Mikä kauneushoitola ollut sinulle pettymys Varkaudessa? Olen käynyt jo niin monessa huonossa paikassa, etten rahojain haaskata enää halua ma lain.
Mikä kauneushoitola ollut pettymys Varkaudessa?
19
4198
Vastaukset
- Mörköselähtipiiriin
No ei sinusta kaunista saa. Se on raaka totuus. Mene botoxiin ja sen sellaisiin.
- lankki..naama
tallaisella on kiva kierrellä ja etsiä sitä parasta kauneushoitolaa.
https://www.youtube.com/watch?v=y-HW_UG_oVM- Puhalletaanyhteiseen
300 egun tollo takataskussa.
- En.osaa.sanoa
Kaikille halukkaille paikkoja.
- älyhoi
yhdessä hoitolassa varkaudessa kosmetologi jätti asiakkaan yksin, ja lähti syömään kesken hoidon kun asiakkaan hoitovoiteet olivat vaikuttamassa::D
- Älyhoihoitola
Hän meni kai syömään piirakkamuijan hyviä piirakoita ja hoitemaan hänen naamarkkiä samalla
- mattivark
Hulluuksiin ne eukkoloiset rahhoo laittoo, ennen muinoi vaseliini kasvoi kaunistammaa ja nyt pittää ittesä hulluks ja kippeeks maksaa että toinen finnilöisiä puristaa
- Uteliaisuus
Lumissa diplomi-kosmetologi PK keskittyi niin paljon utelemiseen ja työn jälki oli mitä oli, että kävin siellä tasan kaksi kertaa: ensimmäisen ja viimeisen. Ei ole mitään rasittavampaa kuin että palvelun tarjoaja kyselee yksityisasioita ja yrittää selvittää jo ensimmäisellä käynnillä kaiken asiakkaasta.
- eiasiakas
Tökeröä asiakaspalvelua ainankin yhdestä firmasta saa kun aikoja soittaa ja kysyy. Nirppanokka vastaa ei oo ja tuut tuut
- Liukaslätkäys
Voihan vaseliini sanoi piirakkamuija kun liukasteli jäisellä pihalla autoonsa
- KummanNäköinen
Menin kerran ja sanoi että Brad Pittin näköiseksi !
Nyt sitten ollaan kuin Härski Hartikainen ! - SuomenHallitus
Härskillä on enmmän Härski Hartikainen on niin härski ettei sillitkään oleniin härskiä ei pärjää edes.sipilä orpolkekin tuliflunssa Härskille ei tu se on niin härski
- Kitkatvainastat
Kyllä ne on melkoisia. Hoitoja. Thaihierontaan menen samaan aikaan kuin akka johonkin Satu Kauneushoitolaan. Eri päitä hoidatetaan. Kjäh kjäh.
- NastatTauluissa
Itse kaatuisin kitkojen puolella !
- jokothaii
sinä menet ladyboyn hoitoon kun oikea mies panee akkaas eli minä
- Ähinäshow
Taidat kumminkin panna kumista naista hikiottalla .ostettuplaytitliikkeestä ähinä kuuluu seinänläpi
- SantaSolli
Jo on jutut.
- nokeviirasi
Ka ei siellä ole semmoisia. On vaan rumuus hoitolaa. Rumia vosuja kävellä lompsii pitkin kauppa katua rumissa ryysyissä.
- Anonyymi
laar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448