Mikä kauneushoitola ollut pettymys Varkaudessa?

Kauneushoitola

Mikä kauneushoitola ollut sinulle pettymys Varkaudessa? Olen käynyt jo niin monessa huonossa paikassa, etten rahojain haaskata enää halua ma lain.

19

4198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörköselähtipiiriin

No ei sinusta kaunista saa. Se on raaka totuus. Mene botoxiin ja sen sellaisiin.

• lankki..naama
      • Puhalletaanyhteiseen

300 egun tollo takataskussa.

• En.osaa.sanoa

Kaikille halukkaille paikkoja.

• älyhoi

yhdessä hoitolassa varkaudessa kosmetologi jätti asiakkaan yksin, ja lähti syömään kesken hoidon kun asiakkaan hoitovoiteet olivat vaikuttamassa::D

• Älyhoihoitola

Hän meni kai syömään piirakkamuijan hyviä piirakoita ja hoitemaan hänen naamarkkiä samalla

• mattivark

Hulluuksiin ne eukkoloiset rahhoo laittoo, ennen muinoi vaseliini kasvoi kaunistammaa ja nyt pittää ittesä hulluks ja kippeeks maksaa että toinen finnilöisiä puristaa

• Uteliaisuus

Lumissa diplomi-kosmetologi PK keskittyi niin paljon utelemiseen ja työn jälki oli mitä oli, että kävin siellä tasan kaksi kertaa: ensimmäisen ja viimeisen. Ei ole mitään rasittavampaa kuin että palvelun tarjoaja kyselee yksityisasioita ja yrittää selvittää jo ensimmäisellä käynnillä kaiken asiakkaasta.

• eiasiakas

Tökeröä asiakaspalvelua ainankin yhdestä firmasta saa kun aikoja soittaa ja kysyy. Nirppanokka vastaa ei oo ja tuut tuut

• Liukaslätkäys

Voihan vaseliini sanoi piirakkamuija kun liukasteli jäisellä pihalla autoonsa

• KummanNäköinen

Menin kerran ja sanoi että Brad Pittin näköiseksi !

Nyt sitten ollaan kuin Härski Hartikainen !

• SuomenHallitus

Härskillä on enmmän Härski Hartikainen on niin härski ettei sillitkään oleniin härskiä ei pärjää edes.sipilä orpolkekin tuliflunssa Härskille ei tu se on niin härski

• Kitkatvainastat

Kyllä ne on melkoisia. Hoitoja. Thaihierontaan menen samaan aikaan kuin akka johonkin Satu Kauneushoitolaan. Eri päitä hoidatetaan. Kjäh kjäh.

• NastatTauluissa

Itse kaatuisin kitkojen puolella !

• jokothaii

sinä menet ladyboyn hoitoon kun oikea mies panee akkaas eli minä

• Ähinäshow

Taidat kumminkin panna kumista naista hikiottalla .ostettuplaytitliikkeestä ähinä kuuluu seinänläpi

• SantaSolli

Jo on jutut.

• nokeviirasi

Ka ei siellä ole semmoisia. On vaan rumuus hoitolaa. Rumia vosuja kävellä lompsii pitkin kauppa katua rumissa ryysyissä.

• Anonyymi

laar

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5963
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2111
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1892
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1448
    Aihe