Ensin väität etteivät mutaatiot vaikuta mitenkään, ja sitten väität että mutaatiot vaikuttavatkin haitallisesti. Koittaisit jo päättää kumpaa. Jos puolestaan väität, että haitalliset mutaatiot johtuvat jumalan suunnittelemasta rappautumisesta, ei se anna kovin mairittelevaa kuvaa jumalastasi, koska silloin jumala aktiivisesti haluaa ihmisen sukupuuttoa, eikä sellaista jumalaa voi kovin hyvänä pitää. Joten taas tuli todistettua ettei sinulla kummoista logiikkaa horinoissasi ole....
Eli suo siellä, vetelä täällä. Ottaako päähän?
Koeta bibbeli jo päättää
5
2475
Vastaukset
- Valitseviisaasti
Älä vääristele. Miksi evokkien pitää olla tahallisia valehtelijoita ja vääristelijöitä.
Jokainen vähänkin mutaatioista perillä oleva tietää sen että vahingollisia mutaatioita on ja että joskus ne jäävät perimään aiheuttaen perinnöllisiä sairauksia, mutta koskaan ei ole havaittu että hyödyllinen mutaatio aiheuttaisi perimään jäämällä jotain joka hyödyttäisi sitä sukua johon se on periytynyt.
Ei tässä ole mitään epäselvää.
Vahingolliset mutaatiot ihmiselle tulivat kun perisynti ilmaantui maailmaan, ja ne poistuvat kun tämä toteutuu:
17 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
18 vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.
Jesaja 65
Kiinnostavaa on että tämä lupaus toistettiin myös kristityille:
Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
7 Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Jae 8 ennustaa että evokkiateistit saavat myös pakkansa aivopieremisistään, niin että kannattaako olla evo? Valinta on vapaa, eikös Jumala ole mukava kun antaa meidän itse päättä että missä vietämme iäisyytemme? Vai haluatko mieluummin että sinut pakotettaisiin robotti-uskovaiseksi?- TheMainman
"Älä vääristele. Miksi evokkien pitää olla tahallisia valehtelijoita ja vääristelijöitä."
Sinä tässä olet ainut valehtelija.
"Jokainen vähänkin mutaatioista perillä oleva tietää sen että vahingollisia mutaatioita on ja että joskus ne jäävät perimään aiheuttaen perinnöllisiä sairauksia, mutta koskaan ei ole havaittu että hyödyllinen mutaatio aiheuttaisi perimään jäämällä jotain joka hyödyttäisi sitä sukua johon se on periytynyt."
Todellisuus on kanssasi eri mieltä. Joten taas valehtelet.
Ja mitä jumalaan tulee, kretulaisen logiikan mukaan on hän aina asioiden alkusyy, koska on muokannut ajatuksemme jo ennen syntymäämme. Siispä mitään vapaata tahtoa ei ole, ja jumalan suunnitelma on kaiken takana. Joten tulijärveen joutumisen on jumalasi suunnitellut jo etukäteen osalle meistä. Niin kretuilun logiikka määrää.
Sinäkin vietät siis ikuisuutesi tulisessa järvessä, ihan jumalasi suunnitelman mukaan. Onko kivaa tietää se? - SairastaUskontoa
"Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Muut vielä jotenkin ymmärtäisi, mutta jos pelkuruus tai epäuskoisuus riittää syyksi ikuiseen kidutukseen, niin Jumalasi täytyy olla mieletään sairas despootti.
Raamattuhan väittää, että kuolleetkin herätetään uudelleen elämään, jotta Jumala saisi heittää 99% heistä helvettiin kitumaan ikuisesti. Ja kristityt julistavat rakastavaa Jumalaa. Mitähän hikeä tuo hihukki Vali vali on vetäynyt Ainakin vetää myötähäpeän kattoon kun tuota hihunruotsia lukee..
- setdrfcygvubhklm
No jos ikuisen elämän saaminen paratiisiolosuhteissa on siitä kiinni niin tietysti alistun nöyrästi olemaan ikuisesti mitä korkeinta moraalietiikkaa heijastava kristitty sen sijaan että olisn Aatamin kaltainen äärimmäisen itsekäs ja ahne omien halujen tyydyttäjä toisista piittaamaton täyslurjus sateenkaari parisuhdesössijä lapsenruokkoriitelijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071