moikka 15v tyttö ja mun menkat ei ole vielä alkanut siskoilla alko jo 14v olen aika huolissani etteikö ne ala koskaan ehkä ole pystynyt puhumaan asiasta siskoille kavereille enkä poikaystävälle. seksi kyllä kiinostaa ja entiedä onko hyvä idea harrastaa seksia ennen menkkojen alkua? itsetyydytystä on ollut mutta saako sitäkään olla ennen mennkojen alkua? minulla on aika isot häpyhuulet 15v tytöllä onko se normaalia?
Vastaukset 9
- nallukkapallukka
Voi harrastaa seksiä. Muista kuitenkin että voit tulla raskaaksi vaikka kuukautisia ei ole tullut.
- TwisterTwitter
Nijn.
- dangerXXX
Seksiä ei voi harrastaa koskaan ennen menkkojen alkua. Se on hengenvaarallista.
- outolintu
millä tavalla hengenvaarallista?
- eimillään
ei millään tavalla. toi on trolli.
- Paljaalla.paras
Seksiä kannattaa harrastaa silloin, kun siltä tuntuu.
- TaylorSwift
Ei kyllä ihan noin kyllä ole.
- MirandaUusi13wee
No joopajoo haistakaa jo pitk asia.
- eimikäänvale
Eipäs seksii saa harrastaa ennen menkkojen alkua. Voi tulla vammoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092270- 103896
- 71892
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha558803- 82708
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57571