestä..
oli 1800 katovuosista... irtolaisista..
rötösherroista oli sellaista mikä inspiroi minua
mut tarvitsen ihmisuhteen

radio ja tv ja ne vanhat miehet ( iahn eri aaltopituudella kuin mina

ei he ole läheisiä Hänen pitää olla hyvä silel parisielulleen, joka myös nukkunut lehtilaatikossa
ja lihonut keski ikäistynyt tai ikääntuvä ja
erilainen kuin mina

( Earl Warwick oli meinattu kipata lehtilaatik tyhjennys autoon. ( oikeasti..

( he lihoo taitms kosk ahe pitää minau heikkona

olen ruma en suostu lihomaan!! se uhkaa
pitas olal varaa kuntosalille
(oiekasti sinne tahdon
mut miten 194 riittäää kaikkeen

mennä katsom taloa
matkustaa
(
Ilmianna
Jaa
siis ei kiinnosta rötösherrat ( en tiedä mitä se on ? edes
vaan katovuodet kammotti yms

ai onko Irwin Goodman pärjännyt? Hän puhuttelikin minua

missä hän menee mitä kokee

( hän lauloi jotain 70 luvun tunnelmia ? jonkinlaisten ihmisten
( kaik laulut olin kuullut joskus ( en niistä koskaa n pitänyt , en ole sen tyyppinen ihminen
( ne oli liian raakoja ( Minusta humalaisia ei enää ole
( silti lukenut että alkoholinkäyttö ehkä lisääntyisikin?????

lukenut että huumeiden käyttö lisääntynyt
ja syrjäytyminen

( en välitä niist kauppiaista Finlandia talo Minä olen itsekkäistä.

perustan jotain muuta Jos ei häihin tahdo tulla kunnolliset, kutsuu raajarikot
opetti Jeesus.... raaja rikkoja pitää olla että olisivat ihmisiä???

mielenterveyden rikko...
muuten tahtois vaan olla ylpeä

( ai he vihaa kaikkea mikä on vahva ylhäinen?
( rentun ruusu Irwin Goodman menestyykö hän
( viimeiseksi oli kypsempi laulu hänelt
varmaan kun vaimon oli löytänyt ja lapsia saanut niin lauloikin herkemmin

eli pitää löytää se läheinen yksilö
jonk kanssa elää voi
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Teit minut onnettomaksi kultaseni

En pysty unohtamaan sua, koska lähestulkoon jokainen asia muistuttaa sinusta.

Voisitko kadota jo mielestäni, kun olet kuitenkin kadonnut mun elämästäni?
Et mua omaasi halunnut ja tuskin olisin siihen mahtunutkaan. halunnut en koskaan, mutta silti ikävä jäi niin lohduton...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta