Menetti kannatustaan saman verran kun Paavo toi. Oli liikaa puolueen kannattajille , eturiviin tukkimisessa, käsiä yhteen hakkaamassa.
Ei auttanut Essajan Niinistö nuoleskelu
8
723
Vastaukset
- Ihanomatpaavontilastot
Paavo toi... mihin ja paljonko? Keskustan kannatus putosi -0.4%, muiden - 0.3%, nostetta saivat Kokoomus, Demarit ja Persut. Mihin laariin se "Paavon" kannatus kannnettin?
- Lasadus
Kristillisdemokraatit ovat rikkaiden puolue ja kokoomuksen apupuolue; köyhiä vastaan. En varmaan ikinä voisi Jumalaan uskovana teitä äänestää. Irstasta touhua. Huhtasaari oli ainut ehdokas, joka uskoi esim. luomiseen. Ei voi muuta kuin ihmetellä Essajan hehkutusta Paavon puolesta, eikä ollut edes omaa ehdokasta.
Ei Paavon Vaan rikkaiden presidentin Sauli Niinistön puolestahan, hehkutti irvokkaasti Essaja. En ikinä voisi minäkään äänestää häntä ja hänen puoluettaan. Perussuomalaisia kyllä.
"Kristillisdemokraatit ovat rikkaiden puolue ja kokoomuksen apupuolue; köyhiä vastaan."
Sama toimintastrategia kuin RKP:llä.
Ketkäs olikaan ekana hykertlemässä TV:ssä kun persujen hajoaminen tapahtui?
RKP ja KD.
Olivat heti valmiina, kuin pienet partiotytöt, liittymään siihen kuuluisaan hallitusvastuuseen.
Sopivilla kiristyssiteillä tietenkin.
- heppeppu
Kyllä Essaijahilla on puoluejohtajista paras vartalo.Se ratkaisee seksissä.Antaa rytmiä , ja kiihoketta.
- RöhkiväSiannussija
"Kyllä Essaijahilla on puoluejohtajista paras vartalo.Se ratkaisee seksissä.Antaa rytmiä , ja kiihoketta. "
Minä niin tykkään Baja Majasta.
Oikea kaunotar. RöhkiväSiannussija kirjoitti:
"Kyllä Essaijahilla on puoluejohtajista paras vartalo.Se ratkaisee seksissä.Antaa rytmiä , ja kiihoketta. "
Minä niin tykkään Baja Majasta.
Oikea kaunotar."Minä niin tykkään Baja Majasta.
Oikea kaunotar. "
HEH
- justjust
Ei ollut nuoleskelua vaan avointa kannattamista ja käsien taputtamista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739