Törkeä seksirikollinen tämä?

PerusTurvallisuus

13

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaaHulluja
    • Kymä

Kun minä olen uimahallissa, miksi kaikki näyttävät vain kasvopuolen minulle?

• PehmeäKuinVauvanPeppu

Oletko yrittänyt saippuanpudotuskikkaa?

• Kymä

En. Mutta joskus on tullut mieleen, että open olisi pitänyt joskus pestä saippualla meikeläisen suu. Silloin minun koulukisaamiskehitykseni olisi ehkä pysähtynyt ja myös osaisin pitää oikessa kohdassa suukkini kiinni.

• PulpetinKannenAlta

Onko sinulla ollut koskaan vihanhallintaongelmia.
        Tykkäätkö lyödä naisia ja lapsia?

• Kymä

Ensimmäiseen kyllä, toiseen ei. Monia jätkiä kyllä tekis mieli tirvasta ja uimahallissa vähän muutakin.

• Kannattaa-kysellä

Oletko ajatellut luoda poliittista uraa?
        Esimerkiksi ja nimenomaan perussuomalaisissa saattaisi olla kaltaisellesi vihanhallintaongelmista kärsivälle tirvastelijalle kysyntää.
        Älykkyyttä ei välttämättä tarvita kunhan vaan värinäkö on kunnossa ja aggressiot kohdallaan.

• Kymä

Ymmärrän, ymmärrän, mutta mitä sinä tarkotat? Eiku minkä värin näkökykyä sinä tarkotat? Minäkö tyhmä, nyt en kyllä ymmärrä. Tai niinku entinen poliisi sano: En mää mistään mittään tierä, mut kyl mää järjestyksen piän.

• HmmmmmEiMitäänHätää

Älä ole huolissasi. Ei haittaa, vaikka olisit jopa täyttä ymmärrystä vailla.
        Se katsotaan vain eduksi.
        Värinäkökään ei niin välttämätön ole, sillä kun tirvasee kunnolla niin lopullinen värihän on aina punaisenkirjava.

• MikollaKasvaa

Oriveellä on tullut kuorma piriä perjantaiksi kun vihreiden sylki alkaa taas vuotaa totuuksia reikäisen hampaan kolosta.

Arkikäyttöön kukkaa kasvattaa nää vihreät puutarhurit ja siihen on hyvät mahdollisuudet koska oriveteläiset ovat uteliaita mutta kuitenkin niin vähä-älysiä etteivät tunnista kukkaa

• Peruskäyttäjä

Edellisen kirjoittajan täytyy olla vakikäyttäjä, kun tietää noin paljon ja tuntee aineet ja aikataulut.

• PiriäJaKukka
        Peruskäyttäjä kirjoitti:

Edellisen kirjoittajan täytyy olla vakikäyttäjä, kun tietää noin paljon ja tuntee aineet ja aikataulut.

Joo kyllä käytän kaikkea mahdollista. Tervetuloo suuri maailma Oriveelle, täällä on mahdollisuuksia jos on suvaitsevainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe